Logg inn | Registrer | Hjelp

Christian Purslow - ny Managing Director

Siste innlegg ma, jan 17 2011 14:10 av Heighway. 328 svar.
Side 1 av 22 (329 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, jun 22 2009 10:45

Christian Purslow - ny Managing Director

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N164804090622-0912.htm

Imponerende CV og han snakker spansk flytende... Noen som vet noe mer om han?

La oss håpe at han og Rafa blir slagkraftige fremover, også i sommerens overgangsvindu.

Velkommen Purslow!

EDIT: Ser at han vil fungere som CE til en ny har blitt funnet, stillingen til Purslow er Managing Director. Rett skal være rett! Topic også endret.

• ma, jun 22 2009 11:11 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Re: Christian Purslow - ny Managing Director

regner med han har begrensa makt iforhold til Parry, og i og med at han er spank talende som du nevner, regner jeg med han er håndplukket av Rafa selv

• ma, jun 22 2009 11:17 Svar til:

• Xar
    • Topp 50
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 374
    • Moderator

Han skal kun fungere som midlertidig Chief Executive, eller Managing Director om du vil. Når Liverpool har funnet arvtageren til Rick Parry, vil Parslow gå over som Board Director. Ergo, Christian Parslow er en vikar for den fremtidige Chief Executive.

Xar

• ma, jun 22 2009 11:49 Svar til:

• Zoni
    • Topp 25
    • Molde
    • Innlegg 3 872
    • Moderator

Meget positivt at han er mange årig sesongkort innehaverYes CVen ser også bra ut, denne ansettelsen ser meget positiv ut.

Er litt overrasket over hvordan eierne har femstått de siste månedene. De er selvfølgelig fortsatt ute etter å tjene mest mulig penger på Lfc, noe vi nok må finne oss i nesten uansett eier. Gjelden er fortsatt meget bekymringsverdig, men det ser ut til at eierene har lært mye om hvordan de skal drive en fotballklubb.

• lø, okt 24 2009 19:17 Svar til:

Hittil synes jeg han har gjort jobben sin bra Smile

• on, jan 13 2010 11:48 Svar til:

Må bare si at nntrykket jeg har av Christian Purslow er meget bra!

Han virker særdeles oppegående! Håper det fortsetter slik...

• on, jan 13 2010 12:14 Svar til:

Etter Torres og Reina er han det beste kjøpet under Benitez.

• on, jan 13 2010 12:30 Svar til:

veldig veldig fornøyd med Christian Purslow.! =) han virker veldig ivrig etter å ta alt opp på skinner igjen samt å få info om hva som skjer internt i klubben ut til fansen =)

krysser fingerne fra at det blir han som får nye investorer inn i klubben =)

• on, jan 13 2010 12:38 Svar til:

• positrond
    • Topp 500
    • Oslo
    • Innlegg 270

Christian Purslow - for en mann!

Har fulgt han med stor glede og interesse siden i sommer, og han fortsetter å overbevise. Absolutt enig i at han er et av klubbens beste kjøp!

Han virker å være en god forretningsmann, og er i tillegg svært behagelig og omgjengelig. Men det viktigste er at han kommuniserer godt både med Rafa, G&H, og i interaksjon med begge parter. Dessuten er han god til å forklare sine medsupportere i klare ord, hva som skjer med klubben. Han er alt vi trenger. Håper han er på en langtidskontrakt!

• on, jan 13 2010 13:55 Svar til:

• Domino
    • Topp 200
    • Innlegg 659

Fullstendig enig, positrond!

• on, jan 13 2010 14:00 Svar til:

Åååå jeg vrir meg i smerte. Her sluker man agnet rått med engang.

Nesten som å høre Barack Obama tale det der.  Veldig flott, fint og mektig høres det ut, men er verre med de konkrete resultatene.

Og konkrete resultater er det som er viktig folkens. Ikke en masse nytt løst pjatt samt lovnader.

"Snarlig nye investorer" Hvor lenge har vi ikke hørt dette surrballet nå?  Ha tunga rett i munnen nå. Det er ikke uten grunn Purslow nå slenger ut en slik lang særdeles optimistisk tale.

Pr avdelingen til Snipp og Snapp jobber overtid for å stagge illsinte Liverpool supportere etter Tom Hicks jr skandalen. Og jaggu ser det ikke ut at de lykkes. Fanden at de skal være så utrolig dyktige på denne delen av løgnspillet sitt.

• on, jan 13 2010 14:21 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Freseansikt:

Må bare si at nntrykket jeg har av Christian Purslow er meget bra!

Han virker særdeles oppegående! Håper det fortsetter slik...

100% enig.. Liker mannen. har bevist noe av hva han kan med henhold til den nye sponsor avtalen.
  • on, jan 13 2010 14:22 Svar til:

Scouse:

Nesten som å høre Barack Obama tale det der.  Veldig flott, fint og mektig høres det ut, men er verre med de konkrete resultatene.

Og konkrete resultater er det som er viktig folkens. Ikke en masse nytt løst pjatt samt lovnader.

"Snarlig nye investorer" Hvor lenge har vi ikke hørt dette surrballet nå?  Ha tunga rett i munnen nå. Det er ikke uten grunn Purslow nå slenger ut en slik lang særdeles optimistisk tale

Helt enig! Synes han ikke er så fantastisk før man ser at det han sier er fakta.

• on, jan 13 2010 15:09 Svar til:

Han er vel forpliktet til å si de rette tingene vil jeg tro. Regner med at bankene følger nøye med nå videre med tanke på investorer og gjeldssanering. Mange store ord med lite substans enn så lenge.

• on, jan 13 2010 15:30 Svar til:

• Domino
    • Topp 200
    • Innlegg 659

Scouse:

"Snarlig nye investorer" Hvor lenge har vi ikke hørt dette surrballet nå?  Ha tunga rett i munnen nå. Det er ikke uten grunn Purslow nå slenger ut en slik lang særdeles optimistisk tale.

Pr avdelingen til Snipp og Snapp jobber overtid for å stagge illsinte Liverpool supportere etter Tom Hicks jr skandalen. Og jaggu ser det ikke ut at de lykkes. Fanden at de skal være så utrolig dyktige på denne delen av løgnspillet sitt.

En kan vel like fyren uten at en tar alt han sier for lov, allerede fra dag én? CV'en og faktum at han er fullblods Liverpool-supporter, skulle hvertfall i mine øyne tilsi at han er rett mann for klubben. At ting i kulissene går bedre etter at han tok over, styrker også dette.  

Du må åpenbart se noen (logiske) brister i uttalelsen hans, siden du allerede nå dømmer han nord og ned? Ikke lett å ta over den stillingen dersom supporterne tar en imot med en iskald skulder, og kaller deg løyner allerede før man har utrettet stort.

Side 1 av 22 (329 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »