Logg inn | Registrer | Hjelp

Makan til rot

Siste innlegg ma, jan 14 2008 12:22 av oyvint. 27 svar.
Side 1 av 2 (28 items) 1 2 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, jan 10 2008 13:11

• Baresi
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 124

Makan til rot

Makan til rot. Her har Zenit og Liverpool blitt enige om overgangssum vedr. Skrtel.  Spilleren er mer en klar for å skrive under. Han har vært i Liverpool og bestått legetesten. Hva skjer? Jo, man må vente på klarsignal fra eierne om det finnes midler. Hva er dette for noe? Dette må vel være avklart på forhånd, slik at de som forhandler frem overgangen vet hva de har å rutte med.

Dette virker så håpløst og så uprofesjonelt så det er flaut. Nå drar det også ut med stadionplanene. Vi skal visstnok få nye planer om ett par uker iflg. Parry. Jeg tillater meg å tvile sterkt på dette. Nå er det snart ett år siden USA tok over og fortsatt er ny stadion helt i det blå. Myndighetene begynner også å bli mektig lei av "vinglingen"

Dette rotet kan ikke fortsette. Vi snakker om Liverpool FC. Ikke en norsk 5. div. klubb!!!

• to, jan 10 2008 13:34 Svar til:

Re: Makan til rot

Er helt enig, jeg trudde Rafa hadde fådd penger til spillerkjøp når de begynte å forhandle om Martin Skrtel, ikke at eierne skulle komme i ettertid får å godkjenne kjøpet.. ser ut til at alt som skal gjøres i denna klubben skal ta fryktelig lang tid.. synes amerikanerne nokk en gang viser at de ikke vet mye om det å drive en klubb som Liverpool..

• to, jan 10 2008 13:37 Svar til:

• nr8frode
    • Topp 500
    • Vestnes
    • Innlegg 245

viser bare nok en gang, at å stole på amerikanere er det dummeste en kan gjøre. alt skal vere så stort og svert! møkkaland med møkkafolk!!

• to, jan 10 2008 13:38 Svar til:

Det er jo helt utrolig. Hele overgangen kan jo gå i vasken på grunn av trege eiere. De må vel kunne gi klarsignal, det er jo ikke så mye penger det er snakk om...

• to, jan 10 2008 13:43 Svar til:

Virker pussig å legge inn bud og forhandle ferdig med spiller, før man vet om man har pengene...

Til sammenligning er DIC's (antagelig) nyeste investering £500m i SONY

• to, jan 10 2008 13:48 Svar til:

Helt latterlig, makan til rot! Det her må jo bli oppfattet som ekstremt uproft av andre klubber...

• to, jan 10 2008 14:05 Svar til:

• Kjella
    • Topp 500
    • Innlegg 286

zealot:

Virker pussig å legge inn bud og forhandle ferdig med spiller, før man vet om man har pengene...

Til sammenligning er DIC's (antagelig) nyeste investering £500m i SONY

Pengene er der (f.eks selge Sissoko for £10-11 m,-) virker her som det er eierne som er gnitne. Dessverre. Har til nå vært tålmodig og hatt tro på G&H, men dersom denne handelen strander nå - da er min tålmodighet slutt.

Ser også at hvis denne treneringen av spillerkjøp er en del av arbeidsbetingelsene Benitez nå har fått i arbeidet med å bygge opp sitt lag og kjempe om å vinne titler, da ser det mørkt ut..

• to, jan 10 2008 14:58 Svar til:

• Doggie
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, des 30 2007
    • Innlegg 58

Tror det henger sammen med at Parry var i USA, Står på hjemmesiden at avtalen blir skrevet under senere i dag. Benitez har jo som kjent mistet ansvaret til Parry når det gjelder kjøp og salg av spillere.

• to, jan 10 2008 15:01 Svar til:

• tunstad
    • Ikke rangert
    • Brøstadbotn
    • Innlegg 157

Heilt enig! ROT!

• to, jan 10 2008 15:14 Svar til:

• xlns
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, jan 10 2008
    • Kristiansand
    • Innlegg 47

Sinne, skam, irritasjon, trist, oppgitt...Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle kanskje litt av hvert, men det er i alle fall ikke slik klubben i mitt hjerte burde drive sine forhandlinger. Det er helt klart. Det er mye som er går galt i klubben for tiden og hvis Skrtel sin overgang til liverpool skal gå i vasken pga slik tull som dette, blir ting garantert ikke bedre.

• to, jan 10 2008 15:51 Svar til:

• blasts
    • Ikke rangert
    • Innlegg 51

Vel, siden de ikke "eier" klubben så er det vel ikke så lett å skaffe penger til spillerkjøp? Er det ikke snart en bank som eier oss da? Om de ikke skaffer penger litt raskt. Tipper dette kjøpet går bra men da er det nok stop, de har ikke penger til mer. De skal gi oss en stadion som de per dags dato ikke har råd til siden de knapt nok kan garantere for lånet! Slik jeg ser det er det patetisk å dra på investor turne for å skaffe mer penger til klubben. De bør selge seg ut, og det raskt! Men blir vel til at de klarer å ordne lånet med RBS? og legger gjelda på klubben, stadion vel har ikke mye tro på det.. lengre. Mascherano tror jeg blir sikret til sommeren om det er penger til det da. den som lever får se .

• to, jan 10 2008 16:04 Svar til:

Dette forbauser meg ikke... G&H er ikke de rette til å drive en så stor fotballklubb.

Forøvrig eier G&H Liverpool FC. Det er de som har aksjene! 

• to, jan 10 2008 16:11 Svar til:

Få ræva gir og godta avtalen nå G&H!
  • to, jan 10 2008 16:12 Svar til:

Gud bedre, hva har LFC gjort?!  G&H har bare kødda til hele laget. **** ta de dere feite hamburgeretende selvgodt dritt amerikanske eiere.

Verdens stolteste og beste klubb skal ikke ha sånne eiere! DAMN

• to, jan 10 2008 21:56 Svar til:

Rick Parry og David Moores kan umulig å ha gjort rare resarchen utover å forsikre seg om at deres penger ville bli satt inn på bok.

G&H virker å være lykkejegere ala Stordalen/ Spetalen, og ingen skal jo beskylde slike for å være svake i overtalesprosessen.

Det var sterke flotte ord som ble servert. Synd råvarene ikke ser ut til å ble behandlet videre.

Vi er i ferd med å bli sittende igjen med et eneste stort pengesluk hvor veien fremover ser særdeles utrygg ut!!

Side 1 av 2 (28 items) 1 2 Neste >