Agger5:
Satt her og tenkte over spillere som kom under Houllier, Rafa og Evans som spilte bra, men aldri fikk den annerkjennelsen de egentlig fortjente. Kom gjerne med flere spillere dere mener aldri fikk den annerkjennelsen de fortjente gjerne før og.
Vladimír Šmicer
Sander Westerveld
Stephane Henchoz
Christian Ziege
Luis Garcia
Dietmar Haman
Igor Biscan
Stig Inge Bjørnebye
Harry Kewell
Markus Babbel
Jari Litmanen
Mangel med ting å finne på en Lørdags kveld...
Hva sier folket?
Fin liste dette, men er uenig i noen punkter. Kewell, Ziege og Westerveld har for meg aldri vært noen helter. Kewell og Ziege var gode spillere som kom med et visst forventningspress på seg og som begge, etter min mening, floppet. Ziege var vel her bare en sesong før vi skippet han videre til Spurs, mens Harold fikk under 100 kamper for oss på 5 år. Kewell viste til tider glimt av storhet, men de 5 millionene pund som vi bladde opp for han betalte seg aldri tilbake. Han dro som kjent på free transfer i sommer til Galatasaray. Westerveld var en habil keeper, men ikke noe mere enn det. Etter å ha lest biografien til Carragher, der han får gjennomgå på linje med Song og Diouf, har jeg ytterligere miste sansen for han.
Litmanen, Babbel, Bjørnebye og Biscan(som egentlig var rævva, men overpresterte gjennom hele 04/05 sesongen, spesielt i CL, og er derfor en favoritt blandt mange) var alle spillere som sett opp i opp gjorde jobben greit og representerte klubben bra. Litmanen var jo virkelig strålende til tider.
Smicer, Henchoz, Garcia og Haman var etter mitt syn klassespillere. Hvertfall de tre siste, Smicer sleit jo en del men han har liksom alltid hatt en høy stjerne hos meg og scorte noen praktfulle mål. Henchoz dannet sammen Sami kanskje det beste stopperparet i PL på 2000- tallet. Garcia og Haman anser jeg som de beste spillerne på listen din Agger5 og de står igjen for meg som rene legender.
Savner kanskje Patrick Berger på lista di, når jeg tenker meg om.