Logg inn | Registrer | Hjelp

Vi trenger ikke bygge ny stadion!

Siste innlegg ti, sep 13 2011 11:12 av sets. 262 svar.
Side 1 av 18 (263 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ti, apr 7 2009 18:33

Vi trenger ikke bygge ny stadion!

Hvorfor i all verden skal vi bygge et nytt stadion? Sånn som det ser ut så trur jeg at det kommer til og ta lang tid før vi kan starte med bygge et nytt stadion.

Så lurer jeg på om syns dere ikke at vi skal heller *** opp Anfield og øke kapasiteten?

Personlig så håper jeg vi heller gjør det, for da bruker vi mindre penger og beholder våres nåværende hjemmebane. Alle vet at Anfiled er en legendarisk fotballpunkt, og det hadde vært veldig fint om vi kunne beholde det. Det er et fint sted med en sukksessrik historie, og det er ganske synd for våre yngre suportere som aldri har vært der.

noen andre meninger om dette?

Beklager hvis det finnes en annen tråd om dette allerede, siden jeg vant ikke tilsvarende.

Filed under: ,
  • ti, apr 7 2009 18:41 Svar til:

Re: Vi trenger ikke å bygge et nytt stadion!!

Har du noen byggeplaner og finansielle beregninger som underbygger dette? For sist jeg hørte at dette var oppe til diskusjon så ble det vurdert både ingeniørmessig og finansielt umulig å utvide Anfield.
  • ti, apr 7 2009 18:44 Svar til:

som jeg sa så har jeg ikke hørt noe spesielt mye om dette, men det var bare at jeg tenkte på det i en stund , men om det var mulig så ville jeg foretrukket det.

Filed under:
  • ti, apr 7 2009 18:48 Svar til:

Slettet innlegg

Låst Svar Kontakt
    Innlegget har blitt slettet.
  • ti, apr 7 2009 18:49 Svar til:

Anfield kan vell ikkje byggest ut??Pga av hus og leiligheter i nærheten av stadion!?Synest å ha høyrt dette eller lest det!

• ti, apr 7 2009 18:53 Svar til:

Slettet innlegg

Låst Svar Kontakt
    Innlegget har blitt slettet.
  • ti, apr 7 2009 18:56 Svar til:

• Leivi93
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Krokstadelva
    • Innlegg 457

Det er ikke mulig å bygge ut Anfield pga alle husene som ligger så nerme stadion.

• ti, apr 7 2009 19:02 Svar til:

• nordboh
    • Topp 500
    • Innlegg 363

det jeg har hørt er at det er bestemt at stadion ikke kan bygges ut mer rett og slett, dette pga at det er rett i nærheten av masse bebyggelse...

Jeg skulle gjerne helst også sett at man forble på Anfield..men vi trenger en mye større stadion, scums drar jo nærmere 80 000 tilskuere. Er heller ikke så sikker på at det ville blitt så mye billigere å bygge ut Anfiel. Ofte river man bygninger for å bygge nytt, fremfor å bedrive påbygging.

• ti, apr 7 2009 19:32 Svar til:

• hai3n
    • Topp 200
    • Kristiansand
    • Innlegg 668

Liverpool trenger sårt et nytt stadion, det finnes det ingen tvil om i det hele tatt. Det er meget trist men rett og slett bare noe vi må finne oss i.

Anfield er legendrarisk, og ingen "vill" forlate det gode gamle fortet, men det må og kommer til å skje.

Jeg spurte en guide på Anfield om hvorfor det ikke var aktuellt å  bygge ut Anfield, da sa han at det rett og slett ikke gikk, og at man bare kunne glemme å få noen tillatelse til i det hele tatt å prøve, derfor er dette uaktuellt.

Han mente også at det kan se ut som om det går mot at kommunen lar Liverpool bygge et nytt anlegg i Stanley park mot at de får Anfield. Hvis dette skjer, var visst planen å rive Anfield og bygge hoteller der, men det eneste de kan røre er tribuenene, og ikke gresset, pga alle menneskene som har fått sin aske spredd ut over matta.

• ti, apr 7 2009 19:47 Svar til:

• sondre
    • Ikke rangert
    • Innlegg 124

Test: ***

• ti, apr 7 2009 19:50 Svar til:

takk for fine svar fra dere, innrømer nå at det var mye jeg ikke viste da jeg startet trådet:D  

Filed under:
  • ti, apr 7 2009 20:45 Svar til:

• franksm
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, okt 1 2008
    • Innlegg 9

Anfield området er årsaken til at det ikke kan bygges ut nok til at det tilfredstiller dagens behov. Infra strukturen i området tillater ikke no mere enn ca 50000 seter på Anfield. rent teknisk kan ikke dagens Anfield utvides med mere enn ca 5000. Dette ble opplyst sist jeg var på omvisning på Anfield, ca 1 år siden. En annen sak er at det ikke er tilfredstillende med tanke på restauranter, butikker od div andre inntektsgivende etablissementer. Dette vil bli meget dyrt og tidkrevende og innlemme i dagens Anfield, dessverre.

• ti, apr 7 2009 21:07 Svar til:

• ulvers7
    • Topp 150
    • Det fagre vestlandet
    • Innlegg 709

franksm:
    rent teknisk kan ikke dagens Anfield utvides med mere enn ca 5000.

Eg tipper LFC kunne levd med f.eks 50000 seter en stund, men det er stor manko på VIP-lounger etc på Anfield, og det er store inntekter en ikke får inn i klubben pga dette.

• ti, apr 7 2009 23:04 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jun 14 2008
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 436

Jeg er 100 % enig i at Anfield forblir hjemmebane. Stadionen er fryktingytende for motstanderen.. THIS IS ANFIELD :D

• on, apr 8 2009 5:44 Svar til:

Det er vel ingen som ønsker å flytte fra Anfield? Problemet er at infrastruktur, nåværende bebyggelse, samt dagens konstruksjon på Anfield gjør at det vil være tett på umulig, ihvertfall utfra fornuftige økonomiske rammer, å utvide dagens stadion til en kapasitet som gjør det fordelaktig for oss å bygge ut fremfor å bygge nytt.
Side 1 av 18 (263 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »