Logg inn | Registrer | Hjelp

Liverpool - Stoke (kamptråd)

Siste innlegg lø, jan 21 2012 3:49 av Heighway. 640 svar.
Side 1 av 43 (641 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • lø, jan 14 2012 15:16

• LFCSCSB
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, nov 10 2009
    • Innlegg 132
    • Moderator

Liverpool - Stoke (kamptråd)

Reina, Enrique, Coates, Carragher, Skrtel, Johnson, Adam, Henderson, Downing, Gerrard, Kuyt. Res: Aurelio, Carroll, Doni, Shelvey, Kelly, Flanagan, Bellamy.

• lø, jan 14 2012 15:18 Svar til:

• philiplfc
    • Topp 200
    • Registrert dato sø, feb 7 2010
    • Kristiansand
    • Innlegg 635

Re: Liverpool - Stoke (kamptråd)

GJ på høyreving!
  • lø, jan 14 2012 15:18 Svar til:

LFCSCSB:

Reina, Enrique, Coates, Carragher, Skrtel, Johnson, Adam, Henderson, Downing, Gerrard, Kuyt. Res: Aurelio, Carroll, Doni, Shelvey, Kelly, Flanagan, Bellamy.

Har aldri vært så skuffet angående et lag før. Jeg har faktisk ikke ord om hva jeg synes om dette laget. Greit nok at vi spilte defensivt mot City i slutten, men vi trenger da ikke å spille med 3 stoppere idag også. Og hvor er Agger? Skadet? Edit: Spillere trenger hvile, skjønner det.
  • lø, jan 14 2012 15:21 Svar til:

• Oyvind93
    • Topp 200
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Sørum
    • Innlegg 619

Noen som vet om Agger er skadet? Veldig spent på Coates idag, var ikke god nok mot Oldham, en rusten Carra kan også bli skummelt... Viktig at Skrtel står fram idag!!

Å herreminhatt..........  Dette lukter mange mål med Dirk på topp Yes

(Sarkasme ja..... hvis noen var i tvil)

Merkelig oppstilling idag, tror at vi får see 3 stoppere her, Johnson og Enrique som vingbacker! Årsaken til de 3 stopperne er helt  klart for å demme opp for Stoke luftstyrke, men hvorfor ikke bare ha 2 som vanlig å bruke Carroll istedet? Uansett så er det gledelig å se at Coates får sin første PL start, litt bekymret over at Agger ikke engang er på benken, men kansksje det er best at han hviler i dennne kampen slik at vi unngår skader og diverse på han.

Vil tro at vi spiller slik som vi spilte mot Chelsea i februar i fjor, med 2 vingbacker!

• Rollaug
    • Topp 500
    • Registrert dato sø, okt 17 2010
    • Innlegg 248

Heilt utruleg skuffa. Vi kan ikkje spele med FEM bak heime mot stoke. Då håpar eg verkeleg at GJ spelar på høgrekant. Kuyt på topp blir ein ny tolmodighetstest. Må vere eit signal på at vi ikkje har tru på Carroll. Og du kan banne på at Agger er skada igjen no når han ikkje er på benken ein gong. Om vi ikkje vinn i dag, så må det stiljast spørsmålsteikn ved den taktiske vurderinga til kongen.

• lø, jan 14 2012 15:22 Svar til:

• Noxblood
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, jan 18 2011
    • Oslo
    • Innlegg 6

forstår ikke hvorfor du er skuffet. viss du husker så spilte vi mot stoke i fjor med den type lag. Hvor vi stilte med en 3-2-3-1-1. Det er ikke en defensive formasjon det er en midtbane kontrollende formasjon.
  • lø, jan 14 2012 15:23 Svar til:

• Onsdag
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, jan 11 2012
    • Innlegg 18

Overraskende laguttak. Agger borte er dårlig nytt. Kneskade etter det som skjedde mot City?

Formasjonen idag? Med Gerrard litt dypere: http://footballformation.co.uk/team/532w/140112141819.png

Jeg blir ikke overasket over om vi spiller 5-4-1 hjemme mot stokeStick out tongue

• lø, jan 14 2012 15:24 Svar til:

• nygard
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, jul 19 2009
    • Skien
    • Innlegg 143

Er Maxi ute med skade? Dette er andre kamp på rad han ikke en gang har vært på benken. Men fint å se Aurelio tilbake på benken. I Lucas sitt fravær tror jeg han kan brukes i hans rolle fra tid til annen.

• Karlsen
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 707

LFCSCSB:

Indifferent
    For et forferdelig trist og grått lag.

DanielAgger:
    LFCSCSB:

Har aldri vært så skuffet angående et lag før. Jeg har faktisk ikke ord om hva jeg synes om dette laget. Greit nok at vi spilte defensivt mot City i slutten, men vi trenger da ikke å spille med 3 stoppere idag også. Og hvor er Agger? Skadet?

Ikke nødvendigvis en veldig defensiv formasjon det her(tre forsvar to vingbacker), er dog noe skuffet selv. Kuyt på topp er ikke akkurat musikk i mine ører. Kan fort bli veldig kjedelig med han. Men må ikke miste motet, hvis dette funker tror jeg det kan bli ganske morsomt. Ikke glem at det egentlig ikke er så mye å velge mellom offensivt. Ang Agger fikk han seg jo en smell mot city, men satser på at han bare hviles. Spennende med Coates!  

Side 1 av 43 (641 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »