Logg inn | Registrer | Hjelp

Peter Brukner!

Siste innlegg to, apr 12 2012 22:25 av vifo. 74 svar.
Side 1 av 5 (75 items) 1 2 3 4 5 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, mar 29 2010 19:40

• FysioFC
    • Topp 50
    • Registrert dato sø, apr 6 2008
    • København
    • Innlegg 1 934

Peter Brukner!

Nerdetråd. Jeg vet, men følte jeg måtte kommentere det.

Ser Liverpool har ansatt Peter Brukner som ny sjef for den medisinske staben. Jeg er i taket. Mannen er en av de ledende i verden hva idrettsskader angår, og han har utgitt en bok sammen med Kahrim Kahn, som regnes som en av de aller beste bøkene om diagnostisering og behandling av idretts- og belastningsskader. Har den selv hjemme i hylla mi, og den er fantastisk.

Kanon "signering".

• ma, mar 29 2010 19:45 Svar til:

• Rabben
    • Topp 50
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Oslo
    • Innlegg 1 981

Re: Peter Brukner!

Jeg kan ikke direkte skryte momentant av mine fysioterapeutegenskaper, men dette høres jo bra ut!
  • ma, mar 29 2010 19:45 Svar til:

du kan tydeligvis mye om dette emnet. Wink

• ma, mar 29 2010 20:23 Svar til:

Håper han kan gjøre noe med alle de skadene vi har hatt denne sesongen. Lover i så fall bra for neste sesong.
  • ma, mar 29 2010 20:24 Svar til:

PS: Jeg er ikke i slekt med Glen her :-)
  • ma, mar 29 2010 20:25 Svar til:

Og PS til FysioFC. Savner Hamann. Han var en av mine favoritter og.
  • ma, mar 29 2010 21:50 Svar til:

• Goggen
    • Topp 150
    • Registrert dato ti, mar 25 2008
    • Innlegg 731

FysioFC:

Ser Liverpool har ansatt Peter Brukner som ny sjef for den medisinske staben. Jeg er i taket. Mannen er en av de ledende i verden hva idrettsskader angår, og han har utgitt en bok sammen med Kahrim Kahn, som regnes som en av de aller beste bøkene om diagnostisering og behandling av idretts- og belastningsskader. Har den selv hjemme i hylla mi, og den er fantastisk.

Kanon "signering".

Høres lovende ut! Mener å huske at jeg leste her på .no at etter behandling i Australia hadde til og med Harry Kewell blitt kvitt plagene sine! Og at han har hatt en skadefri og god sesong i Tyrkia. Vet ikke om han var på samme institutt som nevnes i artikkelen her, men er jo en viss sannsynlig het siden de kommer fra samme land. Gledelig nytt dette, og dersom Purslow står bak "signeringen" blir det enda et pluss i boken til han.

• ma, mar 29 2010 22:06 Svar til:

FysioFC:

Kanon "signering".

Høres ut som om du har en poster av ham hengende over senga.Smile

Jeg har aldri hørt om ham, men jeg regner med at du er mer orientert om hvem stjernene er i denne bransjen og mottar denne nyheten med spenning.

Takk for opplysningen.

• ma, mar 29 2010 22:18 Svar til:

• De Stijl
    • Topp 150
    • Registrert dato ti, jan 15 2008
    • en vårdag med snøstorm og navlelo i skoene
    • Innlegg 884

Kan ikke si jeg vet noe særlig om denne karen jeg heller, men jeg syns uansett at det er svært positivt at det skjer noe med det medisinske apparatet i klubben. Det har vært alt for mange skader denne sesongen - spesielt på nøkkelspillere. Om det skyldes inkompetanse blant fysioene eller bare manglende struktur og ledelse i dette teamet skal jeg ikke spekulere i, men noe tror jeg helt klart har manglet her. Forhåpentligvis ser vi en klar fremgang neste sesong på dette feltet.

• ma, mar 29 2010 23:36 Svar til:

• proffen
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, mai 23 2008
    • Innlegg 957

Og dette trengs virkelig. Med omtrent hele laget skadet denne sesongen så tror jeg det her trengs opplæring innen skade forebygging. Så slipper vi i hvertfall noen av disse forlengende skade periodene.

• ti, mar 30 2010 0:29 Svar til:

• snerken
    • Topp 50
    • Flekkefjord
    • Innlegg 2 359
    • Moderator

FysioFC:

Kanon "signering".

Takk for info. Gledelig å høre :)
  • ti, mar 30 2010 9:11 Svar til:

• vidarb
    • Ikke rangert
    • Innlegg 115

FysioFC:

Kanon "signering".

Siden nicket ditt er "Fysio", og siden du er Københavner, så skal jeg ta ordet ditt for dette!!

• ti, mar 30 2010 9:42 Svar til:

• Joho
    • Topp 500
    • Registrert dato sø, jan 11 2009
    • Innlegg 344

FysioFC:

Absolutt ingen nerdetråd dette.Derimot er det superviktig og ha toppfolk i alle ledd,og dette er definitivt en viktig posisjon.Det å ha et godt medisinsk apparat i toppidrett er heilt avgjerande for å lukkast.Vi skulle hatt en topp psykolog eller to ogSmile

Har ingen kunnskap om dette emnet bortsett frå det livet har lært meg,men stolar på deg og dine vurderingar av denne mannen.Så vil kun tida vise om skadesituasjonen blir merkbart betre,men dyktige folk treng vi uansett.

• ti, mar 30 2010 10:43 Svar til:

• positrond
    • Topp 500
    • Oslo
    • Innlegg 270

Helt enig. Dette er en kanonsignering.

Liverpool har faktisk hatt en elendig skadestatistikk. Og det viktigste er å forebygge skadene. Behandling av skader er også viktig, men det er på forebygging man virkelig har mye å tjene.

Dette viser også flere ting; at Rafa fortsetter å ta totalansvar for driften av denne klubben. Og at Chr. Purslow fungerer som en aktiv og god daglig leder, som driver med andre ting enn å bare selge klubben, noe som har blitt hevdet.

• ti, mar 30 2010 11:28 Svar til:

• FysioFC
    • Topp 50
    • Registrert dato sø, apr 6 2008
    • København
    • Innlegg 1 934

BreadAndButter:
    Høres ut som om du har en poster av ham hengende over senga.Smile

Skal prøve og få den signert neste gang jeg er LiverpoolWink

Side 1 av 5 (75 items) 1 2 3 4 5 Neste >