Logg inn | Registrer | Hjelp

Daniel Sanchez Ayala

Siste innlegg lø, jan 21 2012 15:54 av PLenjoy. 88 svar.
Side 1 av 6 (89 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, aug 16 2009 22:36

• ivarpool
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 82

Daniel Sanchez Ayala

Spanjolen er født: 07.11.1990. Profil på den offisielle sida

Etter hans debut i Premier League, fortjener han vel like mye en egen tråd som andre talenter?
    [Søkte og fant ikke noen egen tråd]

Jeg fikk dessverre ikke sett denne kampen, men ønsker gjerne å høre bl.a. hva folket her inne syntes om hans presentasjoner i dagens kamp?

• sø, aug 16 2009 22:44 Svar til:

• Gult Kort
    • Topp 200
    • Bardu
    • Innlegg 549

Re: Daniel Sanchez Ayala

Jeg kan melde at Ayala virket veldig klar for å overbevise oss. Han ruset litt i de to taklingene han fikk, der hvor han gav mye juling og vi kom godt ut av det. Han spilte for lite til å gi noe ordentlig dom, men han virket svært på hugget den lille tiden han fikk. Godkjent debut!
  • sø, aug 16 2009 22:45 Svar til:

Ayala spilte 15 minutter og klarte seg bra, kom inn da liverpool presset på, så han ble vel ikke satt på de største prøvene. Slet litt med farten til Defoe da...men ellers, positivt( hvis d var noe positivt idag?)
  • sø, aug 16 2009 23:13 Svar til:

veldig lovende spiller,helt klart.

• sø, aug 16 2009 23:18 Svar til:

Satser på at han blir like god som Argentinas legende stopper Roberto Ayala Wink

• sø, aug 16 2009 23:23 Svar til:

• Bal2f0r
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, mai 26 2009
    • Levanger
    • Innlegg 5

Spilte en grei kamp i dag, uten å overbevise. Men etter det jeg så i dag så synes jeg han er en god backupp for carra, agger og skrtel Smile

• sø, aug 16 2009 23:30 Svar til:

Kom inn da Tottenham forsvarte seg, så ble ikke satt på store prøver. Tok det som kom greit dog. Husker imidlertid med grøss innsatsen mot Atletico Madrid, og er overbevist om at vi må ha enny stopper. Det tok ÉN kamp før vi måtte sette inn en av de urutinerte ungguttene i denne posisjonen.

Skal vi se på spillerne vi har synes jeg at Kelly virker klart bedre. Om ikke annet synes jeg ikke forskjellen er stor nok til at en importspiller uten noen som helst følelse for klubben skal stå i veien for en lokal spiller som elsker klubben.

• sø, aug 16 2009 23:37 Svar til:

zealot:

Kom inn da Tottenham forsvarte seg, så ble ikke satt på store prøver. Tok det som kom greit dog. Husker imidlertid med grøss innsatsen mot Atletico Madrid, og er overbevist om at vi må ha enny stopper. Det tok ÉN kamp før vi måtte sette inn en av de urutinerte ungguttene i denne posisjonen.

Skal vi se på spillerne vi har synes jeg at Kelly virker klart bedre. Om ikke annet synes jeg ikke forskjellen er stor nok til at en importspiller uten noen som helst følelse for klubben skal stå i veien for en lokal spiller som elsker klubben.

Martin Kelly var Bolton-supporter før han kom til Liverpool. At norske fans skal konkludere med at en unggutt fra Sevilla ikke har nok følelser for klubben blir rimelig patetisk. Kelly bør spille om han er best, men bare derfor. Etter mitt syn er ingen av dem gode nok for et lag med gullambisjoner - ennå.

• ma, aug 17 2009 0:16 Svar til:

Hvor høy er Ayala egentlig? For meg så det ut som om han var på høyde med Crouch, mulig jeg så helt feil. Høyden stod på profilen på liverpoolfc.tv, men den måleenheten sa meg ingenting

• ma, aug 17 2009 0:23 Svar til:

På .no står det at han er 191 cm ? 

• ma, aug 17 2009 1:06 Svar til:

• ivarpool
    • Ikke rangert
    • Innlegg 82

SlimBone:
     På .no står det at han er 191 cm ? 

Jepp, og nå ble jeg inspirert til å liste opp resten fra liverpool.no

Med "dvergen" San Josè (183) utlånt, samt "kjempen" Hyypià (196) solgt, så er alle stopperne mellom 188-191 cm høye.Carragher (188), Agger (189), Kelly (190) og Skrtel (191).

• ma, aug 17 2009 9:47 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

Jeg ser ikke på Ayala som den beste av våre unge stoppere, Kelly har over lenger tid spilt bedre samt han har også spilt jevnere. Ayala imponerte i juniorcupen i fjor, mens Kelly imponerte på reservelaget. Ser vi på hvordan begge gjorde det i pre-season så vil jeg også si at Kelly er en bedre stopper. Det er dog opp til Rafa å avgjørde den saken. En ting jeg i hvertfallser på som positivt når det gjelder rangeringen av tallenter så gjelder det Spearing framfor Plessis på benken i går.

• ma, aug 17 2009 10:21 Svar til:

Ayala gjorde en fin innsats. Alltid hyggelig å se unge spillere få en sjangse, når de tar vare på den.

• to, aug 20 2009 0:24 Svar til:

• ivarpool
    • Ikke rangert
    • Innlegg 82

zealot:
     Skal vi se på spillerne vi har synes jeg at Kelly virker klart bedre.

Om Ayala rekker å gjøre en god kamp til, før grekeren eller en annen stopper blir klar. Er det en mulighet for at du endrer mening da, eller ihvertfall blir litt usikker?

Eller er [engelske] Kelly best nærmest uansett?

Kanskje Rafa har gjort det rette i valget av de to, tross alt?

• to, aug 20 2009 0:46 Svar til:

ivarpool:

zealot:
     Skal vi se på spillerne vi har synes jeg at Kelly virker klart bedre.

Om Ayala rekker å gjøre en god kamp til, før grekeren eller en annen stopper blir klar. Er det en mulighet for at du endrer mening da, eller ihvertfall blir litt usikker?

Eller er [engelske] Kelly best nærmest uansett?

Kanskje Rafa har gjort det rette i valget av de to, tross alt?

Rafa plukker ikke etter hvem som er best på papiret!

Iallefall ikke på de som er så ung!

Her har vi en gubbe som sitter og analyserer spill på treninger, og framgang på treninger.
    Mulig Kelly er bedre på noen punkter.. Men Ayala har andre kvaliteter igjenn.

Han velger ikke ut vilkårlig, han planlegger!

Side 1 av 6 (89 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »