Logg inn | Registrer | Hjelp

Shareliverpoolfc supporternes mulighet !

Siste innlegg lø, okt 16 2010 22:51 av Craig Johnston. 96 svar.
Side 1 av 7 (97 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, apr 6 2008 0:41

• Kaizer87
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Stavanger
    • Innlegg 14

Shareliverpoolfc supporternes mulighet !

Regner med de fleste har hørt om dette, stod en meget utfyllende artikkel om dette i siste utgave av "The Kopite".

http://www.shareliverpoolfc.co.uk/

Personlig synes jeg dette er et kjempe fint tiltak. Støtter dette 100 %, og i forhold til H&G er jo dette rene paradis! Tenk hvor fint det hadde vært!
    Så jeg har allerede begynt å spartStick out tongue

Hva synes dere om dette? Vil det fungere? Vil du melde din interesse?

• sø, apr 6 2008 12:47 Svar til:

• AndersS
    • Ikke rangert
    • Innlegg 163

Re: Share Liverpool FC

Meget spennende prosjekt som jeg trur vil funke. Bare se på Real Madrid Og Barcelona. To verdensklasse klubber som greier seg med fansen som eier klubben!  Men har desverre ikke økonomien til å investere i detSad Tror dette vil funke!

• sø, apr 6 2008 13:20 Svar til:

• hybel
    • Topp 150
    • Fredrikstad
    • Innlegg 882

Det kan funke.
    Men det kreves mye penger.

• fr, aug 8 2008 13:58 Svar til:

Rogan Taylor var skuffet over antallet som hadde besøkt den nye hjemmesiden. Kun 550 sa han. Her er den

http://www.shareliverpoolfc.com/

Alle som har registrert seg på den gamle siden må gjøre det igjen.

Ifølge Rogan kom HIcks/Gillet aldri i verden til å klare å finansiere den nye stadion. Han hadde forøverig mange gode poenger da han snakket til oss på Rockefeller/Saras Telt.

PS: Dette kan gjennomføres! Noe som kan stoppe det, er at det blir skapt en stemning  som hevder noe annet.

• fr, aug 8 2008 14:14 Svar til:

• pultost
    • Topp 500
    • Innlegg 497

ShareLiverpoolFC vil få en mindre aksjepost når DIC eller sjeiken kaster ut de udugelige amerikanerne. Med på kjøpet får vi en opsjon om kjøpsrett på resten av aksjeposten dersom araberne vil selge seg ut.

Jeg er sikker på at det er bare et tidsspørsmål før den amerikanske vinnermentaliteten (grøss) er ute av Anfield for godt.

Det er sannsynligvis også kroken på døra for Benitez dersom Liverpool ikke kjemper helt i toppen denne sesongen.

• fr, aug 8 2008 14:22 Svar til:

pultost:

ShareLiverpoolFC vil få en mindre aksjepost når DIC eller sjeiken kaster ut de udugelige amerikanerne. Med på kjøpet får vi en opsjon om kjøpsrett på resten av aksjeposten dersom araberne vil selge seg ut.

Jeg er sikker på at det er bare et tidsspørsmål før den amerikanske vinnermentaliteten (grøss) er ute av Anfield for godt.

Det er sannsynligvis også kroken på døra for Benitez dersom Liverpool ikke kjemper helt i toppen denne sesongen.

Det optimale hadde vært om araberne fikk klubben på rett kjøl, før de solgte den til fansen om noen år.

Har hørt av en som har pratet med Rogan at han antydet at det er flere som er interresert i å kjøpe klubben. Amerikanerne er i en meget sårbar posisjon dersom de ikke klarer å finansiere stadion.

• lø, aug 9 2008 0:28 Svar til:

Virker som at veldig få har fått med seg at de må gå inn på hjemmesiden til Share Liverpool FC og registrere sin interesse på nytt  -  selv om de har registrert seg tidligere. Det var veldig mange flere, både fra Norge og andre land, som registrerte seg på den forrige hjemmesiden. Dessverre klarte de ikke å få overført dataene fra forrige side til nåværende, og har derfor ikke full oversikt over alle de som tidligere har meldt sin interesse. Håper virkelig at de som forsto alvoret i situasjonen den gang, fortsatt skjønner det og faktisk gjør noe med det. Selv om mange håper/synes å tro det, har ikke G&H fått større formue siden den gang (heller tvert imot) og har heller ikke fått større hjerte for klubben.

Se bare på transferbudsjettet denne sommeren. Ingen andre toppklubber er tvunget til å selge før de kan få kjøpe - kun Liverpool. Selv om Rafa ikke lenger går hardt ut mot eierne i media, er det ingen tvil om at han er misfornøyd med ledelsen og det lave budsjettet han har fått. Og hvorfor skulle han ikke det? Mesteparten av pengene som klubben tjener brukes jo heller til å dekke G&H's personlige gjeld...! Det er summen av en Torres, en Agger og en Skrtel hvert eneste år det! Og de kommer til å ta ut enda større utbytte med en gang de får muligheten til det. Får vi en ny stadion, er sjansene større for at overskuddet dette genererer vil gå til G&H enn at det vil gå i transferpotten!

Hvis ingen tar grep, kan vi risikere at vår kjære klubb blir kjørt i grøfta av to kapitalister - som på et eller annet vis nok skal klare å komme ut av dette med profitt uansett. Den dagen de forlater Merseyside for godt, er de 100% likegyldige om klubben er konkurs eller ikke, bare de selv har fylt opp lommene med penger.

Dette kan vi være med på å forhindre!

Oppfordrer derfor alle til å gå inn på siden igjen og re-registrere seg. Og husk; det er ingen økonomiske forpliktelser i dette enda - organisasjonen vil først kartlegge hvor mange som kan tenke seg å kjøpe en aksje i klubben den dagen dette blir aktuelt. Spre budskapet videre til alle røde venner og be dem registrere seg på nytt på shareliverpoolfc.com.  Og husk at hvis dere ikke har nok penger til en aksje alene, så er det bare å samle sammen gjengen og spleise på en. Da vil dere for alltid eie en del av Liverpool FC!

• ma, aug 11 2008 17:36 Svar til:

Bellers:

Det optimale hadde vært om araberne fikk klubben på rett kjøl, før de solgte den til fansen om noen år.

Fortell meg gjerne hvorfor det vil være det optimale. Det koster klubben mer å ha eiere som skal tjene penger, enn eiere som vil det beste for klubben.

Dette kan ikke gjentas for ofte:

DÌC gir ikke penger til klubben når de investerer. De låner klubben pengene, og forventer dem tilbake med høyere rente enn de ville fått andre steder. Altså må klubben betale ut en god porsjon mer enn de ville måtte betale på et lån fra en eller flere banker (som er alternativet under ShareLFC).

En kort oppsummering. DIC er kanskje mer realistisk, men fra supporterenes side finnes det ikke argumenter for at de er bedre på noen måte, enn det ShareLFC er.

• ti, aug 12 2008 0:55 Svar til:

Man kan ikke, sånn jeg ser det, være imot dette prosjektet.

Signer og registrer deg, og la gruppen som jobber med dette vurdere og forhandle frem realismen i det. Uansett er det viktig å vise at LFC betyr mye for oss, og at vi helst ser at klubben eies av dens supportere!

• fr, aug 15 2008 19:39 Svar til:

Mail fra Aldridge i dag...

Mange har nok fått denne fra Aldo i dag. Legger den ut til de som ikke har fått den: ShareLiverpoolFC gets active Come and join ex-players, the ShareLiverpoolFC board and the Secretary of State for Media, Culture & Sport in our campaign for fan ownership. We’re stepping up our bid for fan ownership of Liverpool FC, and launching a new phase with the backing of LFC legends, celebrities and politicians. Come and join us at this launch, which is being held before the second leg of the Champions League qualifier on Wednesday 27 August, at the Liverpool Lighthouse, in Anfield, starting at 5.30pm. There will be plenty of time to make it to the match – the Lighthouse is on Oakfield Rd, just 2 minutes walk from the ground, and we’ll be done by 7.00pm. You’ll hear from Andy Burnham, Secretary of State for Culture, Media & Sport and former Chairman of Supporters Direct, me and other ex-players, as well as Rogan Taylor, board member and founder of ShareLiverpoolFC. There will also be the chance to ask questions about how it will all work. The urgency of fan involvement in the club has become acute since the American owners took over. Now saddled with debt, we’ve all read story after story this summer of Rafa trying to sell players to find money to buy new ones. Even the money for Robbie Keane was borrowed, and has been added to the burden on our once financially stable and secure club. Now, apparently, Hicks and Gillet have been unable to agree to put the finance together for the Barry deal which is now dead in the water. This great Club is losing ground, day by day. If you love LFC, please think about committing to the ShareLiverpoolFC project – either on your own or in a group – or with your time and support. (see www.shareliverpoolfc.com for more information or to re-register your support). If you’re already signed up, please pass this invitation to a relative, friend, neighbour or workmate – especially those who might not go on the internet very often. Numbers at the event will be strictly limited by the size of the venue (about 400 people), and will be offered on a first-come, first-served basis. So get there early to be sure of a seat. There’s a café at the venue if you want a bite to eat before the match! I’m gutted by what’s happening at our club, and really motivated to do something about it. ShareLiverpoolFC can work if we all get behind it. So pass the word. YNWA John Aldridge ShareLiverpoolFC
  • fr, aug 15 2008 19:42 Svar til:

Re: Mail fra Aldridge i dag...

Vet ikke hvorfor redigeringen min ikke funker...? Avsnitt osv er desverre borte..

• on, okt 22 2008 18:51 Svar til:

Som vi alle har fått med oss kom The Times ut med en meget gledelig artikkel her om dagen om at amerikanerne var villig til å selge. En drøm som kanskje endelig kan bli realitet. 

Er det virkelig sant at H&G er villig til å selge nå, er det klart at Share Liverpool FC må på banen. Dette her kan faktisk være sjansen vi har. Dagens situasjon med stadige børsfall kan være veldig gunstig med tanke på et evt. oppkjøp.

Så spørs det hvor hardt mann i gata har blitt bitt av finanskrisen?  Eller om folk heller vil ha DIC?

• on, okt 22 2008 18:59 Svar til:

Kaizer87:

Regner med de fleste har hørt om dette, stod en meget utfyllende artikkel om dette i siste utgave av "The Kopite".

http://www.shareliverpoolfc.co.uk/

Personlig synes jeg dette er et kjempe fint tiltak. Støtter dette 100 %, og i forhold til H&G er jo dette rene paradis! Tenk hvor fint det hadde vært!
    Så jeg har allerede begynt å spartStick out tongue

Hva synes dere om dette? Vil det fungere? Vil du melde din interesse?

Jeg skulle gjerne ha invistert, spørs om jeg har penger nok, det blir litt mye med 50-60000 kr. Men kunne gjerne invistert noen tusen hadde det ikke vært for at jeg fortsatt er et barn (Som ville gjort alt for klubben i mitt hjerte)
  • on, okt 22 2008 20:18 Svar til:

Scouser-kev:
    Jeg skulle gjerne ha invistert, spørs om jeg har penger nok, det blir litt mye med 50-60000 kr. Men kunne gjerne invistert noen tusen hadde det ikke vært for at jeg fortsatt er et barn (Som ville gjort alt for klubben i mitt hjerte)

Samle 25 kompiser, og spytt i et par tusen hver - da har vi ytterligere en andel...

• ma, jun 29 2009 15:25 Svar til:

• k-mann
    • Topp 500
    • Innlegg 281

Dersom Amerikanerne tar klubben på Børsen så får vi se hva supporterne er gode for. Da bør de som er med i Share Liverpool kjøpe opp det som er av aksjer som amerikanerne kvitter seg med. Selvfølgelig så må prisen være riktig.

Side 1 av 7 (97 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »