Logg inn | Registrer | Hjelp

Liverpool FC - Fremtidsutsikter

Siste innlegg fr, feb 10 2012 8:18 av Anonymous. 25 svar.
Side 1 av 2 (26 items) 1 2 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, jun 7 2009 0:09

Liverpool FC - Fremtidsutsikter

Jeg leste denne artikkelen på liverpool.no, http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20076&zone=1, nå for et øyeblikk siden og det fikk igang tankene mine. Hva kommer til å skje med klubben i våre hjerter, Liverpool? Med den enormt store gjelden klubben har kan vi meget godt ende opp som Leeds og Fiorentina. At spillere som Benayoun, Arbeloa, Alonso, Mascherano med flere blir linket bort, bekrefter dette. Mange vil nok si at United og Chelsea også har masse gjeld, om ikke mer, men de har folk bak som kan betjene den. Gillett og Hicks har bevist at de ikke klarere dette og det er snart på tide at de slutter å tviholde på klubben. La oss få inn en eier som klarer å styre og finansiere på en ordentlig måte, uten å "bli helt Man City". Når det kommer til transfers, kjøp og salg har det vært mange rykter. La oss glemme disse, for om Rafa selger Alonso og Mascherano for å få råd til å kjøpe, la oss f.eks si Silva og en annen stjerne, hva er da vitsen med å selge de to førstnevnte? Disse to stjernene mot to andre, da de som kommer inn også må tilpasse seg spillestilen i England. Om dette skjer, blir vi svekket etter min mening. Alonso og Mascherano kompletterer hverandre perfekt på midtbanen hos oss. Mine forhåninger av kjøp og salg: Kjøp: Silva, en høyreback av klasse og en spiss Salg: Voronin, Dossena, Pennant, Itandje, Babel (om mulig låne han ut til en middelmådig Premier League klubb der han får spille regelmessig)
  • sø, jun 7 2009 0:14 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Re: Liverpool FC - Fremtidsutsikter

nok en tråd identisk med de 100 siste om alt negativt media har klart å hoste opp om oss i det siste.. og igjen.. ikke for å krittisere, men det koster så lite med 2-3 avsnitt.. men det gjør at helhets inntrykket blir ett helt annet..

jeg leste faktisk bare overskriften og skumleste første 4 linjer, fordi jeg blir demotivert når det ikke finnes avsnitt.

• sø, jun 7 2009 0:17 Svar til:

Har prøvd med avsnitt, men det hjelper ikke. Blir like lite mellomrom om jeg tar hundre eller ingen avsnitt... Det jeg prøvde her, var å lage en litt mer seriøs enn de hundre andre du nevner.
  • sø, mai 9 2010 16:50 Svar til:

• Ketil
    • Topp 100
    • Registrert dato to, feb 5 2009
    • Trangvik
    • Innlegg 1 161

Det er vel ikke å undres over at det står til som det gjør.

Her er et klipp fra BBC News.

Pay-offs to senior staff, including former chief executive Rick Parry, accounted for a further £4.3m.

BBC Sport understands that Parry's severance package was £3m.

This sum - twice what Keith Edelman received when he left the chief executive job at Arsenal - will raise eyebrows on Merseyside as it was Parry who introduced Tom Hicks and George Gillett Jnr to the club and pushed for their eventual takeover in 2007.

At denne Parry satt og sov på kontoret i sin periode på Anfield er jo kjent.

At han i tillegg er direkte korrupt kommer vel heller ikke som noen overraskelse.

Anfield har vært omsvermet av gribber de siste årene, og nå er det snart bare beingrinda igjen.

Vi må håpe å få se en fugl fønix, reise seg fra asken.

• ma, mai 10 2010 0:29 Svar til:

Som jeg skrev i en annen tråd er det svart om dagen og det blir bare mørkere for hver dag som går.

• ma, mai 10 2010 0:39 Svar til:

Det skal ikke mer til enn at de stae amerikanerne løsner på sløret, så blir klubben kjøpt opp. Yankiene avventer sannsynligvis bare på at et virkelig feit tilbud dukker opp.

