Logg inn | Registrer | Hjelp

Aksjon i forbindelse med Liverpool-Tottenham onsdag

Siste innlegg ti, jan 19 2010 22:01 av Kenny Dalglish. 30 svar.
Side 1 av 3 (31 items) 1 2 3 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ti, jan 19 2010 14:25

Aksjon i forbindelse med Liverpool-Tottenham onsdag

Liverbirds-oslo.no

Liverpoolsupportere mobiliserer nå til en aksjon i forbindelse med ligakampen mot Tottenham i morgen. Når spillerbussen kommer kjørende mot Anfield i morgen, skal spillerne bli møtt av et hav med supportere, flagg og bannere langs Anfield Road og helt opp til Shankly Gates. Hovedmålet ved dette skal være å vise spillerne og støtteapparatet at supporterne står bak dem og støtter dem i den tunge tiden som klubben nå er inne i. Supportere skal møte opp i Anfield Road rundt kl 18 engelsk tid i morgen. De skal da henge opp bannere og flagg, og gaten skal fylles opp med supportere. Det skal synges sanger og når spillerbussen kommer kjørende en times tid senere, skal stemningen skal være til å ta og føle på. På stadion skal man gjenskape den stemningen som Anfield er kjent for, og man har som mål å skape en atmosfære som ikke er mange ligakamper forunt. Klubben er nå inne i en tid da det er viktig å stå sammen, og ordene "you'll never walk alone" har sjeldent vært mer aktuelle.Det har vært en tung sesong så langt for Liverpool. Etter en sterk sesong i fjor var forhåpningene høye da sesongen ble sparket i gang i august, men i stedet for å kjempe om ligagullet ligger vi nå på en 7. plass i ligaen og jobber hver kamp for å klare kapre den viktige 4. plassen som vil gi Champions League plass neste sesong. Laget er slått ut av både Champions League, FA-cupen og Ligacupen og har nå kun Europaligaen og 4. plassen å kjempe om. Mange begynner også å bli engstelig for om 4. plassen skal ryke.Ikke bare går resultatene i mot Liverpool om dagen. Man opplever at klubben slites i fra hverandre innenfra med eiere som ikke samarbeider med verken manager eller supportere, og interne konflikter tar dessverre opp mye oppmerksomhet og energi. Mediene i England gjør det heller ikke enkelt for laget. Benitez er et lett bytte, noe aviser og tv utnytter til det fulle. Man må selvsagt sette spørsmålstegn ved en manager når laget ikke presterer, men mange supportere opplever at det Benitez nå går igjennom virker mer som en heksejakt enn konstruktiv .Det er en tung tid for Liverpoolsupporterne og det er en tung og vanskelig tid også for spillerne og andre rundt laget, noe som er lett å se i ansiktene på dem alle. I morgen ønsker supporterne å få spillerne til å føle at de ikke går alene, og å gi dem en positiv opplevelse i disse motgangstider. Kanskje vil dette også være med på å gi dem det lille ekstra som kan komme godt til nytte når de kjemper om 3 viktige poeng mot Tottenham i morgen.

/Heidi Sparem
  • ti, jan 19 2010 14:36 Svar til:

Re: Aksjon i forbindelse med Liverpool-Tottenham onsdag 20. januar Av Heidi Sparem

Er så stolt over å være Liverpool supporter.
    Jakten på rimlige flybiletter til Liverpool i morgen, er i gang.

• ti, jan 19 2010 14:44 Svar til:

• Terayon
    • Topp 500
    • Registrert dato ti, des 29 2009
    • Vigå
    • Innlegg 254

Re: Aksjon i forbindelse med Liverpool-Tottenham onsdag 20. januar Av Heidi Sparem

Er stolt av hele mitt hjerte av og være Liverpoolsupporter og jeg tror jeg snakker for alle Lpool supportere når jeg sier det.Med tanke på alle de medgangsupporterne manscum har,skal jeg love dg at der hadde det vært halvert nå.

• ti, jan 19 2010 14:46 Svar til:

• sets
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Oslo
    • Innlegg 871

Liverpool-supporterne viser hvem de er (som etter 1.omg av CL-finalen i 2005) - det er nå klubben; manager og spillere trenger vår støtte - skulle gjerne vært på denne kampen. Jeg er sikker på at dette vil gi spillerne en vitamininnsprøytning som de trenger før denne kampen. Vil også tro at Rafa kommer til å bruke dette til å oppildne spillerne før kamp!

• ti, jan 19 2010 14:50 Svar til:

Drar over i kveld. Dette skal jeg lett bli med på. Som dere sier. Dette viser bare hva som bor i Liverpoolsupportere. Et meget bra intiantiv. Håper virkelig dette vil gi spillerne en skikkelig vitamin-innsprøytning.

• ti, jan 19 2010 14:53 Svar til:

Torbster1:

Drar over i kveld. Dette skal jeg lett bli med på. Som dere sier. Dette viser bare hva som bor i Liverpoolsupportere. Et meget bra intiantiv. Håper virkelig dette vil gi spillerne en skikkelig vitamin-innsprøytning.

KAN jeg få være med i kofferten?

Eneste biletter jeg finner er til 8000kr.. det er litt i drøyeste laget.
  • ti, jan 19 2010 14:59 Svar til:

Dette gleder meg å lese, og gjør meg ekstra stolt som supporter. Skulle gitt mye for å være der i morgen. Det handler om å ikke gi seg. Supporterne har vært ute en vinterdag før, men gir seg aldri og er sterk i troen med å hjelpe laget. Dette vil gi laget en vitamininnsprøyting, garantert. Og om det ikke går mot Tottenham i morgen, så er det bare å gjøre det igjen og igjen. Det er kort vei fra motgang til medgang, og det vil snu, det er kun et spørsmål om tid.

Konstruktiv kritikk er lov og på sin plass, men det eneste riktige er for øyeblikket å støtte manageren og laget. De trenger det nå. Det nytter ikke å grave seg ned, og legge skylda på enkeltpersoner, man må dra lasset sammen. Det er slik resultater skapes!

• ti, jan 19 2010 15:00 Svar til:

• Særsland
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, okt 16 2009
    • Sauland
    • Innlegg 382

Jeg fikk seriøst gåsehud når jeg leser dette! Tårene holder på å trille! I denne tunge perioden viser vi Liverpool-suportere hvorfor vi er verdens beste! Ingen over, ingen ved siden av! Har desverre ikke mulighet til å bli med, men oppfordrer alle som har mulighet til å bli med. Fantastisk av suporterne å gjøre dette! Støttes på det aller høyeste!

YNWASmile

• ti, jan 19 2010 15:03 Svar til:

• hai3n
    • Topp 200
    • Kristiansand
    • Innlegg 668

Stolt av å være Liverpool supporter ikke minst stolt av mine medsupportere, nesten så jeg får dårlig samvittighet over at jeg ikke kan delta. 

YNWA

In Rafa We Trust

• ti, jan 19 2010 15:08 Svar til:

• sets
    • Topp 150
    • Oslo
    • Innlegg 871

Thomas Bergli:

Torbster1:

Ta RyanAir Rygge - Stansted og tog tur-retur London - Liverpool. Da bør du kunne får det billigere!

• ti, jan 19 2010 15:10 Svar til:

Det er flybilletter på Torp. De er oppi 1800kr en vei i dag, ser jeg. Hadde jeg hatt plass i bagen min, så skulle jeg fått deg med ;)

• ti, jan 19 2010 15:13 Svar til:

Som Sets skriver, så er det mulighet for det på Torp og. Der er det jo 4 avganger dagen til London. Vet ikke hvor mange dt er på Rygge

• ti, jan 19 2010 15:14 Svar til:

• corleone
    • Topp 500
    • Trondheim
    • Innlegg 353

sets:

Thomas Bergli:

Torbster1:

Ta RyanAir Rygge - Stansted og tog tur-retur London - Liverpool. Da bør du kunne får det billigere!

l

Kommer deg til Liverpool for ca 1200-1300 kroner tur/retur med den reiseruta. Da må tog fra stansted til Liverpool også forhåndsbestilles.

Ah, kunne tenkt meg på denne kampen selv. Men får vel tålmodig vente til neste helg..

• ti, jan 19 2010 15:18 Svar til:

Takker for all hjelp!

lønningsdag i morgen, men får håpe pengene kommer snart!

Jeg som en over her får helt dårlig samvittighet for at jeg ikke er der og støtter opp.
    Var med i toget mot Manure 25.okt. og det er noe av den mest tilfredstillende følelsen jeg har hatt.

• ti, jan 19 2010 15:21 Svar til:

Geeerrrard!:

Jeg fikk seriøst gåsehud når jeg leser dette! Tårene holder på å trille! I denne tunge perioden viser vi Liverpool-suportere hvorfor vi er verdens beste! Ingen over, ingen ved siden av! Har desverre ikke mulighet til å bli med, men oppfordrer alle som har mulighet til å bli med. Fantastisk av suporterne å gjøre dette! Støttes på det aller høyeste!

YNWASmile

Enig med deg. helt fantastisk.
Side 1 av 3 (31 items) 1 2 3 Neste >