Logg inn | Registrer | Hjelp

LIVERPOOL ANNOUNCE NEW SHIRT SPONSOR

Siste innlegg to, jul 1 2010 17:04 av Iamtimwhoareu. 75 svar.
Side 1 av 6 (76 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, sep 14 2009 1:19

• Anders
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Oslo
    • Innlegg 227

LIVERPOOL ANNOUNCE NEW SHIRT SPONSOR

Det har vært klart lenge, men nå er det endelig offisiellt bekreftet. Stanard Chartered Bank blir Liverpools nye draktsponsor fra og med neste sesong til og med 2013-14-sesongen! Eksakt hvilken sum som betales har ikke klubben kommet ut med ennå, men det ryktes i alt fra £ 15 millioner til £ 20 millioner pr år.

Liverpool announce new shirt sponsor

"Liverpool FC and Standard Chartered Bank announced today they had agreed a four year deal for the bank to become the club's main sponsor - the largest commercial agreement in Liverpool's history.
    The agreement, which starts in July 2010 and runs through to the end of the 2013-14 season, will see the bank's name and logo appear on the Liverpool shirt.

Liverpool FC is the most successful club in English football, enjoying a global following most recently evidenced in its highly successful pre-season tour of Singapore and Thailand. As official club sponsors, Standard Chartered will enjoy a major rights package which will provide the platform to significantly step up the Bank's brand awareness across its core markets in Asia, Africa and the Middle East.
    standardchartered2
    Standard Chartered PLC, listed on both London and Hong Kong stock exchanges, ranks among the top 25 companies in the FTSE-100 by market capitalisation. The Bank has more than doubled its revenue and profits over the last five years and has performed consistently well, delivering record results throughout the recent financial crisis.

Christian Purslow, Managing Director of Liverpool Football Club, pictured above signing the contract alongside Standard Chartered chairman John Peace, commented: "This partnership brings together two highly successful organisations with a really strong cultural and strategic fit. The sponsorship opportunity attracted a huge level of interest from a wide array of globally recognised brands and in Standard Chartered we believe we have the ideal partner to move forward and help develop our global ambitions for the club. It is a real sign of the progress we have made at Liverpool that we have been able to secure the largest ever commercial deal in our history."

Peter Sands, Group Chief Executive of Standard Chartered PLC, said: "This is a great partnership. We are excited to be working with such a famous global brand as Liverpool Football Club for the next four years. This is an outstanding opportunity for Standard Chartered, our customers and shareholders, and for Liverpool, its players and fans

"We see many opportunities to continue growing our business, particularly as Asia, Africa and the Middle East are emerging from the global downturn more quickly than the West. This sponsorship will drive a step change in brand recognition in our key markets and will provide an additional catalyst for our business growth."

Stay tuned to Liverpoolfc.tv for further reaction to this landmark sponsorship deal throughout the day."

• ma, sep 14 2009 1:21 Svar til:

• Anders
    • Topp 500
    • Oslo
    • Innlegg 227

Re: LIVERPOOL ANNOUNCE NEW SHIRT SPONSOR

Hva syns vi om dette? Jeg personlig tror dette er meget bra for oss! Minst dobling av inntektene for draktsponsor hvert år! I tillegg må jeg innrømme at jeg er lettet over å slippe å gå med ølreklame på meg hele tida. Jeg personlig har ingen problemer med det, men jeg møter mange som syns det er forkastelig.

Så hva mener dere, folkens?

• ma, sep 14 2009 1:38 Svar til:

• Lfc_Ftw
    • Ikke rangert
    • Tromsø
    • Innlegg 80

Anders:
    I tillegg må jeg innrømme at jeg er lettet over å slippe å gå med ølreklame på meg hele tida. Jeg personlig har ingen problemer med det, men jeg møter mange som syns det er forkastelig.

Tørr jeg spørre hvilket miljø du vanker i, da mange du møter synes det er forkastelig?

Når jeg tenker meg om, så er det helt klart litt ironisk for et fotballag, ja, men forkastelig? Herregud..

Men til saken: Sikkert en god avtale dette. Logoen er ikke så værst den heller, men jeg sitter med en ekkel følelse av pengene tar over (en bank..) og at det er litt trist når tradisjoner brytes, selvom det ofte er på sin plass.

• ma, sep 14 2009 1:42 Svar til:

Garantert at våre "rike" unkler stikker av med dise gryna så tviler på at Liverpool får noen goder av de ekstra pengene som kommer inn sammen med de nye sponsorene. Jeg personelig synes det var greit med carlsberg, men det er klart at det koster mer og være sponsor til LFC en for eksempel Bolton så jeg fårstår hvorfor det blir et sponsor bytte.
  • ma, sep 14 2009 1:58 Svar til:

• Halvorsen
    • Topp 200
    • Oslo
    • Innlegg 572

Fy ****, er folk helt hjernevasket av SOS eller? Jeg synes det er på tide å reagere mot de mer eller mindre grunnløse påstandene av store deler av fansen om at Hicks og Gillett garantert kommer til å stikke avgårde med alle pengene som sponsorbyttet genererer. 