Når dette skjer, vil Liverpool igjen være en storhet som kan true toppklubbene. Jeg tror det er sannsynlig at et salg vil være i orden før vi skriver august 2010.

Forøvrig er det muligheter for å gjøre en bra sesong også med Tom og Jerry som eiere. Det gjelder bare å fokusere på arbeidsoppgaver, og spille god fotball.

I tillegg hadde det vært en fordel med færre skader, og en nyinnkjøpt rask kantspiller og en britisk sentral midtbanespiller. For å dekke dette selges en spansk ving + i hvert fall litt innkommende penger fra G&H.

• ma, mai 10 2010 0:47 Svar til:

Jeg tror vi bør skifte trener og jeg da.

• ma, mai 10 2010 1:37 Svar til:

Craig Johnston:

Jeg tror vi bør skifte trener og jeg da.

Muligens. Men om Rafa skulle klare å oppfylle kravene våre, er det liten grunn til å klage. Han virker jo å ha skjerpet ungdomspolitikken, så... kanskje resten faller på plass også.
  • ma, mai 10 2010 21:55 Svar til:

Det brygger opp til storm.

Sannsynligvis MÅ vi selge Torres og Gerrard for å banke ned gjeld hvis vi i det hele tatt skal ha en fremtid. Dermed vil nok G&H få nok en 6 mnd utsettelse, antakelig frem til sommeren 2011.

Rafa tar hatten sin og går. (Vet jeg ivrer for hans avgang, men han er bedre enn ingenting, og hvem vil overta en synkende skute bortsett fra Avram Grant?)

Så ruller ballen videre... vi blir fratrekt poeng pga økonomien. Vi får ikke spille i Europa. Vi rykker ned og må starte med -30 og vi rykker videre og videre nedover i systemet. Til slutt spiller vi i samme liga som AFC Liverpool. Og alt er bare trist.

DET er fremtidsutsiktene våre. 

Prøver å søke trøst i YNWA, men det blir verre og verre for hver dag som går.

• ti, mai 11 2010 23:29 Svar til:

• Da-Ma
    • Ikke rangert
    • Innlegg 76

Et spørsmål! Hvis G&H kjøpte Lfc.for ca 220 mill. og lånte dette beløpet, hvordan kan gjelda nå være på rundt 450 mill?

Hvor kommer de ytterligere 230 mill fra? Noen som kan redegjøre for dette?

Mvh. fjaseøkonom Da-Ma

• fr, mai 14 2010 20:27 Svar til:

• KopGoal
    • Topp 200
    • Trondheim
    • Innlegg 545

jan0889:

nok en tråd identisk med de 100 siste om alt negativt media har klart å hoste opp om oss i det siste.. og igjen.. ikke for å krittisere, men det koster så lite med 2-3 avsnitt.. men det gjør at helhets inntrykket blir ett helt annet..

jeg leste faktisk bare overskriften og skumleste første 4 linjer, fordi jeg blir demotivert når det ikke finnes avsnitt.

Det media "hoster opp" er vel 100% reelt? Husk at det er ikke mange år siden Leeds ble trukket 15 poeng(?) for et underskudd som var mye mindre enn hva Liverpools underskudd er. Hadde PLsjefene vært konskvente hadde vi blitt trukket neste sesong, vi hadde blitt tvunget til å selge våre beste spillere (torres, Gerrard, Reina, Mascherano m.fl), noe som i værste fall kunne ført til nedrykk. Sesongen etter hadde vi igjen blitt trukket poeng om økonomien ikke har forbedret seg kraftig, dette skjedde med Leeds og det er faktisk ikke så fjernt fra virkeligheten som man skulle ønske. 

• fr, mai 14 2010 21:12 Svar til:

Ketil:

Det er vel ikke å undres over at det står til som det gjør.

Her er et klipp fra BBC News.

Pay-offs to senior staff, including former chief executive Rick Parry, accounted for a further £4.3m.

BBC Sport understands that Parry's severance package was £3m.

This sum - twice what Keith Edelman received when he left the chief executive job at Arsenal - will raise eyebrows on Merseyside as it was Parry who introduced Tom Hicks and George Gillett Jnr to the club and pushed for their eventual takeover in 2007.

At denne Parry satt og sov på kontoret i sin periode på Anfield er jo kjent.

At han i tillegg er direkte korrupt kommer vel heller ikke som noen overraskelse.

Anfield har vært omsvermet av gribber de siste årene, og nå er det snart bare beingrinda igjen.

Vi må håpe å få se en fugl fønix, reise seg fra asken.

Parry gjorde nok en tildels slett jobb, jeg er enig med det der, men å påstå at han er korrupt er en meget drøy anklage. Hvilke beviser har du for å komme med en slik anklage? At han mottok en fallskjerm på £3mill. når han sluttet? Dette er noe som er vanlig i arbeidslivet, at direktører og andre topper i næringslivet får store fallskjermer når de må gå fra jobben.

Mener ikke at dette er greit eller ålreit på noen måte at slikt får skje, for det er det ikke, men toppene og direktørene som får disse fallskjermene er ikke korrupte for det. Ikke deres feil at bedriftene går med på å ha slike fallskjermer nedfelt i arbeidsavtalene. De er nok kun takknemlige for det.

Parry kan ikke anklages for korrupsjon fordi han fikk £3mill. i fallskjerm når han fikk sparken. De som dog kan kritiseres er den/de som er ansvarlig(e) for at Parry hadde en fallskjerm i denne størrelsesorden i sin arbeidsavtale.

• fr, mai 14 2010 21:19 Svar til:

Alberto4Aquilani:
    Har prøvd med avsnitt, men det hjelper ikke. Blir like lite mellomrom om jeg tar hundre eller ingen avsnitt...
    jeg klarer det heller ikke.. enter fungerer ihvertfall ikke
  • fr, mai 14 2010 21:28 Svar til:

KopGoal:

jan0889:

Det media "hoster opp" er vel 100% reelt? Husk at det er ikke mange år siden Leeds ble trukket 15 poeng(?) for et underskudd som var mye mindre enn hva Liverpools underskudd er. Hadde PLsjefene vært konskvente hadde vi blitt trukket neste sesong, vi hadde blitt tvunget til å selge våre beste spillere (torres, Gerrard, Reina, Mascherano m.fl), noe som i værste fall kunne ført til nedrykk. Sesongen etter hadde vi igjen blitt trukket poeng om økonomien ikke har forbedret seg kraftig, dette skjedde med Leeds og det er faktisk ikke så fjernt fra virkeligheten som man skulle ønske. 

Om det ikke er 100 prosent korrekt er det ihvertfall ikke langt unna sannheten.

Situasjonen er, som du beskriver, meget alarmerende og lignende sanksjoner som tilfalt Leeds er absolutt ikke fjerne. Vi ser jo også hva som har skjedd med Portsmouth i år.

Et poeng er at PL produktet er langt sterkere med Liverpool som ingrediens, og at en lignende sanksjon garantert sitter lengre inne hos ledelsen i ligaen. Det er med andre ord ikke likhet for loven, men grensen går et sted her også.

• fr, mai 14 2010 22:36 Svar til:

• hansi
    • Topp 500
    • Innlegg 380

GlenJohnson:
    Alberto4Aquilani:
    Har prøvd med avsnitt, men det hjelper ikke. Blir like lite mellomrom om jeg tar hundre eller ingen avsnitt...
    jeg klarer det heller ikke.. enter fungerer ihvertfall ikke
    Skriv et "mindre enn" tegn så p og så et "større enn" tegn der du vil ha avsnitt. (Jeg kan ikke skrive tegnene i seg selv for å vise, da tolker forumet det som en 'tag' og da blir de borte i formateringen..)
Side 1 av 2 (26 items) 1 2 Neste >