Logg inn | Registrer | Hjelp

Hetser vi våre egene spillere like mye som vi hetser rivalenes beste spillere?

Siste innlegg to, feb 23 2012 21:27 av Dalglish. 29 svar.
Side 1 av 2 (30 items) 1 2 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ti, nov 22 2011 19:42

• KIKO
    • Topp 100
    • Registrert dato ti, mai 26 2009
    • Innlegg 1 227

Hetser vi våre egene spillere like mye som vi hetser rivalenes beste spillere?

Er ikke ofte jeg blir skikkelig sint og forbannet, men de siste dagers lesing av da særlig Lucas-tråden har gjort meg nettopp det. Jeg har til og med brukt beskrivelser av andre forumister som jeg ikke normalt ville ha gjort. Dette er ikke noe jeg er stolt av, men jeg synes at enkelte går så langt over streken når det kommer til behandlingen av Lucas at jeg nesten blir småkvalm.

Alle supportere har favoritter og spillere de ikke er så begeistret for i Liverpool. Slik må  og skal det være. men jeg mener at man skal respektere alle spillere i Liverpool uansett hva de gjør på banen. Så lenge de ikke bringer klubben i vanry med handlinger som bryter alle normer som feks El Hadj Diouf i sin tid. Selvfølgelig kan man kritisere en spiller som ikke gjør jobben sin og har dårlige kamper, men ikke slik hets som Lucas får på dette forumet.

Hvis noen skal kritiseres for Lucas så er det KK som bruker han hver uke. For hvis Lucas er så ubrukelig som enkelte her inne mener så er KK rett og slett inkompetent som bruker han i hver kamp. Man kan ikke ta en spiller som bare gjør jobben sin som han blir valgt til å gjøre av manageren. Greit nok at man kan si at Lucas spilte en dårlig kamp, og ikke har offensive gener, men det er lang vei fra det til enkelte av omtalene han får her inne.

Har vi virkelig kommet til et pkt der vi faktisk hetser våre egene spillere like mye som rivalenes beste spillere?  Svaret på det er dessverre ja. 

• ti, nov 22 2011 19:54 Svar til:

• torkst
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Oslo
    • Innlegg 859

Re: Hetser vi våre egene spillere like mye som vi hetser rivalenes beste spillere?

God og riktig observasjon. Flaut å lese hvordan enkelte av våre egne blir hakkekyllinger her på forumet. En liten digresjon; oppfatter noe av det samme fra enkelte i Suarez vs Evra-saken. Patetisk å se enkelte av utsagnene som rammer vår nr 7 i den saken.
  • ti, nov 22 2011 23:27 Svar til:

• Kopster
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, aug 7 2011
    • Innlegg 113

Re: Hetser vi våre egene spillere like mye som vi hetser rivalenes beste spillere?

Stiller meg 100% bak trådstarters innlegg her.
    Greit at man ikke liker en spiller eller at man synes spilleren ikke er god nok, men må det på død å liv drives på med reneste hetsekampanjen mot vedkommende?
    Lucas gjør jobben sin, punktum.
    Han er ikke verdens beste midtbanespiller, men han er hardt arbeidende, pliktoppfyllende overfor sin klubb og manager, fremstår som jordnær og totalt blottet for stjernenykker.
    Og sist men ikke minst, han spiller på VÅRT lag.

• ti, nov 22 2011 23:49 Svar til:

Signerer på denne.

• on, nov 23 2011 9:39 Svar til:

/signed

• on, nov 23 2011 22:26 Svar til:

Støtter vi Liverpool, så må vi støtte våre spillere. Yes

• fr, nov 25 2011 19:19 Svar til:

• joda
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, jul 7 2011
    • Innlegg 144

Som jeg har sagt tidligere ble jeg sjokkert over kritikken som florerer på dette forumet. Jeg har vært på en Liverpoolkamp, og jeg er stolt de gangene mine 30 elever greier å være like stille som de 44.000 Liverpoolsupporterne var. Swindonsupporterne rulet Anfield fra start til slutt.

Når 12 mann lager selvmål er det ikke noen fordel å ha han med. Se f.eks. hva Lucas svarte på på egen twitter. Slikt skal en aktiv spiller slippe å få fra egne.  

• fr, nov 25 2011 19:50 Svar til:

KIKO:
    Er ikke ofte jeg blir skikkelig sint og forbannet, men de siste dagers lesing av da særlig Lucas-tråden har gjort meg nettopp det. Jeg har til og med brukt beskrivelser av andre forumister som jeg ikke normalt ville ha gjort. Dette er ikke noe jeg er stolt av, men jeg synes at enkelte går så langt over streken når det kommer til behandlingen av Lucas at jeg nesten blir småkvalm.

Helt enig. Kopforum er blitt friplass for forumtrollene, og her får de drive innavl og gjøre som de selv vil.

Etter snart tre år og 1800 innlegg så har jeg ennå ikke rapportert en bruker inn til moderator, men denne uken ble min første. (etter å ha lest i Lucastråden)

• fr, nov 25 2011 20:00 Svar til:

Maaa:

KIKO:

Helt enig. Kopforum er blitt friplass for forumtrollene, og her får de drive innavl og gjøre som de selv vil.

Etter snart tre år og 1800 innlegg så har jeg ennå ikke rapportert en bruker inn til moderator, men denne uken ble min første. (etter å ha lest i Lucastråden)

Var det ikke du som postet et manipulert bilde av Joe Cole i fat suit med en sigarett i hånden? (Det var forresten jeg som rapporterte det overtrampet).

God utsikt fra den høye hesten du sitter på? Big Smile

• fr, nov 25 2011 20:43 Svar til:

williamw:
    Maaa:

KIKO:

Var det ikke du som postet et manipulert bilde av Joe Cole i fat suit med en sigarett i hånden? (Det var forresten jeg som rapporterte det overtrampet).

God utsikt fra den høye hesten du sitter på? Big Smile

Ahhh, kom igjen. Det bildet var jo faktisk hysterisk morsomt. Morsomt fordi det var et snev av sannhet i det. Det så ut som Cole holdte på å dø av oksygenmangel etter tre sprinter. Og han ble faktisk observert med sigarett i handen. Dette er en profesjonell spiller som blir betalt titalls millioner i året, det minste man kan forvente er at de holder seg i toppform når det er sesong.

Forøvrig grei utsikt herfra.

• sø, nov 27 2011 20:12 Svar til:

• Pete78
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, nov 27 2011
    • Innlegg 3

For en del år tilbake var jeg aktiv på forumet (med annet navn) og hadde meninger om alt og alle. Jeg har fortsatt meninger om alt og alle men ikke på nettforum. Mye av grunnen til det er at jeg, som stolt rød, gremmes langt inn i sjelen av å se hvordan enkelte LFC-supportere karakteriserer våre egne krigere. Visst pokker har Lucas varierende kvalitet på pasningsspillet blandt annet, men å slakte egne spillere på den måten, i de ordelag er beint frem forkastelig! Hvorfor skal Lucas få så j*vlig med pepper når andre i samme kampen presterer likt som han? Er det fordi han er blitt en mann det er pop å kritisere? Jeg har så langt aldri hørt han klage eller sutre for noe! Bortsett fra da han følte seg såret, med rette, av egne supportere. Det er IKKE the Liverpool-way slik jeg kjenner det. Og det er ikke slik jeg vil ha det heller. Derfor er jeg heller ikke aktiv på forumet lenger. Det er blitt for mye pisspreik og drittslenging fra valper som sitter på gutterommet og mener noe mens de føler seg "kul" og hamrer løs på tastaturet. Hadde man hatt guts til å stå på the Kop og tømme seg for slike ytringer høylytt? Neppe. Så, derfor, se for deg at du står på the Kop og skal skrike høyt det du har tenkt å skrive. Da blir nok det et effektivt verktøy for selv-moderering, og ditt Liverpool-hjerte kan banke videre med hvertfall LITT bedre samvittighet.

Takk

• ti, nov 29 2011 23:57 Svar til:

Er absolutt ikke noe fan av hetsing av egne spillere, men en ting skal være sagt.. chelsea forumet er MYE verre enn kopforum når det gjelder hetsing av egne spillere.. Der hetser de alt og alle.. haha, gleder meg å lese der inne :-)
  • on, nov 30 2011 0:04 Svar til:

bårre:
    Er absolutt ikke noe fan av hetsing av egne spillere, men en ting skal være sagt.. chelsea forumet er MYE verre enn kopforum når det gjelder hetsing av egne spillere.. Der hetser de alt og alle.. haha, gleder meg å lese der inne :-)

Og bare det er jo grunn nok til å slutte med hetsingen. Å bli sammenlignet med de plastikksupporterne burde gjøre enhver liverpoolsupporter skamfull...

Som det ble nevnt tidligere i denne tråden; kritiserer du en spiller så kritiserer du KK. Det er KK som velger hvilke spillere som skal spille. Spillerne gjør så godt de kan. Med de begrensninger de har.

• on, nov 30 2011 0:13 Svar til:

SonOfShankly:
    Som det ble nevnt tidligere i denne tråden; kritiserer du en spiller så kritiserer du KK. Det er KK som velger hvilke spillere som skal spille. Spillerne gjør så godt de kan. Med de begrensninger de har.

Kritikk må være lov, selv til Kenny, men det er et stort steg fra kritikk til hetsing. 

• on, nov 30 2011 0:17 Svar til:

Flere fora på nettet rommer som kjent representanter for hatprat. Kop Forum har flere tusen medlemmer, og det er ikke rart at det blant så mange medlemmer finnes hatpratere. Det er synd at hatpraterne får lov til å kvekke rundt om Lucas til alle døgnets tider, men det er muligens for mye forlangt å be modsa hive dem ut. Det enkleste er bare å peke på dem og le. Eventuelt bare konstatere at de er utilregnelige og gå hen og lese noe annet.
Side 1 av 2 (30 items) 1 2 Neste >