Logg inn | Registrer | Hjelp

Billetter til CC-finalen

Siste innlegg sø, feb 19 2012 23:38 av Maverick76. 97 svar.
Side 1 av 7 (98 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, jan 25 2012 22:56

Billetter til CC-finalen

Hvor og når kan man kjøpe billetter til ligacupfinalen? Håper på å få med meg min første cuptriumf ;)
  • on, jan 25 2012 23:01 Svar til:

• TOii
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, mai 27 2009
    • Innlegg 62

Re: Billetter til CC-finalen

Henger meg på denne, jeg er og interessert i billetter. Noen som har peiling ?
  • on, jan 25 2012 23:03 Svar til:

Billettene blir nok solgt via klubben til folk som har vært på tidligere runder i cupen. Heldigvis.
    Håper ikke for mange nordmenn drar over for å oppleve denne kampen som sin første Liverpoolkamp...
  • on, jan 25 2012 23:07 Svar til:

Profeten:
    Billettene blir nok solgt via klubben til folk som har vært på tidligere runder i cupen. Heldigvis.
    Håper ikke for mange nordmenn drar over for å oppleve denne kampen som sin første Liverpoolkamp...
    Blir selvsagt ikke min første Liverpoolkamp, men min første cupfinale blir det forhåpentligvis. Det må da finnes muligheter for å skaffe billetter selv om man ikke har vært på cupkamper i år?
  • on, jan 25 2012 23:07 Svar til:

• onkelole
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, sep 3 2009
    • Innlegg 36

Nei det hadde nok blitt helt forferdelig hvis så skulle skje! Fin holdning!
  • on, jan 25 2012 23:27 Svar til:

onkelole:
    Helt rett holdning. Håper heller ikke mange nordmenn tar turen på finalen som sin første kamp. Billettene kommer vel ikke ut i åpent salg, så spm om "hvor kan jeg kjøpe billettene?" er ikke vits å stille. Muligheten er reiseoperatører som kanskje tilbyr, samt om man har gode kontakter.
  • on, jan 25 2012 23:29 Svar til:

Profeten:

Hvor mange kamper må man ha sett for at det skal "rettferdiggjøres"? Big Smile

• on, jan 25 2012 23:37 Svar til:

Makan til holdning fra folk som skal være supportere! Ingen av nissene som ikke unner folk finaletur ønsket vel norske fans til Istanbul i 2005 heller, kan jeg tenke meg!
    Sjelden jeg gidder skrive i dette barnslige forumet, det er for mye rart her inne. Men "profeten" og "kurderkebab", dere driter dere alvorlig ut! God bedring!
    Supporter siden 1972...
  • on, jan 25 2012 23:42 Svar til:

• Olsen#8
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Bergen
    • Innlegg 339

kurderkebab:
    onkelole:
    Helt rett holdning. Håper heller ikke mange nordmenn tar turen på finalen som sin første kamp. Billettene kommer vel ikke ut i åpent salg, så spm om "hvor kan jeg kjøpe billettene?" er ikke vits å stille. Muligheten er reiseoperatører som kanskje tilbyr, samt om man har gode kontakter.
    "Helt rett holdning", kurderkebab? Er det du som bestemmer om holdninger er rett eller ikke?
  • on, jan 25 2012 23:44 Svar til:

Jeg har ikke noe tall på "hvor mange kamper" man må ha sett for at det skal kunne rettferdiggjøres.
    Men jeg synes det er trist dersom norske nisser på tur tar dette som sin første Liverpoolkamp live. Da finnes det heller MANGE andre jeg heller unner den kampen!

Og det at man ikke vet at billettene selges etter et (fornuftig) ansiennitetsprinsipp forteller meg bare at man kanskje ikke kjenner klubben godt nok..

Forøvrig mener jeg også at kurderkebab har "helt rett holdning". Nei, jeg bestemmer det ikke, men stiller meg bare på linje med klubben - som også mener at man bør ha sett kamper i tidligere runder for at man skal få billett til denne kampen...

• on, jan 25 2012 23:49 Svar til:

• rome 77
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Orkanger, Trondheim.
    • Innlegg 281

Synd det er antall grønne streker som bestemmer om meningene til en person er logisk eller ikke
  • on, jan 25 2012 23:53 Svar til:

• Olaa
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, okt 17 2010
    • Innlegg 112

Man skaffer billetter på svartebørs, easy peasy japanesey! Dyrt, men verdt hver ei krone. Har vært på Anfield to ganger, mot scum og gunners. For 4-5 månder siden kjøpte vi fire billetter på The Kop til Liverpool - Everton 25 feb. Nå flyttes den pga. finalen :) Hmm!
  • on, jan 25 2012 23:55 Svar til:

Profeten:

Jeg har ikke noe tall på "hvor mange kamper" man må ha sett for at det skal kunne rettferdiggjøres.
    Men jeg synes det er trist dersom norske nisser på tur tar dette som sin første Liverpoolkamp live. Da finnes det heller MANGE andre jeg heller unner den kampen!

Og det at man ikke vet at billettene selges etter et (fornuftig) ansiennitetsprinsipp forteller meg bare at man kanskje ikke kjenner klubben godt nok..

Forøvrig mener jeg også at kurderkebab har "helt rett holdning". Nei, jeg bestemmer det ikke, men stiller meg bare på linje med klubben - som også mener at man bør ha sett kamper i tidligere runder for at man skal få billett til denne kampen...

profeten og kurderkebab, gå å legg dere til dere kommer me noe fornuftig å si.. om noen ikke har vært over å sett kampene har ikke noe å si, kan være like "stor fan" fordeom.. selv har jeg vært på 1-2 kamper per sesong di siste 6-7 årene og synes alikevell at hvem som helst som onder liverpool skal få sjangsen til å få se kampen live! hvem er dere til å bestemme hvem som fortjener det eller ikke? tullprat! de som mener at KUN de som har sett kamper på anfield skal få kjøpe billetter har ikke aning om hva ordtaket "you´ll never walk alone" betyr..
  • on, jan 25 2012 23:57 Svar til:

hva skjer med at mange av supporterne her er negative til de som vil over og få med seg favorrittlaget sitt i cupfinalen? spørsmålet i denne tråen er om noen vet om hvordan man får tak i billeter, ikke om det er verdt og se kampen eller ei, å hva skjer med utrykket "kurderkebab" virker litt rasistisk, unnskyld vis jeg misforstår...

• on, jan 25 2012 23:58 Svar til:

rolfmikkel123:

hva skjer med at mange av supporterne her er negative til de som vil over og få med seg favorrittlaget sitt i cupfinalen? spørsmålet i denne tråen er om noen vet om hvordan man får tak i billeter, ikke om det er verdt og se kampen eller ei, å hva skjer med utrykket "kurderkebab" virker litt rasistisk, unnskyld vis jeg misforstår...

hehe, klarte å finne ut at kurderkebab var en bruker:P

Side 1 av 7 (98 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »