Tror ikke mannen vet så mye mer enn oss. Han har tydeligvis glemt at når gutta går på banen, så blir de sportsmenn. Alle som har drevet med sport vet at når ballen begynner å trille, så forsvinner tankene på regninger, sure kjerringer eller skrikerunger. Da er kampen om ballen, lure løp i bakrom og klaske ballen i netten alt som betyr noe. Dessuten så kan du se det på spillerne for tiden. De er ikke presset eller bekymret. De er høyt oppe, de hadde ikke klart å spille som de gjør ellers. Bare måten Gerrard fintet og lurte av 2 (eller var det 3?) spillere på fem meteren igår...ante ikke at han var så teknisk )) Gerrard, Benayoun, Lucas, Alonso og Keane...DE har iallefall ikke tanke på noe annet enn gull gull og atter gull for tiden.
Og når vi hever både liga gullet og CL trofeèt i mai, tror jeg nok at The Demons will move to Old Trafford. Liverpool er en av verdens største og beste og attraktive klubber, og jeg tror vi befinner oss i begynnelsen av en ny gyllen æra, som vi gjorde i 75-76. La Bascombe holde på. Så får vi håpe og tro at resultatene taler for seg når alt skal telles opp...
Åja, det glemte jeg helt. Noen som har hørt åssen det går med bakbeinet til Fernando?
Hadde kanskje håpet på å se ham et kvarter eller noe sånt igår, iallefall et lite innhopp, men...blir han frisk i Januar?