Logg inn | Registrer | Hjelp

Glemte helter?

Siste innlegg ma, mai 23 2011 11:19 av saksa. 45 svar.
Side 1 av 4 (46 items) 1 2 3 4 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • lø, des 13 2008 23:32

• Agger5
    • Topp 500
    • Registrert dato ma, mar 31 2008
    • Drammen
    • Innlegg 308

Glemte helter?

Satt her og tenkte over spillere som kom under Houllier, Rafa og Evans som spilte bra, men aldri fikk den annerkjennelsen de egentlig fortjente. Kom gjerne med flere spillere dere mener aldri fikk den annerkjennelsen de fortjente gjerne før og.

Vladimír Šmicer

Sander Westerveld

Stephane Henchoz

Christian Ziege

Luis Garcia

Dietmar Haman

Igor Biscan

Stig Inge Bjørnebye

Harry Kewell

Markus Babbel

Jari Litmanen

Mangel med ting å finne på en Lørdags kveld...
    Hva sier folket?

• lø, des 13 2008 23:39 Svar til:

Re: Glemte helter?

Agger5:

Satt her og tenkte over spillere som kom under Houllier, Rafa og Evans som spilte bra, men aldri fikk den annerkjennelsen de egentlig fortjente. Kom gjerne med flere spillere dere mener aldri fikk den annerkjennelsen de fortjente gjerne før og.

Djimi Traore

Igor Biscan

Traore skal riktignok ha annerkjennelse for det fantastiske målet han gjorde i liga cupen (?)
     Bare synd at det var i feil mål. For noe klovneri han kom opp med til tider.

For meg var Igor Biscan totalt hjelpesløs. Han hadde en god kamp mot Porto. Thats it. Tipper noen er uenig med meg i denWink
  • lø, des 13 2008 23:52 Svar til:

• KopLad
    • Topp 50
    • Registrert dato sø, mai 18 2008
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 489

Milan Baros,Djibril Cissè,Craig og Peter Crouch! Ironisk nok er alle spisser.Savner Stephen Warnock også!

• lø, des 13 2008 23:56 Svar til:

• Agger5
    • Topp 500
    • Drammen
    • Innlegg 308

neal 77:

Agger5:

Djimi Traore

Igor Biscan

Traore skal riktignok ha annerkjennelse for det fantastiske målet han gjorde i liga cupen (?)

For meg var Igor Biscan totalt hjelpesløs. Han hadde en god kamp mot Porto. Thats it. Tipper noen er uenig med meg i denWink

Traore var en trykkleif, beklager. Litt sent regner jeg med:p Han spilte veldig få kamper og var dårlig, Biscan var en spiller jeg hadde sansen for og ja Porto kampen sitter friskt i minne:)

• lø, des 13 2008 23:56 Svar til:

Biscan var god i sin siste sesong. Smicer og Hamann fortjener langt mer skryt. Traore var god til tider, men dessverre var han fryktelig dårlig på sitt verste. 

En glemt helt er nok Steve Finnan. Han var virkelig fantastisk i noen sesonger. 

• sø, des 14 2008 0:02 Svar til:

• ShaLFC
    • Topp 10
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Porsgrunn
    • Innlegg 4 877

Det er jo en hel rekke med solide spillere du lister opp der.  Noen av dem var vel mer toneangivende enn andre og noen har vel til dels blitt anerkjent ihht. hva de betød for oss?

For å ta en liten "vri" på tråden din, så er det et par av spillerne du har navngitt, som man kunne tenkt seg på dagens lag (gitt at alderen var riktig).   Ziege var en solid venstre back som kunne vært gunstig hos oss bl.a. i dag.  Babbel var glimrende både som midtstopper og spesielt som høyre back inntil han ble syk.  Han kunne i stil minne om Arbeloa - faktisk utseende også - iallefall på avstand.

• sø, des 14 2008 0:04 Svar til:

• ShaLFC
    • Topp 10
    • Porsgrunn
    • Innlegg 4 877

KopLad:
    Savner Stephen Warnock også!

Jess.  En solid spiller, engelsk i tillegg, som burde fått mange flere sjanser.  Fikk jo også kamper på landslaget.

• sø, des 14 2008 0:04 Svar til:

• Agger5
    • Topp 500
    • Drammen
    • Innlegg 308

The Reeds:

Biscan var god i sin siste sesong. Smicer og Hamann fortjener langt mer skryt. Traore var god til tider, men dessverre var han fryktelig dårlig på sitt verste. 

En glemt helt er nok Steve Finnan. Han var virkelig fantastisk i noen sesonger. 

Helt enig. Smicer var for meg en helt, Hamann var også solid, rolig med ballen, godt overblikk og han hadde masse erfaring. Steve Finnan var også super på backplassen, han gjorde mye grovarbeid som er oversett og en solid back.

• sø, des 14 2008 1:01 Svar til:

Vi skal ikke glemme at Traoré reddet på streken i CL-finalen 2005 (Mulig jeg husker feil (?))

Vil også trekke frem Sissoko. Som var fantastisk i veldig mange kamper, men etter øyeskaden ble han aldri helt seg selv. Gjør det bra i Juventus by the way...

• ti, mai 19 2009 21:03 Svar til:

• henkih
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, apr 6 2008
    • Innlegg 8

Klarte ikke finne noen tråd om Didi Hamann - men lurte egentlig bare på om noen vet hva status på Didi er nå for tiden? Er han ikke bosman? Eller har han fått ny kontrakt med City?

• ti, mai 19 2009 21:11 Svar til:

• Urchin
    • Topp 500
    • Innlegg 227

henkih:
    Klarte ikke finne noen tråd om Didi Hamann - men lurte egentlig bare på om noen vet hva status på Didi er nå for tiden? Er han ikke bosman? Eller har han fått ny kontrakt med City?

Han er fortsatt i City og har kontrakt ut sesongen. Om den blir fornyet er en annen sak, tviler på det igrunn.

• ti, mai 19 2009 21:37 Svar til:

Ser dette ble skrevet i desember, men må svare. 

neal 77:

Agger5:

Djimi Traore

Igor Biscan

Er ikke bare uenig, men mener du tar helt feil. For det første er nok kampen du tenker på Deportivo, da han hadde det fantastiske forarbeidet til et selvmål. Han hadde også et lignende fremspill til Garcias 1-0 scoring mot Leverkusen hjemme. For det andre fikk Rafa mye godt ut av tidenes kulthelt sesongen 04/05. Ble jo faktisk diskutert litt hvem som skulle få ny kontrakt av ham og Didi, men tyskeren ble helt riktig priorietert. 

http://www.youtube.com/watch?v=cbfpGM82H0k&feature=related 

Vakkert. Hadde vært vanvittig tøft med en treningskamp mot DinamoBig Smile

• ti, mai 19 2009 21:39 Svar til:

• Urchin
    • Topp 500
    • Innlegg 227

Agger5:

Vladimír Šmicer

Sander Westerveld

Stephane Henchoz

Christian Ziege

Luis Garcia

Dietmar Haman

Igor Biscan

Stig Inge Bjørnebye

Harry Kewell

Markus Babbel

Jari Litmanen

Mangel med ting å finne på en Lørdags kveld...
    Hva sier folket?

Fin liste dette, men er uenig i noen punkter. Kewell, Ziege og Westerveld har for meg aldri vært noen helter. Kewell og Ziege var gode spillere som kom med et visst forventningspress på seg og som begge, etter min mening, floppet. Ziege var vel her bare en sesong før vi skippet han videre til Spurs, mens Harold fikk under 100 kamper for oss på 5 år. Kewell viste til tider glimt av storhet, men de 5 millionene pund som vi bladde opp for han betalte seg aldri tilbake. Han dro som kjent på free transfer i sommer til Galatasaray. Westerveld var en habil keeper, men ikke noe mere enn det. Etter å ha lest biografien til Carragher, der han får gjennomgå på linje med Song og Diouf, har jeg ytterligere miste sansen for han.

Litmanen, Babbel, Bjørnebye og Biscan(som egentlig var rævva, men overpresterte gjennom hele 04/05 sesongen, spesielt i CL, og er derfor en favoritt blandt mange) var alle spillere som sett opp i opp gjorde jobben greit og representerte klubben bra. Litmanen var jo virkelig strålende til tider.

Smicer, Henchoz, Garcia og Haman var etter mitt syn klassespillere. Hvertfall de tre siste, Smicer sleit jo en del men han har liksom alltid hatt en høy stjerne hos meg og scorte noen praktfulle mål. Henchoz dannet sammen Sami kanskje det beste stopperparet i PL på 2000- tallet. Garcia og Haman anser jeg som de beste spillerne på listen din Agger5 og de står igjen for meg som rene legender.

Savner kanskje Patrick Berger på lista di, når jeg tenker meg om.

• ti, mai 19 2009 21:53 Svar til:

"Litmanen, Babbel, Bjørnebye og Biscan(som egentlig var rævva..)"

Å dra Litmanen in på en liste der du skriver rævva, er for meg helt absurd.. da vet du ikke hvem han er!

• ti, mai 19 2009 22:00 Svar til:

• henkih
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, apr 6 2008
    • Innlegg 8

ganske sikker på at han mener at Biscan egentlig var ræva

Side 1 av 4 (46 items) 1 2 3 4 Neste >