Logg inn | Registrer | Hjelp

Jay Spearing

Siste innlegg ma, apr 23 2012 18:27 av hylet. 543 svar.
Side 1 av 37 (544 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, des 24 2007 13:05

Jay Spearing

Jay Spearing - Nr. 34 - Midtbane

Født: 25.11.1988 på Wirrall
    Høyde: 168 cm
    Vekt: 70 kg
    Debut:
    Kamper/mål (kun liga):
    Kamper/mål totalt:
    Innkjøp: Egen stall
    Kontrakt til: 2010
    Tidligere klubber:
    Meritter: FA Youth Cup 2006
    FA Youth Cup 2007

Hadde det ikke vært at Liverpool har 3 sentrale midtbanespillere i ypperste verdensklasse, en midtbanespiller som er verdensklasse om han spiller som han gjorde for et år siden hadde nok Spearing fått sjansen tidligere.

• ma, des 24 2007 13:08 Svar til:

Re: Jay Spearing

Jeg har hørt at Jay Spearing kan spille forsvar å, er det noen som kan fortelle om det er sant eller ikke?

• ma, des 24 2007 13:12 Svar til:

Jeg tror han spilte midtstopper når han var yngre, men nå er han en meget solid midtbanespiller, som både spiller offensivt og defansivt.

• ma, des 24 2007 13:15 Svar til:

En utrolig lovende spiller. Har sett på en del reservelagskamper ettersom jeg har e-season ticket. Han har virkerlig imponert. Fortjener en sjanse på førstelaget. Forventer ikke og se han der med det første men. Frisparket hans mot M'Brough var virkerlig nyderlig.

• ma, des 24 2007 13:27 Svar til:

• snerken
    • Topp 50
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Flekkefjord
    • Innlegg 2 359
    • Moderator

Det blir vanskelig for Spearing å spille seg inn på Liverpools førstelag. Med Gerrard, Alonso, Mascherano og Lucas, skal Spearing slite med å få spilletid. Jeg regner med at Sissoko blir solgt før 2008/09 sesongen starter. Jeg håper selvfølgelig at Spearing klarer å komme inn på førstelaget, det ingenting som er så morro som å ha egenproduserte førstelagsspillere, som gjør det bra.
  • to, des 27 2007 12:51 Svar til:

Gratulerer til Jay med prisen for årets unge spiller kåret av Liverpools offisielle supporterklubb!
  • to, des 27 2007 14:17 Svar til:

Veldig fortjent. Spearing er også en veldig jordnær og høflig gutt, ( http://youtube.com/watch?v=1nOdtJZcTS8 )

• to, des 27 2007 14:42 Svar til:

Gratulerer Jay, med en utrolig fortjent prisSmile

• lø, mai 24 2008 22:43 Svar til:

• Riki
    • Ikke rangert
    • Innlegg 44

Hva er statusen på Jay Spearing nå?? Insua, Plessis og Nemeth nevnes som de neste som skal på førstelaget og dem får garantert mer spilletid neste år. Men hvor blir det av Spearing? har ikke hørte noe om han i det siste....vet at han har vært skadet i det siste.

• lø, mai 24 2008 22:48 Svar til:

• roger
    • Ikke rangert
    • Innlegg 96

Han vart skada på slutten av sesongen for reservene. men har spelt godt store deler av sesongen. og har laga et par kanon mål, både frispark og i åpent spill.

• sø, aug 3 2008 15:48 Svar til:

Synes Spearing har en form for råskap over spillet sitt som tidvis kan minne om Gerrard. Håper Spearing får noen sjanser utover sesongen, og ikke minst at han og flere andre av unggutta får spille så mye som mulig i ligacupen. Gjør som Arsenal. 

• fr, aug 8 2008 11:39 Svar til:

Basse:

Jeg har hørt at Jay Spearing kan spille forsvar å, er det noen som kan fortelle om det er sant eller ikke?

Han har spilt midtstopper et par ganger. Også vært på høyrebacken. Men spiller for det meste som defensiv midtbane og er en ballvinner og en terrier.

Hans spillemåte minner mye om Gerrard, spesielt i duellene og i hans ruvende defensive løp. I tillegg har han et godt tilslag på ballen. Hadde ønsket og sett mer av denne spilleren, men det hadde jeg forsåvidt med bl.a Danny Guthrie også. Våre lokale talenter ser ut til å falme blandt gode innhentede spillere.

• fr, aug 8 2008 11:44 Svar til:

Det slo meg idag at vi kanskje må stille med Spearing-Plessis på midten mot Standard. Stevie har en liten skade, Alonso blir "cup-tied", Barry er ikke klar, Macherano og Lucas er i OL.

• fr, aug 8 2008 11:50 Svar til:

• 23
    • Topp 50
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 2 203

Spearing er et stort talent, og makan til ledertype. Han har spilt mer enn alle de andre unggutta i Pre-Season, så det ville ikke forundre meg om han denne sesongen skulle få sitt store gjennombrudd.Det har jo gjennom årene gått et par "Nye Stevier" som ikke helt har slått til ; Mannix klarte det ikke, Welsh klarte det heller ikke, Guthrie klarte det ei, nå kan Speo klare det, hvis du ser på han som en ny Gerrard, jeg vil påstå at han minner mer om Mascherano, eller Alonso i spillestil.

Jeg håper hvertfall Speo kan bli den nye local-laden som slår gjennom.

• fr, aug 8 2008 11:54 Svar til:

• Berner
    • Topp 500
    • Haugesund
    • Innlegg 326

Tviler nok på det ja, Har da mer tro på at Benitez tar en mer erfaren spiller og setter ham sammen med Plessis. Feks: Benayoun eller Kuyt.

Jeg tror forresten ikke at Alonso blir solgt, i alle fall ikke i dette vinduet.

Side 1 av 37 (544 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »