Logg inn | Registrer | Hjelp

Man City-Liverpool (kamptråd) [Carling Cup]

Siste innlegg to, jan 12 2012 16:21 av raymond 1. 288 svar.
Side 1 av 20 (289 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, jan 11 2012 20:01

• frankhl
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 214
    • Moderator

Man City-Liverpool (kamptråd) [Carling Cup]

Liverpool: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Kelly, Downing, Henderson, Gerrard, Spearing, Bellamy, Carroll.

Subs: Doni, Enrique, Coates, Kuyt, Carragher, Adam, Shelvey.
  • on, jan 11 2012 20:03 Svar til:

Re: Man City-Liverpool (kamptråd) [Carling Cup]

Hvorfor har han satt Enrique på benken? den beste en mot en spilleren vår deffensivt, og mot deres kanskje beste en mot en offensiv spiller Adam Johnson så skulle jeg heller ha hatt Enrique der istedet for Johnson!

• on, jan 11 2012 20:05 Svar til:

• savos
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, aug 15 2011
    • Innlegg 12

Bra lineup.. Selv hadde jeg byttet Johnson med Kelly i stedet for med Enrique, men er sikker på at kenny har sine grunner...

Fornøyd med laget! :)

• Karlsen
    • Topp 150
    • Innlegg 707

2311soha:

Hvorfor har han satt Enrique på benken? den beste en mot en spilleren vår deffensivt, og mot deres kanskje beste en mot en offensiv spiller Adam Johnson så skulle jeg heller ha hatt Enrique der istedet for Johnson!

Enig. Mulig Enrique er sliten etter mye spill, men hadde sett bedre ut med Kelly og Enrique på hver sin back.
  • on, jan 11 2012 20:08 Svar til:

• ambo
    • Ikke rangert
    • Registrert dato fr, jul 22 2011
    • Stavanger
    • Innlegg 71

Karlsen:

2311soha:

Enig. Mulig Enrique er sliten etter mye spill, men hadde sett bedre ut med Kelly og Enrique på hver sin back.
    Det heter å rullere på lagoppstillingen, lenge siden Kelly har fått spille mot store lag nå (lag i PL) og Kenny tenke vel at Enrique som du skrev.
  • on, jan 11 2012 20:10 Svar til:

Karlsen:

2311soha:

Enrique har ikke spilt kamp på en uke, skulle vell enkelt ha restituert seg på den tiden? Han er ikke spilt så mye mer en Johnson denne sesongen! Merkelig.

Uansett så er det vell greit å nevne at Adam Morgan og Jack Robinson kommer til å sitte i liverpool sin sving!

• on, jan 11 2012 20:14 Svar til:

Noen som har erfaringer med dagbladets 'c-sports' streaming?

Vet ikke om jeg gidder risikere å få en elendig gratis stream

• on, jan 11 2012 20:17 Svar til:

Veldig skeptisk over å utelate Enrique for Kelly.

Sistnevnte er ikke utpreget rask, så her kan det fort bli store vanskeligheter mot spillere som Agüero, Johnson og Balotelli.  Ellers ser laget tilnærmet perfekt ut i forhold til det vi har å stille med for øyeblikket.

Er dog fremdeles i overkant spent på hvordan Kelly vil klare seg mot City's raske angripere.

• on, jan 11 2012 20:19 Svar til:

Jeg personlig mener Kelly har enorm fart, bedre enn johnson ivertfall.
  • on, jan 11 2012 20:21 Svar til:

• 1892
    • Topp 150
    • Registrert dato on, feb 3 2010
    • Innlegg 818

Tror Enrique har godtav en pause. Har vel spilt alt av kamper denne sesongen. Samtidig er det en skam at en så talentfull spiller som Kelly ikke får spille mer.

Johnson var mye ute med skade i starten av sesongen og har dermed ikke blitt kjørt like hardt som Enrique.

• on, jan 11 2012 20:22 Svar til:

• Karlsen
    • Topp 150
    • Innlegg 707

I mine øyne er Kelly bedre defensivt enn Johnson, og motsatt offensivt, så mot city kan det være greit med Kelly. Jeg mener helt klart at Kelly burde fått sjansen på bekostning av Johnson og ikke Enrique.
  • on, jan 11 2012 20:22 Svar til:

• 1892
    • Topp 150
    • Registrert dato on, feb 3 2010
    • Innlegg 818

Liddellpool:

Veldig skeptisk over å utelate Enrique for Kelly.

Sistnevnte er ikke utpreget rask, så her kan det fort bli store vanskeligheter mot spillere som Agüero, Johnson og Balotelli.  Ellers ser laget tilnærmet perfekt ut i forhold til det vi har å stille med for øyeblikket.

Er dog fremdeles i overkant spent på hvordan Kelly vil klare seg mot City's raske angripere.

Synes Kelly har god fart. Ikke like bra som Enrique dog. Men så er spanjolen også i øverste klasse på dette punktet.

• on, jan 11 2012 20:25 Svar til:

bårre:

Noen som har erfaringer med dagbladets 'c-sports' streaming?

Vet ikke om jeg gidder risikere å få en elendig gratis stream

Flere kjempegode streams på wiziwig.tv om du har sopcast.
  • on, jan 11 2012 20:29 Svar til:

• Foondoon
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, jan 23 2008
    • Innlegg 69

Ser at Mancini ikke tar lett på denne kampen. Dette er så godt som førstelagsoppstilling hans, med Hart i mål og Richards og Clichy på backene. Barry og de Jong sentralt på midten. Han har planer om å komme til finalen og sparer ikke på noen.

Dette blir spennede. Tilnærmet full oppstilling fra Dalglish også.

Lykke til alle sammen. Satser på at vi greier uavgjort her og sikrer oss ett godt utgangspunkt med 1 mål i bagasjen.

Side 1 av 20 (289 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »