Logg inn | Registrer | Hjelp

Hvorfor sitter folka på the kop?

Siste innlegg on, aug 27 2008 20:21 av RedScouser. 20 svar.
Side 1 av 2 (21 items) 1 2 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, aug 24 2008 18:06

Hvorfor sitter folka på the kop?

Ja, hvorfor sitter folka på the kop? har lagt merke til det, synes isåfall det er slapt av folka på the kop. Hvis du ser på andre arenar i england så står de på syngeseksjonene. noen som kan svare meg på hvorfor folk ikke står på the kop?

• sø, aug 24 2008 18:12 Svar til:

Re: Hvorfor sitter folka på the kop?

Det er hovedsaklig en sittetribune, og du blir bedt av vaktene om å sette deg ned om du står og det ikke skjer noe spennende på banen. 

Det er derimot lov å reise seg når det er en stor sjangse og.l.

Men i større kamper er det normalt at folk trosser disse beskjedene og blir stående hele kampen.  

• sø, aug 24 2008 18:19 Svar til:

• beachman
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 12

Som nevnt over så er det jo en sittetribune, og grunnet sikkerthetsbestemmelser skal man sitte her. Jeg syns å huske en sak for noen år siden, der Liverpool ble truet med bøter av FA om de ikke fikk publikum til å sette seg ned på the Kop.

• sø, aug 24 2008 18:23 Svar til:

Liverpool fikk jo mye mindre billetter til kampen på Stadium of Light i år fordi de hadde stått på tilsvarende kamp i fjor. Det er ulovlig å stå.

• sø, aug 24 2008 18:51 Svar til:

• leivarne
    • Ikke rangert
    • Registrert dato lø, jun 21 2008
    • kopervik
    • Innlegg 110

Gjør ingenting om di sitter visst di lager så god stemning som di lagde mot Middlesbrough. Hørte dem hele kampen igjennom tv-skjermen.

• sø, aug 24 2008 19:06 Svar til:

• kristianb
    • Ikke rangert
    • Bærum
    • Innlegg 172

leivarne:

Gjør ingenting om di sitter visst di lager så god stemning som di lagde mot Middlesbrough. Hørte dem hele kampen igjennom tv-skjermen.

Enig, magisk når de skrudde opp lyden på YNWA før kampen (På Canal+)..
  • sø, aug 24 2008 21:05 Svar til:

• True Red
    • Topp 500
    • Oslo
    • Innlegg 240

"har lagt merke til det, synes isåfall det er slapt av folka på the kop."

The Kop er jo kjent for å være en slapp og lite lidenskapelig stadionseksjon verden over. Mye derfor man skjelden hører annet enn bortesupportere på Anfield, spesielt i semifinaler i CL og andre store kamper.

Synes nesten du skal skrive et skarpt innlegg i Liverpool Echo hvor du kan vise dem hvor landet skal ligge.

• sø, aug 24 2008 21:12 Svar til:

• Berner
    • Topp 500
    • Haugesund
    • Innlegg 326

Alle kampene jeg har vært på The Kop har samtlige stått.. Muligens fordi jeg utelukkende har vært på store kamper..? 

• sø, aug 24 2008 21:41 Svar til:

• Leivi93
    • Topp 500
    • Krokstadelva
    • Innlegg 457

Når jeg var på Anfield la jeg merke til at de på de øverste radene stod oppreist, og det var også dem som startet alle sangene..

• sø, aug 24 2008 21:52 Svar til:

1. Vaktene går rundt og ber deg sitte ned om du står på vanlig kamp. På store kamper og i CL ser vaktene litt mer gjennom fingrene med dette. Sist jeg var der, mot Boro i februar, kom vaktene til meg 7 ganger i hver omgang for å be meg sitte ned.

2. Block 304, 305 og 306 (bakerst på the Kop) er avsatt som egen syngeseksjon - det er nok noe av grunnen til at de fleste sangene starter der.

3. Mulig jeg tråkker noen på tærne, men jeg synes det er kjipt hvis vi nordmenn kun drar over på storkamper. Selv har jeg "bygget meg opp" gjennom å gå på kamper mot Sunderland, Boro, Southampton, Bolton o.l. før jeg har gitt meg selv lov til å gå på storkamper.

Samme med the Kop, gå på kamp mot West Bromwich o.l. på Anfield Road Upper et par ganger før du skaffer deg Kopbillett mot United, Everton eller Chelsea i CL-semi. Synes nå jeg da...

• sø, aug 24 2008 23:08 Svar til:

kristianb:
    leivarne:

Enig, magisk når de skrudde opp lyden på YNWA før kampen (På Canal+)..

Magisk? Langt ifra magisk i forhold til hva The Kop egentlig kan.

Magisk er som for eksempel Liverpool - Chelsea semifinalen 2007. Selv om jeg sto på Anfield Road End, så hørte jeg bare susing. Når jeg kom hjem fra england så skjekket jeg youtube og hørte åssen det virkelig var: http://www.youtube.com/watch?v=BCn-8MB-v5U

Det er magisk.

• sø, aug 24 2008 23:32 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, jun 6 2008
    • Liverpool
    • Innlegg 931

Seriøst? 96 sjeler og dets familie er skamgjort til de grader, og det av en som med stor sannsynlighet kaller seg en rød supporter. Ett ord til deg: Hillesborough... Fytte rakkern!
  • sø, aug 24 2008 23:39 Svar til:

• Alonso88
    • Ikke rangert
    • Innlegg 4

Hæ?

Heter forøvrig Hillsborough.

• sø, aug 24 2008 23:47 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, jun 6 2008
    • Liverpool
    • Innlegg 931

he he - litt ordblind og frustrert! Bra korrektur!
  • sø, aug 24 2008 23:51 Svar til:

• trondbue
    • Ikke rangert
    • Innlegg 32

Er blitt dårlig stemning på Anfield i vanlige ligakamper. Kun i storkampene i ligaen og i Champions league kampene at folka der borte gidder å lage liv. Og litt på slutten av kampene da hvis laget trenger det. Skuffende dårlig stemning i årets første hjemmekamp mot Boro....

Kun de siste 5-10 min at publikum gadd å hjelpe laget. Folka der borte burde være mye mer gira i første hjemmekamp for sesongen mener nå jeg. Virker som folk tror at vi kan vinne alle kamper lett uten hjelp av publikum........ Håper det blir bedre utover i sesongen og at vi kan være med å kjempe om gullet for en gangs skyld. Da tenker jeg det blir bra stemning mot slutten av sesongen :-)

Side 1 av 2 (21 items) 1 2 Neste >