Logg inn | Registrer | Hjelp

Warrior Sports

Siste innlegg ma, mai 14 2012 18:09 av scouser#23. 294 svar.
Side 1 av 20 (295 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, jan 19 2012 1:41

Warrior Sports

Da er avtalen endelig bekreftet. Tenkte det var på plass med en ny tråd med en mer passende tittel.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/lfc-and-warrior-announcement

"The deal, which will come into play from June 1st 2012, will see Warrior create the Liverpool FC home, away and third kits, as well as their training wear for the next six years.

Owned by Boston based New Balance Athletic Shoe Inc., the move represents the starting point in Warrior Sports' global football journey partnering with one of the biggest club sides in the history of world football. Warrior Sports recognises the heritage of Liverpool FC and has employed industry experts in design, development, marketing and implementation to ensure that the brand has the best people on hand to support the Partnership.

Richard Wright, General Manager for Warrior Sports comments: "At Warrior Sports we pride ourselves on high performance and an incredible desire to win. Our Partnership with Liverpool FC, a football institution and recognised brand name across the world, is the perfect fit. Warrior Sports has ventured into football to bring our knowledge of making top level product to a new playing field. We are not the sort of brand that is going to keep our head down. We are here to shake up the world of football and our Partnership with one of the most successful club teams of all time is just the start."  

Ian Ayre, Managing Director of Liverpool Football Club, added: "Liverpool FC is thrilled to be able to announce this fantastic Partnership with Warrior Sports for the 2012-2013 Barclays Premier League season onwards. This is another landmark deal for Liverpool Football Club and once again shows the value of the Club's brand globally. Warrior Sports will bring its own unique brand and ideas to the Partnership, ensuring that they can assist us at the Club both on and off the field of play. Sharing the same focus of domination and winning will be an incredibly important part of this Partnership going forward. As with all our Partnerships we have taken time to form a relationship with the individuals behind this opportunity. I believe that Warrior have some outstanding people we can work closely with to continue to deliver quality products to our fans around the world."

Dersom den nye hjemmedrakten blir noe lik denne så skal i allefall ikke jeg klage! :)

• to, jan 19 2012 4:29 Svar til:

• Hakkebakke
    • Topp 200
    • Registrert dato to, mar 5 2009
    • København / Larvik
    • Innlegg 572

Re: Warrior Sports

Endelig er det bekreftet!

Dette er en meget spennende avtale, og ikke minst innbringende, i markedsmessige termer. At Liverpool FC skal være en del av Warriors satsning innenfor fotballsegmentet kan være meget positivt i forhold til den amerikanske fanbasen.

Bra jobba!

• to, jan 19 2012 9:30 Svar til:

• OlavE
    • Topp 25
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansund
    • Innlegg 3 289

Glimrende nyheter! G&H gjorde det meste galt mens de var eiere av Liverpool, men de startet iallefall på en prosess omkring det kommersielle i klubben som har endt opp med at der vi tidligere hadde omkring £20m fra Carlsberg og Adidas, kan vi fra neste sesong hanke inn £45m fra Standard Chartered og Warrior. Det er absolutt strålende og blant de beste avtaler i hele verden.

Jeg tror det raskt er kun Barca, Real M, Man U og muligens Man City (med jukseavtalen fra Etihad) som er på nivå eller bedre enn oss når det gjelder sponsoravtaler. Nå gjelder da bare å kvalifisere oss til CL igjen (som raskt gir minst £30m ekstra i året), samt få på plass ny stadion som kan øke inntektene (inkl salg av stadionnavn) med ytterligere £50-60m i året. Da vil vi ha lagt basisen for å kunne konkurrere med nær sagt hvem som helst, kanskje med unntak av Barca og Real M, når det gjelder kjøp av spillere.

• to, jan 19 2012 14:35 Svar til:

• Oeysan
    • Topp 75
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Bergen
    • Innlegg 1 574
    • Moderator

• to, jan 19 2012 14:53 Svar til:

• Shelvey
    • Topp 500
    • Registrert dato on, okt 6 2010
    • Innlegg 267

Virker jo uansett gunstig for Warrior.

900 000 drakter ganger 30£ (prisen på den billigste drakten) = 27 000 000£

Eneste jeg ser er at Adidas har tjent grovt på en avtale som bygger på Liverpool FC sitt merkenavn. Det er ikke akkurat liten markedsføring for draktprodusenten dette heller.

• to, jan 19 2012 14:58 Svar til:

Shelvey:

Eneste jeg ser er at Adidas har tjent grovt på en avtale som bygger på Liverpool FC sitt merkenavn. Det er ikke akkurat liten markedsføring for draktprodusenten dette heller.

Dette regnestykket blir for enkelt. Du må hvertfall regne med fraktkostnader og avansen LFC har på draktene i butikken. Tviler på at Warrior har mer enn halvparten av hva LFC selger drakten for.

• to, jan 19 2012 15:06 Svar til:

• Shelvey
    • Topp 500
    • Registrert dato on, okt 6 2010
    • Innlegg 267

Probably:

Shelvey:

Dette regnestykket blir for enkelt. Du må hvertfall regne med fraktkostnader og avansen LFC har på draktene i butikken. Tviler på at Warrior har mer enn halvparten av hva LFC selger drakten for.

Tja, det var nok litt bevisst.

Men fraktkostnadene dekkes ved salg av kjøper (frakt av store kvantumer fra evt. Kina eller hvor enn de produserer til England er ikke stor) - og tok også bevisst den billigste drakten. Summen hadde blitt en annen om man legger til draktnummer, navn og pris ved andre drakter. Så vil si det var en svært forsiktig antakelse.

Uansett så var ikke poenget at det dekkes via draktsalg, men at de får en enorm markedsføring opp i det hele - samtidig som de har inntekt på draktsalg.

• to, jan 19 2012 15:18 Svar til:

Noen som vet når de første Warrior-draktene blir offentliggjort?

• to, jan 19 2012 15:38 Svar til:

Ljoslando:

Venter på dette jeg og. Håper de gjør det enkelt og greit. Retro takk

• to, jan 19 2012 15:53 Svar til:

• Zingery
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, mai 6 2011
    • Innlegg 716

Steven8Gerrard:

Ljoslando:

Venter på dette jeg og. Håper de gjør det enkelt og greit. Retro takk

Nå trer ikke Warriors avtale til før 1.juni, så de har fremdeles endel tid på seg før de kommer med sine desginer.

• to, jan 19 2012 16:20 Svar til:

• Endre
    • Topp 50
    • Registrert dato fr, feb 22 2008
    • Tønsberg
    • Innlegg 2 405

Aner ikke hva slags hold det er i saker denne gruppa poster på facebook, men anyways:

Liverpool squad have already taken part in the new advert for the new kit supplier warrior with the players wearing a new kit... should start leaking in the coming weeks but its kept under wraps until unveiling.
  • to, jan 19 2012 18:31 Svar til:

Endre:

Aner ikke hva slags hold det er i saker denne gruppa poster på facebook, men anyways:

Liverpool squad have already taken part in the new advert for the new kit supplier warrior with the players wearing a new kit... should start leaking in the coming weeks but its kept under wraps until unveiling.

Så også denne. Vi får vente i spenning og se hva Warrior har på lager. Personlig er jeg litt skeptisk med tanke på hele sortementet til Warrior, men samtidig er jeg veldig optimistisk. Er det ikke rundt mars-april at nye drakter blir offisielt lansert?

• to, jan 19 2012 21:06 Svar til:

• esso01
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, jan 14 2010
    • Innlegg 13

Hmm spennende. Ny stadio nå så lukter det av fugl. Hva med Warrior stadium.....klinger bra i mine ører.Party!!!
  • fr, jan 20 2012 1:56 Svar til:

esso01:
    Hmm spennende. Ny stadio nå så lukter det av fugl. Hva med Warrior stadium.....klinger bra i mine ører.Party!!!
    Isåfall blir det vel Warrior Sports Arena, det klinger ikke like bra i mine ører.
  • fr, jan 20 2012 3:01 Svar til:

Men dersom man kan leke litt mer med ordene slik at det høres litt mer jordnært ut slik som feks å legge "Park" eller "Grove" bak en eventuell stadionsponsor. "Warrior Park" eller "Warrior Grove". 
Side 1 av 20 (295 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »