Hvis det handles i utlandet så ser jeg italia som ett like godt sted som noen andre,fulgte Serie . A i mange år da en av mine bedre venner som leide hos meg var en notorisk Juventus og italia fan,og det jeg ser og har sett av Italienske spillere er at på tross av det vi anglofile fotballelskere ser og tenker så,kan man f.eks aldri eksludere Italia i ett sluttspill av de som betyr noe.. prøve Vm vil gjerne mange tenke da!! Og det at de ofte hangler seg igjennom kvalliker og lign.. Men straks de er i ett sluttspill så begynner de og vise at her er det ikke bare bare,de viser gang etter gang selv om stallen ikke ser ut til og være den mest stjernepregede alltid,at da begynner de og spille fotball. Og det viser seg gang etter gang,det virker nesten som om de holder tibake hva de duger til for og så knuse all motstand i sluttspillene. Man kan aldri avskrive Italia!!!!
At de Italienske spillerne tøyer regler maksimalt,både ved filming og grusomme taklinger i fosvar. Sier mer om hvordan fIFA klarer og opprettholde dem enn hvordan italienerne er,de har en vinnermentalitet på banen som er unik.
de må ikke sammen lignes med ronaldo(portugal) For han er bare patetisk,de er der for og vinne...Og vinner.