Det er intet som tilsier at Hicks og Gillett, som noen insinuerer, kommer til å stikke av med disse pengene selv. Dette er et ensidig positivt løft for klubben, både kommersielt og økonomisk. Disse pengene kommer til å gå inn i driften av Liverpool Football Club.

For en gangs skyld kan vi takke Hicks og Gillett for deres fokus på det kommersielle, som nærmest har tredoble de årlige sponsorinntektene. At noen greier å vende dette til noe negativt, og la det gå ut over eierne, synes jeg, med all respekt, bare virker som et forsøk på å spre eder og galle ut over amerikanerne, uansett hva slags situasjon det er.

Dette er en stor dag for klubben, da vi endelig får ordentlig betalt i form av sponsorpenger, etter å ha ligget bak Manchester United og Chelsea lenge, samtidig som også Arsenal og Tottenham har passert oss. Nå er vi tilbake i toppen, og det kan vi takke de kommersielle lederne for, deriblant Hicks og Gillett. Hurra!

• ma, sep 14 2009 2:01 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jun 14 2008
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 437

Re: Kan være siste sesong med CARLSBERG på drakta!

Låst Svar Kontakt

Trist at vi ikke fortsetter med Carlsberg, blir uvant uten det på drakta. Men det forslaget med bare logon til standard chartered i hvitt midt på drakta, var helt rått da :)

• ma, sep 14 2009 4:49 Svar til:

Eg som trodde dette var et forum som eg frit kunne skrive mine meininger, men det er greit neste gang skal eg sende deg en e-mail og spør om eg får lov til og skrive først. Lurer på oim du og raker ned på andre når du kaller dem hjernevaska????
  • ma, sep 14 2009 4:54 Svar til:

Helt enig! Jeg kan overhodet ikke forstå de som har mistillit til våre eiere. Hvordan er det mulig med tanke på alt det de har gjort for klubben???

De holder det de lover og støtter Rafa med alt han trenger. Og det er jo bare tullball at de bruker store summer på å betale lån med klubbens midler. Dette betaler de selvfølgelig av sin egen lomme som seg hør og bør.

Nei det kunne aldri falle meg inn å tro at Hicks & Gillett ville bruke sponsorpengene på noe annet enn klubben vår. ALDRI! 

• ma, sep 14 2009 5:13 Svar til:

Finfin avtale. 7,2 til 20 er mye mer enn man kunne forvente, og her har faktisk G&H(?) gjort en god jobb. (Uansett hvem som er årsaken til denne avtalen, godt jobbet er det).
  • ma, sep 14 2009 8:22 Svar til:

God deal, men Yanks out alikevel. Fort som ****, det er min mening.

• ma, sep 14 2009 8:43 Svar til:

• Anders
    • Topp 500
    • Oslo
    • Innlegg 227

Lfc_Ftw:
    Når jeg tenker meg om, så er det helt klart litt ironisk for et fotballag, ja, men forkastelig? Herregud..

Greit, det var vel å ta litt av å kalle det fokastelig. Ironisk er et bedre ord. 

• ma, sep 14 2009 9:00 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 409

har ikke akkurat hatt noe problem med å gå rundt med øl reklame nei.. er vel bare i Norge det er "forkastelig" syntes det er rart det ikke er lov i Norge, mer enn at det er lovlig i England. Personlig syntes jeg det er litt trist, da jeg syntes Carslberg hører hjemme på drakten, men selfølgelig syntes jeg det er gledelig, og helt riktig arbeid.. det som overakser meg er at Liverpool ikke har vært i stand til å forhandle fram en bedre avtale tidligere...

mitt førstevalg hadde selvsagt vært at Carlsberg bladde opp 20 mill i året, men når det da ikke skjer, så syntes jeg dette vitner om at jobbes riktig på det kommersielle nå.. her tror jeg faktisk vi må, om dere vil eller ikke, gi litt credit til de nye eierne, får dette er noe de kan.

• ma, sep 14 2009 9:05 Svar til:

• Fardin
    • Ikke rangert
    • Registrert dato fr, mar 27 2009
    • Innlegg 78

mulle_04:

Liverpool FC and Standard Chartered Bank announced today they had agreed a four year deal for the bank to become the club's main sponsor - the largest commercial agreement in Liverpool's history.

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N165741090914-0000.htm

På t-skjortene til Torres og Gerrard her så er jo logoen i hvitt. Så da føler jeg meg rimelig sikker på at den blir sånn som det her også på drakten. Heldigvis...

• ma, sep 14 2009 9:21 Svar til:

• Xabi90
    • Topp 500
    • Innlegg 192

Var veldi ok i kvit, men håper at krusedullen ikkje blir med på draktene, den er litt stor og rar..

• ma, sep 14 2009 9:31 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 409

så blir spm. om Amerikanerne i tilegg også kan flytte lånene over hit, i og med at dette er en bank.. og om vi da også kan bli kvitt de enoorme renteutgiftene, og få mere normale renter.. dette har jeg selfølgelig ingen idè om, men kan jo ligge en baktanke her.. det ville jo isåfall vært "to fluer i en smekk" og veldig possitivt for klubben..

Side 1 av 6 (76 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »