Reina, Enrique, Coates, Carragher, Skrtel, Johnson, Adam, Henderson, Downing, Gerrard, Kuyt. Res: Aurelio, Carroll, Doni, Shelvey, Kelly, Flanagan, Bellamy.
LFCSCSB:Reina, Enrique, Coates, Carragher, Skrtel, Johnson, Adam, Henderson, Downing, Gerrard, Kuyt. Res: Aurelio, Carroll, Doni, Shelvey, Kelly, Flanagan, Bellamy.
Å herreminhatt.......... Dette lukter mange mål med Dirk på topp
(Sarkasme ja..... hvis noen var i tvil)
Merkelig oppstilling idag, tror at vi får see 3 stoppere her, Johnson og Enrique som vingbacker! Årsaken til de 3 stopperne er helt klart for å demme opp for Stoke luftstyrke, men hvorfor ikke bare ha 2 som vanlig å bruke Carroll istedet? Uansett så er det gledelig å se at Coates får sin første PL start, litt bekymret over at Agger ikke engang er på benken, men kansksje det er best at han hviler i dennne kampen slik at vi unngår skader og diverse på han.
Heilt utruleg skuffa. Vi kan ikkje spele med FEM bak heime mot stoke. Då håpar eg verkeleg at GJ spelar på høgrekant. Kuyt på topp blir ein ny tolmodighetstest. Må vere eit signal på at vi ikkje har tru på Carroll. Og du kan banne på at Agger er skada igjen no når han ikkje er på benken ein gong. Om vi ikkje vinn i dag, så må det stiljast spørsmålsteikn ved den taktiske vurderinga til kongen.
Jeg blir ikke overasket over om vi spiller 5-4-1 hjemme mot stoke
DanielAgger: LFCSCSB:Reina, Enrique, Coates, Carragher, Skrtel, Johnson, Adam, Henderson, Downing, Gerrard, Kuyt. Res: Aurelio, Carroll, Doni, Shelvey, Kelly, Flanagan, Bellamy. Har aldri vært så skuffet angående et lag før. Jeg har faktisk ikke ord om hva jeg synes om dette laget. Greit nok at vi spilte defensivt mot City i slutten, men vi trenger da ikke å spille med 3 stoppere idag også. Og hvor er Agger? Skadet?
Ikke nødvendigvis en veldig defensiv formasjon det her(tre forsvar to vingbacker), er dog noe skuffet selv. Kuyt på topp er ikke akkurat musikk i mine ører. Kan fort bli veldig kjedelig med han. Men må ikke miste motet, hvis dette funker tror jeg det kan bli ganske morsomt. Ikke glem at det egentlig ikke er så mye å velge mellom offensivt. Ang Agger fikk han seg jo en smell mot city, men satser på at han bare hviles. Spennende med Coates!