Logg inn | Registrer | Hjelp

Sebastian Coates

Siste innlegg ti, mai 15 2012 16:22 av bårre. 354 svar.
Side 1 av 24 (355 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ti, aug 23 2011 17:34

• Henke99
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, aug 15 2011
    • Innlegg 15

Sebastian Coates

Full Name:Sebastián Coates Nión

Nickname:Patrón

Date of Birth:Oct 7, 1990

Place of Birth:Montevideo

Nationality:Uruguay

Height:196cm

Weight:90kg

position:Defender

Squad Number: 4

Club Team:Nacional

• ti, aug 23 2011 17:53 Svar til:

• Ynwa96
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jul 12 2008
    • Askøy
    • Innlegg 1 323

Re: Sebastian Coates

Utrolig spennende spiller denne Coates. Håper han kommer en av de nærmeste dagene. Slår han til har vi en klassestopper i minst 10 år.

• ti, aug 23 2011 18:05 Svar til:

Jeg kjenner lite eller ingenting til denne spilleren, men så vidt jeg har forstått så er det utrolig mye som taler til hans fordel.

- Var Copa America`s beste unge spiller i sommer.

- Spillte mye og var en del av vinner laget i Copa America.

- Han vill selv til LFC.

- Comolli, King Kenny og Suarez liker tydeligvis spilleren.

- Ikke alt for dyr ryktene sier 4M£.

- Han er linket til en rekke store klubber deriblant City, LFC og Juve

Så konklusjonen jeg kommer frem til er løp og kjøp. Stick out tongue

• ti, aug 23 2011 18:08 Svar til:

• Dyret
    • Topp 200
    • Registrert dato fr, feb 5 2010
    • Stavanger
    • Innlegg 593

Vigre:

Jeg kjenner lite eller ingenting til denne spilleren, men så vidt jeg har forstått så er det utrolig mye som taler til hans fordel.

- Han vill selv til LFC.

Helt klart en meget spennende stopper. SVÆR er han også...kan sikkert kobles greit opp mot en stopper a la Agger
  • ti, aug 23 2011 18:20 Svar til:

Håper han vil fungere i PL dersom han kommer, og klarer seg uten å få griskhetssyken, hjemlengsel og nykker.

• ti, aug 23 2011 19:01 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Registrert dato ti, nov 16 2010
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Vigre:

- Han vill selv til LFC.

Ut i fra det du ramser opp her virker han svært lovende.

• ti, aug 23 2011 19:26 Svar til:

• True Red
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Oslo
    • Innlegg 240

Steven8Gerrard:
    Liker at det er alderen sin skyld

Haha! 

Ser du kjører en vurdering av skills, hvem er det som står for vurderingene? 

• ti, aug 23 2011 19:36 Svar til:

Vet ingenting om spilleren, men etter å ha lest bloggen til Karlsen så er jeg litt lunken. Talentet virker å være der og han har jo allerede prøvd seg på et høyt nivå med Uruguay og lykkes, selv om det kun er på landslagsnivå. Men ifølge Karlsen kan han få litt problemer med tempoet i PL. Igjen, ifølge Karlsen så var visst tempoet en av årsakene til at han ikke har blitt snappet opp av en europeisk storklubb ennå.

Nå skal jeg ikke ta alt det Karlsen sier som en slags fasit, men det virker jo som om endel andre speidere fra europa tenkte det samme. Vil vi virkelig ha enda en midtstopper med tempoproblemer? Hadde egentlig håpet at vårt neste kjøp av midtstopper ville være en med bra fart. Det at vi kjøper en billig(om han blir det) og ung midtstopper trenger ikke nødvendigvis hindre et kjøp av en ny midtstopper som regnes som et førstevalg, men det blokkerer jo for nettopp et slikt kjøp i dette vinduet i hvert fall. Dette virker for meg som et glimrende kjøp om man allerede har den nødvendige hurtigheten baki der og et par klassestoppere fra før, men at dette ikke blir et bra kjøp for oss.

Men jeg har som sagt aldri sett han spille, så jeg kan ta grusomt feil og det ville jo vært topp egentlig Big Smile

• ti, aug 23 2011 19:42 Svar til:

City følger med på situasjonen står det på .no.

Håper Coates kommer til oss pga Suarez! Hvis at du har sjel, gutt! Penger for du nok av hvor enn du spiller i PL.
  • ti, aug 23 2011 19:45 Svar til:

Virker som en meget talentfull spiller, som kan minne litt om Daniel Agger. Dessverre virker det som han er ganske treg i steget og selvom han er lang, har han fortsatt ikke noen ordentlig "klyv". Det store problemet vårt, er at vi er veldig lite hurtighet i forsvaret, og med denne mannen, harvi fortsatt det problemet!

• ti, aug 23 2011 20:03 Svar til:

Liverpool are hopeful of continuing their summer rebuilding progamme by signing defender Sebastian Coates before the transfer window closes.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14637292.stm

• ti, aug 23 2011 20:15 Svar til:

Jamie Halden
    Coates bid by LFC details - £5m rising to £8m in International app's + League app's. Well structured, 10% sell on.

Billigere en å hente en engelsk stopperBig Smile

Jamie Halden
    City have seemingly turned down the option of bidding for Coates. Nacional gave them until 12am tonight to bid. #MCFC #LFC
  • ti, aug 23 2011 20:30 Svar til:

• Romario
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 931

AndersA:

Vet ingenting om spilleren, men etter å ha lest bloggen til Karlsen så er jeg litt lunken. Talentet virker å være der og han har jo allerede prøvd seg på et høyt nivå med Uruguay og lykkes, selv om det kun er på landslagsnivå. Men ifølge Karlsen kan han få litt problemer med tempoet i PL. Igjen, ifølge Karlsen så var visst tempoet en av årsakene til at han ikke har blitt snappet opp av en europeisk storklubb ennå.

Nå skal jeg ikke ta alt det Karlsen sier som en slags fasit, men det virker jo som om endel andre speidere fra europa tenkte det samme. Vil vi virkelig ha enda en midtstopper med tempoproblemer? Hadde egentlig håpet at vårt neste kjøp av midtstopper ville være en med bra fart. Det at vi kjøper en billig(om han blir det) og ung midtstopper trenger ikke nødvendigvis hindre et kjøp av en ny midtstopper som regnes som et førstevalg, men det blokkerer jo for nettopp et slikt kjøp i dette vinduet i hvert fall. Dette virker for meg som et glimrende kjøp om man allerede har den nødvendige hurtigheten baki der og et par klassestoppere fra før, men at dette ikke blir et bra kjøp for oss.

Men jeg har som sagt aldri sett han spille, så jeg kan ta grusomt feil og det ville jo vært topp egentlig Big Smile

jeg leste det samme, men det er solid å ta en plass på et så godt landslag i så ung alder selv om det var en eller to skader. Heller han her karen enn Dann, men vi burde vel prøve oss på Cahill spesielt hvis goggen ønskes av Bolton.
  • ti, aug 23 2011 20:48 Svar til:

• lamong
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, jul 9 2008
    • Bergen
    • Innlegg 57

AndersA:

dessverre enig med deg.. men absolutt verd å sjanse på ham om prisen er spiselig. håper ikke at dette legger hindringer for en stopper som kan forsterke laget allerede nå. 

• on, aug 24 2011 10:56 Svar til:

Rory Smith

Rory Smith

Side 1 av 24 (355 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »