Logg inn | Registrer | Hjelp

HYPOTETISK Teori

Siste innlegg ti, apr 3 2012 13:34 av Magic. 85 svar.
Side 1 av 6 (86 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, jan 30 2012 17:26

• drhook
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Stavanger
    • Innlegg 456

HYPOTETISK Teori

Man våkner opp i Mai 2012 og får lese følgende:

1. Liverpool vant Ligacupen og FA cupen og kom på 6. plass i PL

2. Liverpool tapte Ligacupfinalen, kom ikke til FA cupfinalen,  men hadde en lang seiersrekke på slutten av PL sesongen som sikret dem 4. plass i ligaen et poeng foran Chelsea.

Hvilken ville du helst lest ?Cool

• ma, jan 30 2012 17:28 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jun 14 2008
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 436

Re: HYPOTETISK Teori

2!
  • ma, jan 30 2012 17:31 Svar til:

• TS'77
    • Topp 500
    • Registrert dato sø, sep 18 2011
    • Innlegg 201

Nr 1 (Liga og FA cup triumfene altså) utelater ikke nr 2, så ja takk begge deler. :)

• ma, jan 30 2012 17:31 Svar til:

• janers
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 436

2

• ma, jan 30 2012 17:32 Svar til:

1 uten tvil. På tide med noen pokaler! En FA-cup, ligacup, og kvalifisert til EL høres ut som en grei sesong for min del.
  • ma, jan 30 2012 17:37 Svar til:

• Kingen
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, sep 25 2011
    • Innlegg 154

Jeg velger nr.1 fordi det er alfor lenge siden det har kommet en ny pokal i premieskapet på Anfield. Noen trofeer er også noe som kan trekke til seg gode spillere. Skulle gjerne sett at de andre som valgte, hadde begrunnet det..
  • ma, jan 30 2012 17:39 Svar til:

• redmen
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, jan 21 2011
    • Innlegg 748

2!

For å utdype: Valget om CL er basert på antakelsen om at vi da blir en mer attraktiv klubb. Men gjør vi et godt sommervindu uten å være i CL, skal jeg ikke klage. Men Liverpool er og blir en europeisk storhet, og jeg savner CL-kveldene.

• ma, jan 30 2012 17:52 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jun 14 2008
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 436

Fordi jeg rett og slett gir beng i ubetydelige cuper, skal vi noensinne klare å hevde oss blandt de beste og ha ambisjoner om å vinne ligaen om en 2-3år så MÅ vi inn i CL. Vi blir oversett av stjernespillere og stortalenter gang på gang og en av de største årsakene er at vi ikke har CL tror du disse bryr seg om liga/FA-cup? En annen ting er at med FFP har vi stort behov for CL-pengene for å konkurrere i overgangsvinduene. Det er dog morsomt å slå ut Utd og City av disse cupene og vinner vi dem burde det sees på som en liten bonus. Det å vinne ligacupen kan være utrolig bra for selvtilliten og moralen til spillerne og kan gi dem trua på CL. I FA burde vi stille med reserver/talenter og heller fokusere 110% på ligaen. Hilsen en som savner den følelesen før, under og etter CL kampene mye mer enn ubetydelige liga/FA-cup pokaler.
  • ma, jan 30 2012 17:55 Svar til:

Nr. 2, uten tvil. Det er på tide å komme seg videre og nok en skuffende sesong i PL som blir "reddet" av Ligacup triumf holder ikke i mine øyne. Men ja takk begge deler så lenge det ikke går på bekostning av ligaen.

Vi har nok sølvtøy i klubben.Nå trenger vi å få bygget et lag så vi kan snart få inn nytt gull snart da det er alt for lenge sia sist! Og da bør de være med i cl igjen så vi fåt tak i mer spennende spillere.

Et klart 2 ifra meg!

• DonFlat
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, jan 1 2010
    • Innlegg 222

Så lenge vi vinner 1 trofee så blir sessongen en ok bra sessong. Veldig viktigt med et trofee ihvertfall.. Men om jeg skulle ha valgt så tror jeg att en CL plass hadde vært det beste. Men om CC og FAC trofeer hadde komt i skapet hadde det vært helt fantastisk og. Men nr 2 er kansje et lte hakk fremfor nr 1 ;-)

• ma, jan 30 2012 18:03 Svar til:

drhook:
    2. Liverpool tapte Ligacupfinalen, kom ikke til FA cupfinalen,  men hadde en lang seiersrekke på slutten av PL sesongen som sikret dem 4. plass i ligaen et poeng foran Chelsea.
    Lett valg!

Faktisk så forstår jeg ikke hvordan det er mulig å prioritere nr 1 forn nr 2 da nr 2 vill være mye bedre for å sikre videre sportslig suksess.

• ma, jan 30 2012 19:22 Svar til:

• MrBaffz78
    • Topp 150
    • Registrert dato ma, sep 19 2011
    • Haugesund
    • Innlegg 949

Vigre:

drhook:
    Lett valg!

Faktisk så forstår jeg ikke hvordan det er mulig å prioritere nr 1 forn nr 2 da nr 2 vill være mye bedre for å sikre videre sportslig suksess.

Da stiller jeg spørsmålet: er vi gode nok for CL, sammen med Barca, Real Madrid, Man Utd, Man City, Inter, Milan, Bayern? - NEI!

Jeg ville valgt nr 1. Vi trenger noen pokaler og litt suksess, dessuten kvalifiserer vi oss til EL. Vi kan dessuten ikke forvente topp 4 plass, etter en horribel sesong ifjor. Hodgson bringte oss nesten ned til npower championship! vi må tenke på sikt, en 6.plass i år er helt greit, laget trenger å bli samspillt. Neste sesong spiller vi EL, vi har hatt sportslig suksess i de to største engelske cupene. I tillegg har vi nok hentet noen klassespillere i sommer.

Alternativ 1 i Mai 2012.
    Alternativ 2 i Mai 2013.
  • ma, jan 30 2012 19:35 Svar til:

Poenget er jo at sjansen for at disse klassespillerne faktisk vil spille for oss er tydelig mindre uten Cl-spill å lokke med. Vi kommer ikke opp på det nivået vi bør være med kun kjøp av spillere som ikke er bedre enn maks. stallfyll (type Carroll, Downing og Adam). Vi trenger klassespillere for å hevde oss, og i jakten på disse spiller CL en veldig stor rolle.
  • ma, jan 30 2012 19:36 Svar til:

• Mærtin
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, des 4 2009
    • Innlegg 378

2! Men syns ikke det å vinne Ligacupen og CL spill er for mye forlangt fra oss LFC supportere. 
Side 1 av 6 (86 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »