Logg inn | Registrer | Hjelp

Alberto Aquilani

Siste innlegg ma, mai 14 2012 10:09 av leakless. 3829 svar.
Side 1 av 256 (3830 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, jul 16 2009 12:08

• sets
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Oslo
    • Innlegg 871

Alberto Aquilani

Er det denne spilleren som skal erstatte et evt. salg av Alonso. I hvert fall har flere medier meldt dette og Liverpool har også vist interesse og iflg Channel4 sendt representanter til Italia for samtaler. Pris skal ligge rundt £15mill.

Se artikkel: http://www.channel4.com/sport/football_italia/jul16h.html

Dette kan selvfølgelig være nok en spekulasjon i Alonso-sagaen, men blir Alonso solgt skal man ikke se bort fra at dette er erstatteren. 

Personal information
    Full name Alberto Aquilani
    Date of birth July 7, 1984 (1984-07-07) (age 25)
    Place of birth Rome, Italy
    Height 1.87 m (6 ft 1+12 in)
    Playing position Midfielder
    Club information
    Current club Roma
    Number 8
    Senior career1
    Years Club Apps (Gls)2
    2002– Roma 102 0(9)
    2003–2004 Triestina (loan) 041 0(4)
    National team3
    2004–2007 Italy U-21 020 0(5)
    2006– Italy 011 0(2)
    1 Senior club appearances and goals counted for the domestic league only and correct as of February 8, 2009.

2 Appearances (Goals).

3 National team caps and goals correct as of February 10, 2009

• to, jul 16 2009 12:31 Svar til:

• Kjella
    • Topp 500
    • Innlegg 286

Re: Alberto Aquliani

Kjenner ikke så godt til denne spilleren, men ut fra klipp på youtube virker han å være målfarlig, noe Alonso vel ikke kan sies å være. Er han god defensivt?

http://www.youtube.com/watch?v=HlhyRZm6WVU&feature=PlayList&p=841D6A4E6E122959&playnext=1&playnext_from=PL&index=111

• to, jul 16 2009 13:00 Svar til:

• Daggis 7
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, jul 15 2009
    • Innlegg 16

Jeg har hørt at han er en god spiller men vis vi skal selge alonso så sier jeg neppe .vi kan ikke selge for stjerne da kommer vi aldri til og vinne ligaen

• to, jul 16 2009 13:05 Svar til:

• LongsN
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, jun 19 2008
    • Oslo / Porsgrunn
    • Innlegg 31

Kjenner heller ikke så godt til denne spilleren annet enn youtube.com og noen få landskamper. Ut i fra youtube virker han veldig spennende med et god fart, teknikk og sånn passe skuddbein. Men på tuben er de fleste spillere gode..

Noen som har fulgt litt med på denne spilleren, og kan gi noen tilbakemeldinger?

• to, jul 16 2009 13:16 Svar til:

Spennende erstatter dersom Xabi forsvinner. Statistikken er fin og alderen perfekt.

Forstår det imidlertid slik at han er en stor Roma-supporter, så er usikker på om det blir så lett å lokke ham til oss.

• to, jul 16 2009 15:06 Svar til:

• gabbanaa
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, mai 28 2009
    • Innlegg 17

Herlig, jeg har bare ventet på at Liverpool, skal få øynene opp for denne spillern. 

Han har en god skudd fot og passningsfot

Fin teknikk og god til å jakte på ballen(ala gerrard). 

Kreativ i offensive. 

Han er ikke den beste def mid. Men en knall bra partner til masche. 

Men for å få dette sagt, jeg vil ha Alonso her. 

Aquliani er en perfekt cover. 

• to, jul 16 2009 15:30 Svar til:

Aquilani som cover tror jeg neppe kommer til å skje. Dette er en spiller som bør ansees som førstelagsspiller hvis han skulle ha trukket på seg den røde trøyen. Dette er en av mange spillere som har vært linket til oss, så jeg tar dette med en klype salt.

• fr, jul 17 2009 15:04 Svar til:

Aquilani og Flamini er de eneste erstatterne til Alonso jeg ser på som spennende.
    Men ingen kan erstatte Alonso.
    Men skjer det er dette et gledelig rykte, og ja jeg har sett han spille. Meget god spiller. Rart ikke Real henter han istedetfor for halve prisen??

