Logg inn | Registrer | Hjelp

Craig Bellamy

Siste innlegg sø, mar 18 2012 19:27 av Keben. 96 svar.
Side 1 av 7 (97 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • lø, sep 3 2011 6:30

Craig Bellamy

Offisielt: Bellamy er rød igjen

Må vel få seg en spillerprofil igjen vårt nye (gamle) hurtitog. Så får vi håpe at dine golfkøller ligger igjen til internt bruk mellom Manchester klubbene:)

• lø, sep 3 2011 10:54 Svar til:

• Ynwa96
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jul 12 2008
    • Askøy
    • Innlegg 1 323

Re: Craig Bellamy

Velkommen tilbake Graig Bellamy. Gleder meg til å se deg i aksjon!!! YNWA

• lø, sep 3 2011 12:07 Svar til:

• Suarez#7
    • Topp 500
    • Registrert dato to, okt 16 2008
    • Porsgrunn
    • Innlegg 241

Jeg er veldig skeptisk når det gjelder Craig. Han ble solgt fra Liverpool i 2007 etter èn sesong hos de røde, pga. han besittet ikke de kvalitetene vi trengte, og det gjør han liksom nå? Begynner også å dra på åra, 32 år!
  • lø, sep 3 2011 20:30 Svar til:

• Aklop
    • Topp 500
    • Registrert dato ma, jun 1 2009
    • Innlegg 379

Suarez#7:
    Jeg er veldig skeptisk når det gjelder Craig. Han ble solgt fra Liverpool i 2007 etter èn sesong hos de røde, pga. han besittet ikke de kvalitetene vi trengte, og det gjør han liksom nå? Begynner også å dra på åra, 32 år!
    Liten grunn til uro, tror jeg. Han er billig. Og skal bare inn for å gjøre en innsats som squad-player et par år. Som Fowler for noen år tilbake. Tror dette kan bli bra.
  • lø, sep 3 2011 22:20 Svar til:

Har stor tro på denne signeringen. Tilfører laget akkurat det vi trenger, fart, aggresivitet og arbeidsmoral. Men viktigst av alt, Craig Bellamy ville virkelig spille for denne klubben.
  • lø, sep 3 2011 22:27 Svar til:

Bellamy er en flott kar å ha i klubben som squadplayer, en spiller som sloss og kjemper litt som Suarez bare uten de samme ferdighetene. En spiller som gir alt og vil være med å hjelpe ungegutter som Sterling og Morgan når de får sjansen til å være med å trene på Mellwood. Kan til og med komme inn og snu kampbildet.
  • lø, sep 3 2011 22:28 Svar til:

Kenny Dalglish:
    Har stor tro på denne signeringen. Tilfører laget akkurat det vi trenger, fart, aggresivitet og arbeidsmoral. Men viktigst av alt, Craig Bellamy ville virkelig spille for denne klubben.

Hør hør !!!

• sø, sep 4 2011 0:15 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Registrert dato ti, nov 16 2010
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Velkommen! Gjør jobben, og jeg er fornøyd! Smile
  • ma, sep 5 2011 10:08 Svar til:

• Endre
    • Topp 50
    • Registrert dato fr, feb 22 2008
    • Tønsberg
    • Innlegg 2 405

Stevie G hyller i alle fall waliseren vår:

“I’m delighted that Craig is back – I didn’t want him to leave in the first place,” Gerrard said.

“That pace and the fiery character he’s got will help us in our push for success this season.

“When he was here before he was popular and one of the hardest working in training. He was always in the gym getting himself in good shape.

Read More http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2011/09/05/steven-gerrard-welcomes-top-professional-craig-bellamy-back-to-liverpool-fc-100252-29363616/#ixzz1X3zhT4f0

• ma, sep 5 2011 11:06 Svar til:

• Kopster
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, aug 7 2011
    • Innlegg 113

Suarez#7:

Tviler på at det var derfor han ble solgt, Riise ble også solgt etter den sesongen og det er neppe tilfeldig.
    Tror nok begge ble solgt pga utenomsportslige "egenskaper".

Når det er sagt så kom nok ikke Bellamys kvaliteter 100% til sin rett forrige gang, men jeg er ganske sikker på at han vil fungere bedre i Kennys lag, som litt mer angrepsvillig enn da Rafa styrte skuta.

• fr, sep 23 2011 3:12 Svar til:

• Radicult
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, mai 23 2011
    • Innlegg 72

Er så utrolig glad for å ha Bellamy tilbake. Klassespiller som kommer til å bli viktig både når det gjelder spill og i utviklingen av de unge i troppen.

Kan i tillegg dra frem den gamle Bellamy-drakten :D

• lø, sep 24 2011 20:12 Svar til:

• Aklop
    • Topp 500
    • Registrert dato ma, jun 1 2009
    • Innlegg 379

Radicult:

Er så utrolig glad for å ha Bellamy tilbake. Klassespiller som kommer til å bli viktig både når det gjelder spill og i utviklingen av de unge i troppen.

Kan i tillegg dra frem den gamle Bellamy-drakten :D

Etter Bellamys fantastiske kamp mot Brighton burde han absolutt fått et innhopp i dag.
  • lø, nov 12 2011 16:24 Svar til:

For et mål av Craig. Gøy å se på Wales spillefotball, fotballen vinner mot det destruktive norge. Den mitbanenduoen med Allen og Ramsey har potensiale til noe stort i årene fremover. Skal ikke se bortifra at Allen kan være en spiller for vår mitbane etterhvært, jeg synets vertfall han ser ut som en bedre spiller en Adam.
  • lø, nov 12 2011 16:32 Svar til:

• sandlandffs
    • Topp 500
    • Registrert dato on, feb 23 2011
    • Kristiansand
    • Innlegg 241

Flott mål av Bellamy ja, hvorvidt Allen er bedre enn Adam, vil jeg ikke si noe om etter kun sett 25 minutter av en vennskapskamp mot Norge. Bellamy har ligget veldig dypt og sentralt sålangt i denne kampen, prøv å bruke han som sentral playmaker, han er jo kreativ, ballsikker og hurtig =D
  • lø, nov 12 2011 16:43 Svar til:

sandlandffs:
    Flott mål av Bellamy ja, hvorvidt Allen er bedre enn Adam, vil jeg ikke si noe om etter kun sett 25 minutter av en vennskapskamp mot Norge. Bellamy har ligget veldig dypt og sentralt sålangt i denne kampen, prøv å bruke han som sentral playmaker, han er jo kreativ, ballsikker og hurtig =D

Han har vært god i hele år for Swanse, mot oss var han estremt passningsikker og kreativ. Selvfølgelig er det for tidlig å dømme han allerede nå, men det jeg har sett så langt er veldig lovede. Fin teknikk, kvikk, veldig gode passninger, han er ikke en jævel i taklingspillet, men er god til å possisonere seg. En type spiller som er veldig lett å like.

Bellamy dominerer foresten for Wales, selv om Norge er mer med i kampen.

Side 1 av 7 (97 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »