Sciroccato:Krangler med alt og alle
Krangler med alt og alle? Jeg vil heller rose han for utspillet mot Sir Alex. Endelig en som sa hvodan ståa var!
Sciroccato:synes ikke å ha riktig fokus
Riktig fokus? Hadde du vært manager i Liverpool, ville du selv valgt hvilke spillere som kom til klubben, eller ville du latt noen buisnessfolk velge for deg?
Sciroccato:Han har hatt flere år på å finne gode backer og vinger og han har ennå ikke greid det.
Kanskje rett, men dersken for en sentrallinje han har funnet!
Sciroccato:Han vil styre alt på academiet men vi har jo ennå ikke sett noen skikkelige talenter i klubben på mange år.
Han gir da talentene sjansen. Darby, Kelly, Spearing, Insua, El Zahr og Plessis har da fått sjansen. Insua og El Zahr har imponert mest.
Sciroccato:ikke investere i 2 eller 3 kjempetalenter istedenfor 15-20 talenter som bare går på lån for så og bli frigitt etter noen år?
Med et usedvanlig trangt overgangsbudsjett, hadde du brukt 15M på et talent når du ikke vet om han ville slå igjennom i Premier League? Han fikk jo muligheten til å hente Aguero for 15M. Man kan jo i ettertidsklokskapen kanskje si at det var dumt han ikke benyttet sjansen. Han hentet isteden Kuyt og Bellamy. Men på en annen side, vi vet fremdeles ikke om Aguero ville lyktes i Premier League. Og om han så lyktes, så kunne det tatt flere år.
Arsenal kjører jo denne politikken. Kjøper inn dyre unge talenter som forventes gode, men pga den av unge stallen de har i år, blir det sannsynligvis ikke Champions League på de neste år...
Sciroccato:Jeg ønsker meg en ny manager og kunne veldig gjerne tenkt meg Kenny Dalglish.
En levende legende. Ingen tvil om det. Men å ta sjansen på en uerfaren ny trener i en så stor klubb er å ta en litt for stor sjanse.