• fr, jul 17 2009 16:17 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Marconini:

Aquilani og Flamini er de eneste erstatterne til Alonso jeg ser på som spennende.
    Men ingen kan erstatte Alonso.
    Men skjer det er dette et gledelig rykte, og ja jeg har sett han spille. Meget god spiller. Rart ikke Real henter han istedetfor for halve prisen??

real driter i pris.. å da skjønenr jeg godt hvorfor de vil ha Alonso kontra han her.. enkelt å greit fordi Alonso er en bedre spiller
  • fr, jul 17 2009 16:29 Svar til:

Kommer ann på spillertype det da. Alonso er ikke så fantastisk på alt mener jevn og har sin spisskompetanse på å strø passninger og da lese spill som er verdensklasse og sikkert i topp 3 klassen. Mener at vi får en spiller her som er bedre på mye en alonso, men som nevnt på litt andre ting. Ikke dermed sagt han kan strø passninger, bare at ingen er Alonsos like her.

• lø, jul 18 2009 14:14 Svar til:

• great8
    • Ikke rangert
    • Registrert dato lø, mai 23 2009
    • Innlegg 23

Hva om Alonso drar og Aquilani ikke er til salgs? Kanskje vi burde vurdert Luca Cigarini fra Udinese? U landslagsspiller fra Italia som er en typisk allround midtbanespiller med en god pasnigsfot og er kjapp til beins..Dessuten en masse potensial i og med at han bare er 23 år gammel..

• lø, jul 18 2009 14:25 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

personlig liker jeg dårlig at så mange Italienere linkes.. Serien deres er oppskrytt, med få unntak og hvor mange Italienere har gjort suksess i PL siste årene?

dessuten liker jeg svært lite deres "oppførsel" de er jo lært opp på samme skole som Ronaldo de fleste av dem..

• lø, jul 18 2009 14:45 Svar til:

Hvis det handles i utlandet så ser jeg italia som ett like godt sted som noen andre,fulgte Serie . A i mange år da en av mine bedre venner som leide hos meg var en notorisk Juventus og italia fan,og det jeg ser og har sett av Italienske spillere er at på tross av det vi anglofile fotballelskere ser og tenker så,kan man f.eks aldri eksludere Italia i ett sluttspill av de som betyr noe.. prøve Vm vil gjerne mange tenke da!! Og det at de ofte hangler seg igjennom kvalliker og lign.. Men straks de er i ett sluttspill så begynner de og vise at her er det ikke bare bare,de viser gang etter gang selv om stallen ikke ser ut til og være den mest stjernepregede alltid,at da begynner de og spille fotball. Og det viser seg gang etter gang,det virker nesten som om de holder tibake hva de duger til for og så knuse all motstand i sluttspillene. Man kan aldri avskrive Italia!!!!     Cool  

At de Italienske spillerne tøyer regler maksimalt,både ved filming og grusomme taklinger i fosvar. Sier mer om hvordan fIFA klarer og opprettholde dem enn hvordan italienerne er,de har en vinnermentalitet på banen som er unik. Big Smile  de må ikke sammen lignes med ronaldo(portugal) For han er bare patetisk,de er der for og vinne...Og vinner.

• lø, jul 18 2009 15:11 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

jeg så mere Italiensk før, og når jeg ser Italiensk serie a nå, så kan jeg kose meg like godt med tippeliga.. nivået er selvsagt høyere i Serie a, men jeg er absolutt ikke imponert.. syntes rett å slett det er latterlig dårlig, ofte.. Milan er på vei ned og eneste lag som kan konkurrere med Engelsske er vel Inter,.

• lø, jul 18 2009 17:46 Svar til:

• great8
    • Ikke rangert
    • Registrert dato lø, mai 23 2009
    • Innlegg 23

Huff... Milan er vel ikke på vei ned, det som skjer i Milan er vel så og si et "generasjonsskifte". Og når du sier Inter er det eneste lage som kan konkurrere med engelske lag, så tar du vel litt feil.. Juventus, Fiorentina, Roma er sterke lag. Er enig i at Serie A har sett bedre tider enn den har nå, men tror italiensk fotball kommer sterkt tilbake! :)

Side 1 av 256 (3830 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »