Logg inn | Registrer | Hjelp

Moa

Siste innlegg sø, feb 5 2012 13:54 av sandlandffs. 93 svar.
Side 1 av 7 (94 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, nov 16 2008 12:43

• Teej85
    • Ikke rangert
    • Registrert dato lø, mar 29 2008
    • Innlegg 14

Leste idag at Moa var aktuell for United, og at de vurderer å legge inn bud. Synes det hadde vært trist om enda en Liverpool-supporter skulle bli stjerne i møkkaklubben. (Les. Solskjær)

Tror dere han kunne passet inn i Liverpool? Eller United for den saks skyld. 

• sø, nov 16 2008 12:53 Svar til:

Re: Moa

Spennende spiller, men vet ikke hva han skulle tilført Liverpool. Ser ikke helt hva han skulle ha tilført Man Utd heller, ettersom de er ganske bra dekka på spissplass, men for all del en god spiller. Håper han går til en god klubb der han får spilletid, og at vi kan se han på landslaget fremover.
  • sø, nov 16 2008 13:07 Svar til:

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal håpe på.

Undertegnede er også VIFsupporter, og liker Moa veldig godt. Han er ydmyk, god, og kan utvilsomt bli en stor fotballspiller i med tanke på norsk standard. Har også hørt at han er lfcfan, og det er et pluss i seg selv.

På en annen side kan jeg ikke se hva han kan tilføre United, og hvis det at han kommer inn er med på å hindre et eventuelt kjøp av Tevez(de har mange "lovende" spisser nå) ville det vært strålende. Han er en bra spiss på 23 år med et års erfaring fra tippeligaen, men kan ikke sammenligne seg med de andre alternativene de har, som også er på hans alder. Jeg har på følelsen at interessen kun skyldes at spilleren minner om Solskj*r.

• sø, nov 16 2008 13:14 Svar til:

Moa er god. Det skal mye til for at han skal slå igjennom hos noen av de større klubbene. Tror nok han karrieremessig tar et år til i Tippeligaen, og hvis han skal bli proff bør han velge en klubb han får spille regelmessig. Han faller litt mellom to stoler da han er for gammel til å reellt sett være et talent, og har for liten erfaring på toppnivå til å være en etablert spiller som presterer sesong etter sesong.

• sø, nov 16 2008 13:20 Svar til:

• kakemann
    • Topp 200
    • Registrert dato on, mai 28 2008
    • Bergen
    • Innlegg 544

Moa er en god spiller, men jeg tviler på at han vil få noe særlig med spilletid i scum. Ikke med spillere som Shrek, Berbatov og Tevez foran seg i køen... Tipper han ender opp i Nederland..

• sø, nov 16 2008 13:42 Svar til:

• fkb
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 115

Grunnen til at Moa blir linket til United er på grunn av norske medier. De har sagt at han er den nye Solskjær, og selvfølgelig blir jo United interessert i og med at Solskjær er en legende i klubben.

Selv synes jeg det er en skam å sammenligne de to, for han spiller trossalt bare i tippeligaen. Solskjær var en legende i United. Skal Moa bli sammenlignet med Solskjær må det mer til enn å score to mål i en cupfinale.

Og til slutt: Håper ikke Liverpool kjøper han.

• sø, nov 16 2008 13:46 Svar til:

• Ahg1
    • Topp 75
    • Innlegg 1 904

Latterlig.

Moa er sikkert mye bedre enn Rooney, Tevez og Berbatov. Han kommer helt sikkert til å bli toppskorer i PL... Ick!

• sø, nov 16 2008 14:55 Svar til:

• morodrops
    • Topp 500
    • Haugesund
    • Innlegg 191

Moa xD
  • sø, nov 16 2008 15:26 Svar til:

• Zoni
    • Topp 25
    • Molde
    • Innlegg 3 872
    • Moderator

Moa er ikke god nok! 9mål på 23 kamper i serien og 40.plass på vg-børsen holder ikke. 

Sammenligningen med solskjær blir bare dum, solskjær puttet 31mål på 41 kamper for Molde. Moa har aldri vært i nærheten av så god..

• sø, nov 16 2008 15:54 Svar til:

Moa er en god spiller med stort potensiale. Mtp prisen det er snakk om, kan det være en genial investering.

Ville imidlertid heller gått for norges desidert største spisstalent; Tarik. Hadde faktisk blitt glad om Liverpool prøvde seg på ham. Tror han kan bli en Torres-light. Hadde i alle fall vært mye mer spennende enn N'gog.

• sø, nov 16 2008 16:50 Svar til:

Dette er latterlig...

Viss han skal overbevise meg om at han er god nok for LFC, så må han iallefall klare å score 20 mål pr. sesong...

Håper United kjøper han, bortkastede penger. Dessuten, så er jo ikke Scums kjent for å ha så VELDIG gode spisser i forhold til de andre lagene. Det er Fergusons største svakhet (bortsett fra å være uhyrlig arrogant, og å være PL`s neste dårligste taper, bak Wenger): at han ikke har noe som helst smak når det gjelder spisser, unntaket var Rooney.... at Moa er linket til de er bare et bevis på akkurat det...

Noen spisser LFC burde sett etter i januar, er: "Super Mario" Ballotelli (Inter), Bojan (Barca), Agüero (Atlètico) og Eto'o (Barca)...

At vi skal kunne få kjøpt noen av disse forutsetter at vi får en ny eier i klubben og får kastet ut de forbanna Amerikanerne...

Forresten kan ikke Moa måles opp i mot N'gog, N'gog er MYE bedre... 

• sø, nov 16 2008 16:57 Svar til:

• Skalle
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, jun 17 2008
    • Tønsberg
    • Innlegg 48

Teej85:

Leste idag at Moa var aktuell for United, og at de vurderer å legge inn bud.

Det er feil. De vurderer å hente ham på prøvespill. To vidt forskjellige ting. 

• sø, nov 16 2008 17:38 Svar til:

• Zoni
    • Topp 25
    • Molde
    • Innlegg 3 872
    • Moderator

Fernando9Torres:
    Noen spisser LFC burde sett etter i januar, er: "Super Mario" Ballotelli (Inter), Bojan (Barca), Agüero (Atlètico) og Eto'o (Barca)...
    Ok, skal ringe Hicks å be han ta fram sjekkheftet...

• sø, nov 16 2008 17:47 Svar til:

• Daggie
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, mai 20 2008
    • Innlegg 98

At Gog er mye bedre tviler jeg faktisk på. Av det lille jeg har sett av Gog kan jeg ikke se hva som gjør han bedre enn Moa. Moa er en god avslutter også og ville sikkert ligget høyere på scoringstatestikken hvis han hadde spilt for en klubb i medgang og kanskje sluppet å spille kant. Tror Moa kunne passet fint inn Fransk eller Nederlands liga og jeg vil minne om at Gog ikke overbeviste i den franske ligaen.  

• sø, nov 16 2008 18:19 Svar til:

• Andrè M
    • Topp 500
    • Registrert dato on, jun 4 2008
    • Sortland
    • Innlegg 433

haha jeg håper di kjøper han:P

9mål i tippeligaen å e svært ustabil der pluss at han var langt ifra en av di beste i tippeligaen å viss de vil ha an i pl så får di jøre det men han kommer til  bli knust^^

sier bare 9mål i tippeligaen å så skal han jøre det bra som spissi verdens beste liga:)

sjangsen er nestn 0

Side 1 av 7 (94 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »