Logg inn | Registrer | Hjelp

Til helga løsner det!

Siste innlegg to, feb 2 2012 11:35 av tommyred31. 26 svar.
Side 1 av 2 (27 items) 1 2 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, jan 18 2012 15:36

Til helga løsner det!

Ja, du leste riktig! Etter en dårlig start på 2012 i ligaen er nå tiden inne for å levere noen gode resultater igjen! Med et uthvilt Liverpool-lag mot et Bolton i fritt fall mot championship er dette kampen man kan bygge opp selvtillit før man starter på et tett program med 2.semi-finale i ligacup mot city, tøff fa-cup runde mot united og to tette serierunder i uken etter. Håper Kenny starter toppet mot Bolton pga at nå må laget prestere og vinne 3p! Tipper det blir slik: Reina Johnson Skrtel Agger Enrique Spearing Adam Bellamy Gerrard Downing Carroll Tips: 0-3
  • on, jan 18 2012 15:54 Svar til:

• MrBaffz78
    • Topp 150
    • Registrert dato ma, sep 19 2011
    • Haugesund
    • Innlegg 949

Re: Til helga løsner det!

I tillegg så er Gary Cahill solgt til Chelsea, så han spiller vel ikke(?)

• on, jan 18 2012 16:10 Svar til:

• Endre
    • Topp 50
    • Registrert dato fr, feb 22 2008
    • Tønsberg
    • Innlegg 2 405

Har historisk sett godt tak på Bolton, og slo de til og med under den forferdelige Hodgson-tida. Har en god magefølelse her, bedre enn i forkant av Stoke-kampen.

David N'Gog på topp?

• on, jan 18 2012 16:11 Svar til:

MrBaffz78:

I tillegg så er Gary Cahill solgt til Chelsea, så han spiller vel ikke(?)

Stemmer at han er solgt, men kan hende han spiller

• on, jan 18 2012 16:13 Svar til:

Endre:

Har historisk sett godt tak på Bolton, og slo de til og med under den forferdelige Hodgson-tida. Har en god magefølelse her, bedre enn i forkant av Stoke-kampen.

David N'Gog på topp?

Helt utrolig hvor svak N'Gog har vært etter overgangen. Han scoret jo faktisk noen mål for oss. Dog med litt bedre spillere rundt seg...
  • on, jan 18 2012 16:20 Svar til:

wernerlfc:
    Endre:

David N'Gog på topp?

Helt utrolig hvor svak N'Gog har vært etter overgangen. Han scoret jo faktisk noen mål for oss. Dog med litt bedre spillere rundt seg...

Bolton i seg selv har jo vært et drittlag.. 2 mål og 2 målgivende står Ngog med på 907 spilleminutter (i følge fantasypremierleague, fint verktøy;) )

• on, jan 18 2012 16:59 Svar til:

• Endre
    • Topp 50
    • Registrert dato fr, feb 22 2008
    • Tønsberg
    • Innlegg 2 405

Da bør vi i følge statistikken frykte N'Gog mer enn Bolton bør frykte Carroll...

Andy står med 2 mål og 0 assists på 1053 minutter

• on, jan 18 2012 17:25 Svar til:

• elvis
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, sep 4 2008
    • Innlegg 3

Nå har vi ventet i en halv sesong på at det skal løsne. Tror ikke det har noe å si hvilken motstander vi møter, det vil ike løsne før ledere og spillere skjønner at midtbanen må følge på når vi er i angrep.

Ser altfor ofte at det bare er 1 eller 2 Liverpool spillere inne i boksen til motstanderen når innlegg kommer og da blir det vanskelig og treffe en Liverpool spiller med innlegg, og hvis innlegget treffer er det heller ingen der til å ta eventuelle returer eller annen nedfallsfrukt i feltet.

• on, jan 18 2012 18:26 Svar til:

Elvis: Liverpool har skapt utrolig mange sjanser denne sesongen, om Suarez har nettet på halvparten kunne Liverpool ledet ligaen pr.dags dato! Greit, Liverpool var svake sist mot Stoke, men det tror jeg hadde en sammenheng med at laget var slitne i forbindelse med at laget hadde en tøff match mot City(ligacup) kun 3 dager før. I tillegg er Stoke et vanskelig lag å bryte ned, men selvfølgelig, Stoke er et lag man skal slå på hjemmebane! Til helgen stiller imidlertid de røde uthvilte til match og forhåpentligvis sultne på å reise kjerringa. Får de røde samarbeidet mellom Gerrard og Carroll til å sitte vil det bli seier, det er jeg 99% sikker på!
  • on, jan 18 2012 19:17 Svar til:

• Mærtin
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, des 4 2009
    • Innlegg 378

Jussi bruker å hjelpe oss med å vinne -> Big Smile http://www.youtube.com/watch?v=MyOHSaAgkLo
  • on, jan 18 2012 19:24 Svar til:

tommyred31:
    Får de røde samarbeidet mellom Gerrard og Carroll til å sitte vil det bli seier

Ja, det er jo det vi alle håper på. Og lenge trodde vi på det også. Men jeg synes det var en som sa det så treffende her i en annen tråd; "Dersom Carroll er avhengig av å ha Steven eller et annet geni ved siden av seg for å fungere, da er han en spiller vi ikke trenger" Men håpet har vi som sagt enda, det er en supporters privilegium.

Ellers er det som du antyder lett å bare huske den siste kampen. For vi har da spilt mye god fotball, og produsert flust med sjanser tidligere. Da er det bare uttellingen som har ødelagt. Dette er jo også en viktig kvalitet å ha, så dette må vi få orden på. At vi ikke skapte sjanser mot Stoke får vi se på som untaket hittil.

Vi har heldigvis sluttet å slippe inn mål. Det er det beste utgangspunktet i en lagbygging. Unntaket som bekrefter regelen her, var ligatapet mot City, der tilfeldigheter og spesielle omstendigheter ble avgjørende i en kamp der vi faktisk var god. Slik er fotballen, rund på begge sider.

Og på lørdag løsner det scoringsmessig. Uansett om Carroll og Steven får til samarbeidet eller ikke!

• on, jan 18 2012 19:43 Svar til:

Og jeg som ventet på neste sesong, også skjer det allerede til helga?! Allah akhbar!
  • to, jan 19 2012 11:15 Svar til:

• niftz
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, nov 10 2008
    • Sandefjord
    • Innlegg 37

Håper på det. Som folk sier over her, Carroll-Gerrard linken er viktig for at det skal løsne og bøtte inn mål tror da jeg. Uansett om Carroll ikke putter, så kan Gerrard gjøre slik at laget forflytter seg fortere offensivt på banen. Jeg regner med en 2-3-0 seier med ett av Carroll, Gerrard og Adam!
  • to, jan 19 2012 12:21 Svar til:

Jeg har trua som alltid, med 0.87mål imot pr kamp og 1.14 mål puttet sier det seg selv hvilken av disse som må forbedres. Carroll blir en joker (utrolig nok) og kanskje det er nettopp denne kampen som blir forløsende. Jeg håper det for alles skyld, ikke minst Carroll selv.

Gerrard forventer jeg har tatt enda ett skritt mot gammel standard og nå MÅ Downing komme , han viste et glimt av hva som bor i ham da han vendte opp på midtstreken og gled hjennom midtbaneleddet til stoke og fyrte... langt over riktig nok men allikevel... vi vil ha mer av dette Downing, bare treff målet. Tips: vi vinner  3-0 Carroll, Gerrard og Downing!!!

• to, jan 19 2012 13:55 Svar til:

tommyred31:
    Liverpool har skapt utrolig mange sjanser denne sesongen, om Suarez har nettet på halvparten kunne Liverpool ledet ligaen pr.dags dato!

Vi har skapt mye, men jeg er veldig enig med Elvis, skal vi begynne å putte mye, må vi ha flere spillere i boksen. Selvfølgelig kan man få mål på førstesjansen, men om den blir reddet/blokkert/i stanga, er det bra å ha spillere som kan plukke opp. Dette synes vi gjorde bra på vårsesongen forrige sesong, da med maxi og Kuyt i spissen. Tror det løsner snart, og til helga er ikke noe dårlig tips!

Side 1 av 2 (27 items) 1 2 Neste >