Logg inn | Registrer | Hjelp

Dalglish-sitater

Siste innlegg lø, jan 28 2012 21:18 av prestof. 7 svar.
Side 1 av 1 (8 items)
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • fr, jan 27 2012 22:12

• amentia
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Elverum
    • Innlegg 983

Dalglish-sitater

Siden vi har en manager som stod helt fremst i køen da talegavene, ironien og sarkasmen ble utdelt, tenkte jeg det kunne være greit å ha en egen tråd hvor vi samler alle gullkornene som kommer ut av munnen hans på pressekonferanser og intervjuer etc. Tipper det ikke tar mer enn en sesong før vi har nok materiale til å gi ut en tykk bok...
    Fint om vi også kan inkludere en liten setning der det fremgår hvor sitatet kommer fra. Jeg starter med ett som stammer fra intervjuet etter kampen mot City på onsdag:

Reporter: "What did you think of the penalty decision?"
    Dalglish: "What do you mean?"
    Reporter: "The handball"
    Dalglish: "Exactly"

• fr, jan 27 2012 22:44 Svar til:

• amentia
    • Topp 150
    • Elverum
    • Innlegg 983

Re: Dalglish-sitater

Den som googler skal finne. Denne er sikkert tatt fra før kampen mot Everton i fjor høst og går slik:

Reporter: "The owners are coming over for the Merseyside derby - are you having talks with them and are there any new players on the agenda?"

Dalglish: "Well, it would be rude not to talk to them since they employ us!"

• fr, jan 27 2012 23:34 Svar til:

• Gnafs
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, mar 7 2011
    • Innlegg 14

Kongen har karisma og vidd, ingen tvil om det. Det nærmest barnslige glimtet i øyet, og det lure smilet, er fantastisk. Det er ingen andre innen sporten som er i nærheten. Man kan se at han virkelig koser seg i de situasjonene. Det er også derfor det er så trist å se ham slik som han var etter Bolton-kampen. Han fortjener bedre fra spillerne enn det de viste der.

Min favoritt, fra denne perioden, må være da han fikk spørsmål om hvor han befant seg da han fikk telefonen angående manager-jobben sist vinter:

"Being a professional athlete, I was at the bar!"

Og, en fra forrige periode, som får en til å tenke litt om tingenes tilstand:

"The people who come to watch us play, who love the team and regard it as part of their lives, would never appreciate Liverpool having a huge balance in the bank. They want every asset we possess to be wearing a red shirt."

• fr, jan 27 2012 23:39 Svar til:

• Ignition
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, jul 3 2011
    • Trondheim
    • Innlegg 99

Den var rett og slett herlig, tok meg selv i å humre godt da jeg leste den!
  • fr, jan 27 2012 23:40 Svar til:

• Ignition
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, jul 3 2011
    • Trondheim
    • Innlegg 99

Ignition:
    Den skulle være svar til amentia...
    Ignition:
  • lø, jan 28 2012 1:43 Svar til:

Edit
  • lø, jan 28 2012 12:29 Svar til:

Dalglish: "If Man City have got any other players like Craig Bellamy they don't want I hope they've got my number."
  • lø, jan 28 2012 21:18 Svar til:

• prestof
    • Ikke rangert
    • Øksnes
    • Innlegg 139

Reds boss Dalglish on Evra booing: "Why should I be disappointed for Patrice Evra? Have you played football? I've been booed."
Side 1 av 1 (8 items)