vifo
Veldig enig med det du skriver her vill gjerne tilføye litt alikevell.
vifo:- Caroll: Prisen tatt i betrakting, ett skikkelig bomkjøp.
Så langt er det ingen tvil om at Carroll ikke har slått til, men han er ung, har god fysikk og med rette spillerne rundt bør han komme seg ganske så betraktelig. Carroll Har skuffet stort, men for meg kan det se ut som han er i en periode hvor gnisten rett og slett mangler, han er stillestående og ser ut som han rett og slett ikke gidder og jobbe. Beina er som støypt i betong. Det posetive er at den Carroll vi så i Newcastle var en heilt annen så med tid å stunder kan vell King Kenny og Clark få pisket fart og bevegelse i gutten igjen. Som du sier så langt et skikelig bom kjøp, men her er det i hvertfall forbedrings potensialet.
vifo:- Suarez: Verdensklasse, men avstanden mellom gal og genial kan ofte være liten. Den gale siden av hans kan ødelegge mye. Han faller lett, og syter mye. Satser på at han som Ronaldo og Torres får bedre oppdragelse i PL med tiden.
Her er du heilt klart inne på noe, alle kan se at det er noe ekstra ordinært over Suarez, men med de taktene og dvale stupa han verter opp med gjør han så langt drakt nr 7 til skame. Klarer støtte aperatet og plukke unotene av Suarez har vi fort en av verdens beste spillere i Liverpool. Biting, syting og stuping hører mer hjemme i nabobyen Manchester.
vifo:- Downing: Har ut fra forventinger og pris skuffet mye. Kan ikke si han direkte har vært delaktig i mange mål så langt.
Synes Downing hadde noen fine første kamper, men han har fallt mye i kvalitet utover i sesongen, i stede for å se ut som en 20M£ mann ser han ut som en til omtrent 7M£ så langt synes jeg det er en skandale at han ble rangertsom en viktigere/bedre brikke i denne posisjonen en Mata. Håper at jeg må spise i meg disse orda igjen og at Downing slår kraftig tilbake. Normal nivået til Downing bør være mye høyere en hva vi har sett til nå, for hvis ikke er viu nesten mertjent med å sette Maxi i denne posisjonen han har i hvertfall scora litt de siste kampene han har fått muligheten.
vifo:- Henderson: Har vært meget anonym, men fremsto meget bra da han kom inn i går. Har fremtiden foran seg, men foreløpig ikke levde opp til gjetordene fra tiden i Sunderland. Skal bli spennende å se om han får spille sentralt neste helg når Lucas er ute.
Høy pris, blir spenende og se hva han kan få til i sin favoritt posisjon og utviklingen som er de neste åra.
vifo:- Adam: Ikke håpløs. men var langt bedre i Blackpool. Synes likevel han forsvarer prisen som var relativt lav. Jeg har faktisk tro på at Adam vil bli en nyttig spiller for oss til tross for en del kritikk i starten.
Tnja det blir spenende og se hvordan han kommer til å være i Liverpool frem til nå synes jeg han fremstår som en spiller som hadde gjort seg på innbytter benken. Prisen står nok i tråd med kvaliteten på spilleren. Synes han ser meget sliten ut etter 70minseolv om han ikke er den som jobber hardest.
vifo:- Enrique: Ett suverent kjøp ut fra prisen. Fremstår som en av de aller beste venstrebackene i PL. Er utrolig hurtig, sterk i kroppen. Noe småslurv innimellom, men jeg gir han terningkast 6 så langt.
Dette er for meg sommerens kjøp, det gleder meg veldig og få inn en spiller med slike kvaliteter til en så billig penge. Noe forbedring på småslurv som du sier, men denne spilleren synes jeg det oser kvalitet over.