Først må jeg si det er modig av trådstarter å opprette denne tråden når han sitter såpass i glasshuset med hyllingen av Carroll kjøpet som "det riktige kjøp", samtidig som de fleste andre spillere blir totalslakta uke etter uke.
I det hele tatt har vi ikke mye grunn til å være fornøyd.:
Carroll - impotens på topp. sprer usikkerhet i laget. er i det hele tatt et "svart hull" for laget. ødeleggende faktor
Downing - frisk start, men falt av toget tidlig. ikke umulig at vil blomstre om vi får erstattet "det svarte hullet på topp".
Enrique - et godt kjøp, ja selv til tross for kollapsen i forrige kamp
Henderson - bevegelig og energisk. god moral og en fin type. kan bli bra på sikt.
Suarez - klassespiller, men mangler avslutteregenskaper til å spille spydspiss. bedre som som tilbaketrukket spiss eller fremskutt ving
Adam - ikke helt krise, men dårlig defensivt. har vanskelig for å se for meg denne spilleren figurere i CL kamper i fremtiden. Smidig som en sekk med poteter. Har ikke rette "pedigree" etter mitt syn.
I det hele tatt har britene jevnt over skuffet stort, mens utlendingene har grepet sjansen og har vist seg verdt pengene. Det bør fortelle ledelsen hvor de har feilet og hva som bør gjøres i fremtiden.