Logg inn | Registrer | Hjelp

Carling Cup 2011-12

Siste innlegg lø, feb 4 2012 2:01 av 2311soha. 47 svar.
Side 1 av 4 (48 items) 1 2 3 4 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, des 1 2011 11:46

• Mori 19
    • Topp 75
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Engerdal
    • Innlegg 1 612

Carling Cup 2011-12

Jubel etter scoring mot Chelsea og plass i semifinalen.

Det er blitt diskutert masse carling cup på flere tråder, Manchester united tråden blandt annet, lager egen tråd for Carling Cup her

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-face-city-in-semi-fnal

City i semifinalen. selvsagt måtte vi trekke City i semifinalen, vi starter borte og den avgjørende kampen er på Anfield
    Cardiff- Crystal palace møtes i den andre semifinalen:

Finale på Wembley 25. februar 2012. Hadde vært fint med Liverpool i en finale igjen

• to, des 1 2011 12:10 Svar til:

• Mori 19
    • Topp 75
    • Engerdal
    • Innlegg 1 612

Re: Carling Cup 2011-12

Var det noen som fikk med seg denne feiringen?

artig og spesiell feiring som avsluttes med ett "jukk"

• to, des 1 2011 12:13 Svar til:

Tipper vi kommer oss til finalen etter uavgjort borte og en knepen seier hjemme mot City. Vi vinner deretter finalen mot enten Cardiff eller Crystal Palace. Ikke tror jeg at det blir noen lett finale, men et toppa Liverpool skulle greie den biffen.
  • to, des 1 2011 12:42 Svar til:

amentia:
    etter mitt skjønn er det faktisk bedre å ryke (om det skulle skje) i semien enn å tape en finale.

Uenig. Cupfinaledager med Liverpool involvert er noe helt spesielt synes jeg. Man går i flere dager (uker hvis det er snakk om CL) og gleder seg og bygger seg opp en cupfinalestemning ved å få med seg alt forhåndsstoff i media. Og så er det kampdagen hvor man går på pub flere timer før kamp og kommer i stemning ved å synge Liverpool-sanger. Dette er ting som gjør at jeg ikke vil være foruten cupfinaledager selv om det skulle bli tap.

• to, des 1 2011 12:56 Svar til:

Mori 19:

så den ja, hehe ;) fant link til feiringa her : http://liverpool.theoffside.com/team-news/video-sebastian-coates-v-chelsea.html kommer etter 5 min og 34 sek. Morsomt med slike feiringer, håper på flere sånne :D
  • to, des 1 2011 13:11 Svar til:

En finale med Liverpool har også en tendens til å bli nokså vill i forhold til forventningene også, ref finaler på 2000-tallet. Stick out tongue

• to, des 1 2011 13:21 Svar til:

Oddrbest:
    Mori 19:

så den ja, hehe ;) fant link til feiringa her : http://liverpool.theoffside.com/team-news/video-sebastian-coates-v-chelsea.html kommer etter 5 min og 34 sek. Morsomt med slike feiringer, håper på flere sånne :D

Det er den dansen her  http://www.youtube.com/watch?v=lLpEN1DU9DI =)

• ti, jan 10 2012 22:56 Svar til:

Fulgte med på den første semi-finalen mellom Crystal Palace og Cardiff City, hvor hjemmelaget vant 1-0, og kan ikke si at vi vil ha så altfor mye å frykte av noen av disse lagene.  Minimalt med sjanseskaping og veldig unøyaktig pasningsspill når tempoet settes opp.

"Finalen" sånn sett, vil bli spilt mellom oss og City.  Vinneren der vil- med all sannsynlighet, bli vinneren av CC 2011/2012.

• ti, jan 10 2012 23:55 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Registrert dato ti, nov 16 2010
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Liddellpool:

Fulgte med på den første semi-finalen mellom Crystal Palace og Cardiff City, hvor hjemmelaget vant 1-0, og kan ikke si at vi vil ha så altfor mye å frykte av noen av disse lagene.  Minimalt med sjanseskaping og veldig unøyaktig pasningsspill når tempoet settes opp.

"Finalen" sånn sett, vil bli spilt mellom oss og City.  Vinneren der vil- med all sannsynlighet, bli vinneren av CC 2011/2012.

Og heldigvis er dette splittet over to kamper.

Savnet av Suarez vil være stort, men håper comebacket til Gerrard vil tette deler av hullet, og Carroll for ta seg av resten.

Spørsmålet er bare om savnet av Suarez kommer til å bli like stort for oss som savnet av Kompany ute med karantene, Toure-kompaniet med til Afrika-mesterskapet, og nå er kanskje Silva uaktuell. Jeg tror ikke savnet vårt blir like stort som deres.

United fikk det til på Etihad, og da må vi klare det også. Bare å håpe!

• on, jan 11 2012 16:44 Svar til:

• tha
    • Topp 75
    • Innlegg 1 509

Ja er ikke umulig, men husk at City spilte 80 min med 10 mann
  • on, jan 11 2012 16:51 Svar til:

• ingen87
    • Topp 200
    • Registrert dato ti, aug 25 2009
    • Mosjøen
    • Innlegg 542

Liddellpool:

Vet ikke om det blir riktig å tenke sånn. På papiret så er vi mange hakk bedre enn både Crystal Palace og Cardiff City. Likevel, når man går ut på Wembley forran 90 000 tilskuere, så tror jeg ligaranking og klubbranking generelt blir glemt igjen i garderoben. Finale er finale, og i mine øyne er alle finaler åpne på tross av hvem som møtes.

Er likevel enig i at det er vanskeligere å slå City over to kamper. Og at sjansene er i vår favør dersom vi skulle komme oss til finalen. Vil bare ikke ta noen ting for gitt, undervurdering er skummelt, og jeg har sett såpass mange finaler at jeg vet at kampene blir jevne uansett hvor stor nivåforskjell det er på lagene.

• on, jan 11 2012 17:05 Svar til:

• Gimse92
    • Ikke rangert
    • Gimse
    • Innlegg 30

Liddellpool:

Man trenger ikke gå lenger tilbake enn til forrige sesong før en "underdogs" vant finalen. Alle forventet at Arsenal skulle vinne Ligacupen for første gang under Wenger, men Birmingham vant som kjent kampen. Birmingham var på det tidspunkt et PL-lag, men rykket jo ned ved sesongslutt...Så den påstanden holder ikke mål! :)
  • on, jan 11 2012 18:39 Svar til:

• Teigen
    • Topp 500
    • Hamar
    • Innlegg 444

Blir det finale, blir det tur til London.

• on, jan 11 2012 18:45 Svar til:

• Mori 19
    • Topp 75
    • Engerdal
    • Innlegg 1 612

Er utrolig spent foran dagens kamp, skal på Anfield og se returen. Er veldig surt om vi taper stort i dag...
    MEN jeg har trua på at vi skal få ett bra utgangspunkt.

Hvorfor? Ta seriekampen for en drøy uke siden. vil nesten påstå at vi var det beste laget i alt utenom de avgjørende situasjonene, og de er jo de viktigste i fotballen. Tror ikke vi taper med tre mål igjen for og si det sånn.

City mangler viktige spillere som Kompany, David Silva og muligens Toure brødrene (Når reiser de til Afrika - er de borte allerede, eller er det returen de går glipp av?) De har jevn og sterk stall men disse er vanskelige og erstatte.

Viktig at vi holder nullen lengre enn vi gjorde sist, og at vi tørr angripe og holde på ballen. Spår ett Bellamy mål - og håper på fantastisk stemning på Anfield om fjorten dager.

• to, jan 12 2012 8:44 Svar til:

• alexrad
    • Ikke rangert
    • Rygge
    • Innlegg 35

Gjelder bortemålsregelen i Ligacupen?

Side 1 av 4 (48 items) 1 2 3 4 Neste >