Logg inn | Registrer | Hjelp

FIFA 12 (Xbox 360)

Siste innlegg sø, mai 13 2012 21:16 av MR.SUHR. 997 svar.
Side 1 av 67 (998 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ti, sep 13 2011 16:32

• olasin
    • Topp 100
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Fenstad
    • Innlegg 1 263

FIFA 12 (Xbox 360)

Da er en ny utgave av FIFA snart klar for release (30.09.2011). Demoen er nå tilgjengelig. Det er som alltid store forventninger til den nyeste utgaven i denne klassiske spillserien. FIFA 11 var ikke revolusjonerende annerledes enn FIFA 10, men med FIFA 12 kommer EA med noen spennende nyvinninger, ifølge IGN.com:

"FIFA Soccer 12 brings to the pitch the game-changing new Player Impact Engine, a physics engine built to deliver real-world physicality in every interaction on the pitch. Experience the way real-world players challenge each other for the ball, win possession, and test each other physically. Enjoy an infinite variety of natural and believable outcomes in every collision. Players feel more resilient, push and pull during the fight for possession, and recover from light challenges more easily.

Revolutionary gameplay innovations make FIFA 12 deeper and more engaging. All-new Precision Dribbling creates a higher fidelity of touch on the ball for better control in tight spaces, more time to make decisions on attack, and more control over the pace of the game. Defending has been re-designed to make it as skilful and meaningful as the real-world game with all-new Tactical Defending, where positioning and intercepting passes are as important as tackling. Tactics and timing are crucial."

CPU players have been infused with Pro Player Intelligence, a self-awareness that enables them to behave and make decisions based on their own skills and tendencies, and gives them the aptitude to understand the strengths and weaknesses of teammates in every situation. Transformed to look and feel fresh and new from pre-match to final whistle, FIFA Soccer 12 delivers an authentic Match Day experience, faster and easier navigation, and over 500 officially licensed clubs.

I denne tråden kan vi diksutere spillet generelt, men som ved forrige utgave er det her vi kommer til å holde en del av kommunikasjonen i forhold til vår Pro Club, Scandipool. Denne klubben har etterhvert blitt bedre og bedre, og vi er nå en passe stor gjeng med hyggelige, dyktige lagspillere som har begynt å prestere godt sammen. Jeg vil jeg ta ansvaret for å opprette Scandipool også på FIFA 12 så fort jeg har fått spillet.

• ti, sep 13 2011 16:35 Svar til:

• tlovgren
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, jun 28 2011
    • Innlegg 83

FIFA 12 Demo (X-box)

Har testet noen få kamper nå, og må innrømme at det blir en stor omvending i forhold til forsvarsspill feks.

Uansett, artig å høre hva resten av folket mener?

Fyr løs!

• ti, sep 13 2011 16:41 Svar til:

• tlovgren
    • Ikke rangert
    • Innlegg 83

Re: FIFA 12 (Xbox 360)

Da kan jeg like så godt fjerne tråden min, så ikke at du opprettet denne ;) Hva tycks du?

• ti, sep 13 2011 16:53 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Registrert dato ti, nov 16 2010
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Sliter med koblingen fra Internet til Xbox Live, og det er typisk på en slik dag som dette. Uansett, om man har forhåndsbestilt det på nettet, mottar man spillet to dager før lansering i butikk, så valget ble rimelig enkelt! Smile
  • ti, sep 13 2011 17:06 Svar til:

• Él niño
    • Topp 150
    • Oslo
    • Innlegg 852

RaNaR:
    Sliter med koblingen fra Internet til Xbox Live, og det er typisk på en slik dag som dette. Uansett, om man har forhåndsbestilt det på nettet, mottar man spillet to dager før lansering i butikk, så valget ble rimelig enkelt! Smile
    Hvor bestilte du det fra?
  • ti, sep 13 2011 17:19 Svar til:

• Karlsen
    • Topp 150
    • Innlegg 707

Sitter å venter på å få prøvd det, men kommer ikke på PSN før i morgen. Kan noen komme med førsteinntrykk?
  • ti, sep 13 2011 18:15 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Él niño:
    RaNaR:
    Hvor bestilte du det fra?
    Har så langt bare lest det en plass, men kan ikke huske nettsted. CDON er vel ikke umulig?

Får endelig lastet det ned nå. Skal komme med et godt referat etter å ha prøvd noen kamper!

• ti, sep 13 2011 18:36 Svar til:

• tlovgren
    • Ikke rangert
    • Innlegg 83

Litt tidlig å si sp veldig mye, da jeg bare har spilt et par kamper. Men realismen i sin helhet har tatt et steg videre. CPU virker smartere og mer kreative, og målvaktene virker ikke så "på trynet" som de har vært. Å kontrollere forsvaret har som kjent blitt mer avansert, der du ikke får noen hjelp ved å holde inn (B), men må selv jobbe mye mere. Taklingene er på en måte blitt enklere, samtidig som du må presisere bedre, men dette gir igjen et mye bedre resultat enn taklinger har gjort tidligere. Pasningsspillet er utbedret, der feks troughballs og lob virker å være noe vanskligere og krever en "god" spiller for å å fullføre en bra en.

For min del er hvertfall helhetsinntrykket så langt bra og det har som nevnt en mere realistisk utstråling. 

• ti, sep 13 2011 19:29 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Man kan helt klart si at det har blitt vanskeligere å være forsvar nå. Fortvil ikke, man får opplæring så fort man starter demoen. Man har også fått en knapp så man kan gjøre at en medspiller kan presse ballfører, istedet for at du gjør det. Den er fin, og kan bli nyttig. Før så måtte man kun skli-takle selv, mens nå må du også takle stående. Gamle vaner vonde og vende! Men jeg regner med at det går seg til etterhvert, som de gjorde med de andre FIFA-spillene

Ellers er Be a Goalkeeper fortsatt uendret.

Angrep har blitt litt vanskeligere, men har du godt overblikk, så skal det midlertidig ikke være noe problem.

Barcelona har fått et stjernegalleri. Messi i TOT 95, både Xavi og Iniesta har 92, Mascherano har 86 (/88?) sammen med Sanchez, mens Pedro befinner seg på benken med 85. Valdes har fått 87.

Grafikken har blitt litt mer lik PES. Ikke negativt, for PES har en god grafikk.

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til spillet kommer ut!

• on, sep 14 2011 6:50 Svar til:

• olasin
    • Topp 100
    • Fenstad
    • Innlegg 1 263

Muligheten til å få en annen forsvarspiller til å følge en motspiller mens du selv markerer og følger løpet til en annen likte jeg veldig godt. Tidligere har det vært irriterende at man ikke kan prøve å stoppe et innlegg med sidebacken samtidig som midtstopperen plukker opp løp inne i boksen.

• on, sep 14 2011 18:30 Svar til:

olasin:

Muligheten til å få en annen forsvarspiller til å følge en motspiller mens du selv markerer og følger løpet til en annen likte jeg veldig godt. Tidligere har det vært irriterende at man ikke kan prøve å stoppe et innlegg med sidebacken samtidig som midtstopperen plukker opp løp inne i boksen.

Olasin og Ranar; På FIFA 11 bruker jeg da å sende en annen mann ut i press, og markere selv i boksen. Tror man trykker på L1 for å skifte mann, og a og b for å presse med to stk. Med classic mode controlling.

Det er også fult mulig å takle stående i FIFA 11? Trykk på a.

Skal laste ned demoen litt senere i kveld. Blir moro!

• on, sep 14 2011 21:29 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Hehehe, som du sikkert skjønner spiller jeg lite any Wink

Joda, det er mulig, men at man har på en måte "automatisk" stående-takling. Det har man ikke på 12'ern. Holder man inne løpe-knappen, samt. A, så holder man samme avstan fra ballfører hele tiden.

Vanskelig å vende seg til de to første kampene, men min kamp nummer 3 og 4 gikk greit!

• on, sep 14 2011 21:43 Svar til:

• olasin
    • Topp 100
    • Fenstad
    • Innlegg 1 263

RaNaR:
    Hehehe, som du sikkert skjønner spiller jeg lite any Wink

Joda, det er mulig, men at man har på en måte "automatisk" stående-takling. Det har man ikke på 12'ern. Holder man inne løpe-knappen, samt. A, så holder man samme avstan fra ballfører hele tiden.

Vanskelig å vende seg til de to første kampene, men min kamp nummer 3 og 4 gikk greit!

Det krever at man må time når man skal sette inn en stående takling også, noe som er ganske mye vanskeligere enn bare å holde A inne slik det har vært til nå. Dette gjør spillet bedre, men vanskeligere. Tar nok en god stund å vende seg til.

• fr, sep 16 2011 14:29 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Har nå spilt noe flere kamper, og har lagt merke til at det har blitt mye mer "fiffig" spill når det gjelder gjennombruddspasninger og innlegg. Vet ikke hvordan jeg skal si det, men det har på en måte blitt mer herlig å se på når det utføres. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg enda mer til å spille ProClub!

• fr, sep 16 2011 21:00 Svar til:

Håper musikken på FIFA 12 forbedrer seg kraftig. Er så lei av den kjedelige musikken...
Side 1 av 67 (998 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »