Logg inn | Registrer | Hjelp

Nabil El Zhar

Siste innlegg sø, aug 21 2011 0:59 av 2311soha. 147 svar.
Side 1 av 10 (148 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ti, jun 3 2008 23:16

• KopLad
    • Topp 50
    • Registrert dato sø, mai 18 2008
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 489

Nabil El Zhar

har skrevet under på en ny kontrakt som er på 2 år. Hva syns dere om det?
    Jeg syns det er glimrende Big Smile Han blir bare bedre og bedre for hvert år syns jeg og han fart,kløkt og bra skuddfot Wink

• ti, jun 3 2008 23:25 Svar til:

Re: Nabil El Zhar

er vel 21 år nå, på tide å bevise noe kommende sesong! har lite førstelagserfaring, men noe ekstremt talent er han nåkk ikke. De slår igjennom tidligere!
  • ti, jun 3 2008 23:26 Svar til:

• Goldensky
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Bergen
    • Innlegg 835

Nå har vel det vi har fått sett av Nabil på førstelaget vert svært begrenset. Ut ifra det lille jeg har sett av han fra a-laget, samt en del reservekamper er det likevel noe litt spennende over Nabil. Han har absolutt evne til å utfordre en mot en, i tillegg til bl.a. god skuddfot.

Det store men`et for hans del er likevel at han er 21 år, og det begynner vel å bli på tide å slå gjennom, om man kan si det på den måten. Kanskje kan han få noen flere innhopp i kommende sesong, så får tiden vise om han er verdt å vere i førstelagsdiskusjonen. Personlig skulle jeg heller sett at en spiller som Adam Hammill hadde fått prøve seg, og da spesielt med tanke på hva han viste i Skotland i fjor. 

• on, jun 4 2008 19:15 Svar til:

• eye-con
    • Topp 150
    • Innlegg 777

Svarene kommer nok i sesong 08/09 - Håper Rafa våger å bruke han og at han for all del holder seg unna de værste skadene.

• ma, aug 25 2008 14:17 Svar til:

eye-con:

Svarene kommer nok i sesong 08/09 - Håper Rafa våger å bruke han og at han for all del holder seg unna de værste skadene.

Det virker som han kommer til å få en del innhopp i år. Om Pennant selges blir det vel kanskje hans gjennombrudds sesong.

• ma, aug 25 2008 14:32 Svar til:

Tipper El Zhar får en del kamper i hødt. Dette er hans vinn-eller-forsvinn-sesong.

• ma, aug 25 2008 14:45 Svar til:

El Zhar har jo vært på banen i begge ligakampene, det er jo et bra tegn. Tror han kommer til å få det til i år om han får mer spilletid utover sesongen.

• ma, aug 25 2008 15:08 Svar til:

Ja han er unektelig intressant å fölge. Håper bare han slår til, jeg vil så gjerne at vi skal klare å skape noen stjernespillere så vi slipper å kjöpe alle vi behöver.

• ma, aug 25 2008 15:13 Svar til:

De som mener El Zhar har god skuddfot er vel etter at dere så målet mot Cardiff? Han har ikke fått til noen farlig skudd i de kampene han har spilt i Pre-Season og under ligakampene han har spilt. Hans sterkeste ferdighet er vel dribling og at han tør å utfordre.
  • ma, aug 25 2008 15:23 Svar til:

RedScouser:
    De som mener El Zhar har god skuddfot er vel etter at dere så målet mot Cardiff? Han har ikke fått til noen farlig skudd i de kampene han har spilt i Pre-Season og under ligakampene han har spilt. Hans sterkeste ferdighet er vel dribling og at han tør å utfordre.

Nå har han vel strengt tatt bare spilt 2 x 15 minutter i pre season, og max 15 minutter per match i ligan, så at han ikke har fått til noen farlige skudd sier kanskje ikke så mye.Smile

• ma, aug 25 2008 15:45 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

Jeg synes ikke El Zhar er god nok for førstelaget. Vi har flere andre spillere som jeg ser på som større tallent, deriblant kantspillerne Anderson og Hammill som begge er to år yngre. Rafa får gi gutten sjanse og jeg vil selvsagt bli overlykkelig hvis han slår igjennom. Det at Rafa bruker El Zhar på førstelaget kan jo være ett positivt tegn med tanke på at unguttene skal få prøve seg, men jeg synes Rafa overvurderer ham. Nå kan det jo selvfølgelig hende at El Zhar gjør det bra på trening, hva vet jeg, men spør dere meg så er hovedårsaken til at han har fått slippe til i de to kampene er at han er den beste tiljengelige vingen når vi ikke regner med Pennant eller Voronin som begge virker å være på vei bort.

• ma, aug 25 2008 16:24 Svar til:

• jeyar
    • Topp 500
    • Innlegg 262

Jeg er - desverre - enig med Vetlej her. Av det (lille) han har vist i kamper for førstelaget denne og forrige sesong, synes jeg ikke han har overbevist, en flott scoring mot Cardiff til tross. Når en spiller har fylt 21 år, føler jeg han burde vise langt større prov på talent enn hva som har vært tilfellet med El Zhar. 

For å sammenligne han med noen andre spillere. Guthrie er like gammel, og - selv om han ikke spiller i samme posisjon - har i langt større grad vist hvilket talent han har. 
    Leto er i samme aldersgruppe og viste i den (desverre) korte tiden han var her at han meget godt kan bli en god fotballspiller. Andre spillere som helt tydelig er i en annen liga hva angår talent (og prislapp) er spillere som Ben Arfa (så han herje med Brann på stadion) og Nasri, som begge var tilgjengelige i sommer (Rafa?). Babel er også kun et halvår eldre, noe som ikke sier så rent lite om hvor mye det koster for virkelige talenter i denne alderen. 

Middels+ er ikke godt nok for å være i førstelagsdiskusjonen til Pool.

• ma, aug 25 2008 16:42 Svar til:

At en slik spiller får prøve seg på 1. laget sier mer om spillerstallen til Pool enn om spilleren selv. Middels spiller som forsvinner i en våropprydning i skapet.

• ma, aug 25 2008 16:48 Svar til:

Jeg liker mindre og mindre at Rafa bytter han inn i kamper. - Har vi ikke bedre spillere på benken vi kan bruke? Dette forteller meg at vi ikke har like god bredde som Chelsea og MU. Jeg blir frustrert når jeg ser El Zhar komme inn og gjøre masse feilpasninger og miste ballen ofte. Ikke takler han tempo helt i PL.

Jeg blir frustrert som jeg sier over bredden. Når vi bytter inn El Zhar. Da tenker jeg, har vi ikke bedre? Jeg syntes det er et bortkastet bytte og bytte han inn. Jeg bryr meg svært lite i Carling Cup, men i PL må vi da bruke de beste!

Jeg konkluderer med av vi trenger en bredere tropp. El Zhar er et talent han, men det er nok litt for tidlig å la han komme inn hele tiden. Jeg syntes det bare er dumt av Rafa, når vi faktisk har plenty med folk som er høyere klasse enn El Zhar. Men for all del, en mann for fremtiden!

• ma, aug 25 2008 18:07 Svar til:

• Benjamin 93
    • Ikke rangert
    • Grefsen, Oslo
    • Innlegg 156

Enig i mye av det du sier Panasonic.

Men nå er han ikke noe talent lenger heller, han er litt for gammel for det.

Så ikke skjønner jeg hvorfor Rafa bruker han

Side 1 av 10 (148 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »