Logg inn | Registrer | Hjelp

Stemningen på Anfield

Siste innlegg sø, feb 24 2008 11:25 av GGIOI. 83 svar.
Side 1 av 6 (84 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • lø, des 22 2007 18:00

Stemningen på Anfield

Hva er det som skjer med stemningen på Anfield for tiden. Virker som om publikum ikke er fornøyde før man leder med tre mål. Det toppet seg i dagens kamp. Var faktisk flau over lydnivået på Anfield, bortesupporterne sang fletta av oss. Skuffende !
  • lø, des 22 2007 18:17 Svar til:

Re: Stemningen på Anfield

Ja heilt enig, men eg sjønne litt kvifor. Liverpool spiller kjedelig daffe fotball og ser ikkje ut som dei gidder noke som helst ute der! ( til tider bra fotball, då blei det litt liv i supporterene også ) 

• lø, des 22 2007 18:20 Svar til:

Jeg skulle akkurat til å lage en tråd om akkurat det samme. Det var skremmende dårlig stemning idag. I hele 1. omgang og mye av 2. omgang overdøvde faktisk Pompey-supporterne oss totalt. Det ser ut som det bare er på store ligakamper samt Champions League-kamper at The Kop virkelig er i form.

Reclaim The Kop!

• lø, des 22 2007 18:32 Svar til:

Var og så Liverpool - Bolton denne sesongen. Selv stod jeg og skreik og sang for full hals sammen med en del folk rundt meg. Det irriterte meg grenseløst med folka rundt som ikke sang. De sang jo så vidt med på You'll Never Walk Alone! De stod til og med og så rart på oss som sang. Virket faktisk som de tenkte "Hva slags gærninger er de a?". Alle dere som drar til Anfield: Syng for full hals!

• lø, des 22 2007 18:54 Svar til:

Jeg har tenkt å synge ut stemmebånd, drøvel, det som i det hele tatt er bak i halsen når jeg skal  å se Liverpool - Sunderland 02. feb. La godt merke til at det var uvanlig stille... Det kan vel kanskje speile tilbake på at det er flere billetter som går til tv-supporterer som skal over for å oppleve stemningen, istedet for local lads, som går på kampen for å skape stemningen. 

• lø, des 22 2007 19:26 Svar til:

• musa
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Oslo
    • Innlegg 504

Til opplysning så står mikrofonene til TV-stasjonene veldig ofte ved bortefansen og da høres de jo bedre på tv enn hjemmefansen.

• lø, des 22 2007 20:51 Svar til:

• sopranos
    • Ikke rangert
    • Innlegg 33

Til opplysning musa; bortefans eller ikke, kop-end var dørgende stille hele kampen og dette er langt fra første gangen denne sesongen. Best supporters in the world? Desverre, flesteparten holder klokelig kjeft med mindre det er en storkamp.

• lø, des 22 2007 21:40 Svar til:

Jeg var over og så Liverpool-Tottenham i høstferien, og da blei jeg også ganske skuffet over stemningen.

Sto på SELVESTE the Kop, som regnes som verdens "mest syngende stand", men det var jaggu labert! Nå spilte Liverpool ekstremt møkk dårlig fotball den kampen, men likevel er det ingen unnskyldning:

Man skal da for pokker støtte laget sitt i motgang !!

You`ll never walk alone før kampen på the kop var selvfølgelig en højdare, men resten av kampen, med unntak av målet til Voronin, var begredlig både spillmessig og sangmessig.

Kanskje ikke så rart at de hvitkledde supporterne sang Anfield is a library...

• lø, des 22 2007 22:06 Svar til:

• musa
    • Topp 500
    • Oslo
    • Innlegg 504

Sa bare at det av og til kunne høres ut som om bortefansen var mer høylytt pga det.

• sø, des 23 2007 2:57 Svar til:

• snerken
    • Topp 50
    • Flekkefjord
    • Innlegg 2 359
    • Moderator

Hvor mikrofonene er plassert og hvilke de bruker er det som avgjør hva vi hører på tven. At the kop og resten av Anfield skuffer noe om dagen, er det vel ganske liten tvil om, desverre.

RTK har litt av en jobb å gjøre, oppdraget må deles på alle.

• sø, des 23 2007 11:42 Svar til:

• corleone
    • Topp 500
    • Trondheim
    • Innlegg 353

Litt av årsaken er nok plassering av mikrofoner. Men at stemningen på Anfield har vært skuffende i år er det liten tvil om.

På bortekamper derimot lager liverpoolsupporterne masse liv. Hørte kun liverpoolsanger gjennom samtlige 90 minutter på brua på onsdag for eksempel.

• sø, des 23 2007 12:36 Svar til:

I det gamle forumet var det også en tråd om dette, og da må jeg si til dere som skal reise over at dere må synge med. Det hjelper svært lite på stemningen at man sitter med foldende hender å ser ned i betongenStick out tongue
  • sø, des 23 2007 16:35 Svar til:

Har aldri vert på Anfield, men sitter med en følelse at det er vi, turist- supporterene, som trekker mye av stemningen ned. Snakker ikke om de som har dratt over i en årrekke, kan de fleste sangene og synger med, men er mange som drar over uten å bidra selv. Spesielt de som kjøper biletter på The Kop for å føle på stemningen, men ikke synger med.

Helt greit at man ikke vil/tørr synge med de to, tre første gangene, men ikke sett deg på The Kop da. Det er her grunnlaget for atmosfæren ligger, dermed føler jeg, man selv må bidra, for å være en del av The Kop.

• sø, des 23 2007 18:06 Svar til:

Enig med deg lee duncan. Når jeg var på Liverpool - Charlton i fjorårssesongen så var stemmningen ganske bra. Jeg satt på the kop, helt oppe i taket. Sang for full hals, ihvertfall på det jeg kunne, you will never walk alone, campioni(skrives det slik?), og Fowler sangen + campioni sangen gikk om og om igjen. Jeg satt sammen med 2 andre( ingen jeg reiste med), som ikke hadde kledd seg i Liverpool tøy, eller noen ting. Han ene, til venstre for meg, var bare med på YNWA, og noen ganger så sa han, come on mates. Mens han til høyre satt og var helt stille i 90min.
  • sø, des 23 2007 18:24 Svar til:

• Gonzales
    • Topp 500
    • We love you Liverpool
    • Innlegg 320

Sist gang jeg var på Anfield, var det ganske bra stemningWink

Men det kom kanskje av at det var Liverpool-Barcelona som ble spilt! 

Side 1 av 6 (84 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »