Logg inn | Registrer | Hjelp

José Enrique Sanchez Diaz

Siste innlegg ma, mai 7 2012 2:28 av bårre. 136 svar.
Side 1 av 10 (137 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • fr, aug 12 2011 1:41

• Mori 19
    • Topp 75
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Engerdal
    • Innlegg 1 612

José Enrique Sanchez Diaz

Personal information
    Full name José Enrique Sánchez Díaz
    Date of birth 23 January 1986 (1986-01-23) (age 25)
    Place of birth Valencia, Spain
    Height 1.84 m (6 ft 0 in) [1]
    Playing position Left back
    Club information
    Current club Liverpool
    Number 3
    Youth career
    Levante
    Senior career*
    Years Team Apps (Gls)
    2004–2005 Levante B 19 (1)
    2005–2006 Valencia 0 (0)
    2005–2006 Celta Vigo (loan) 15 (0)
    2006–2007 Villarreal 23 (0)
    2007–2011 Newcastle United 119 (1)
    2011- Liverpool 0 (0)
    National team
    2001 Spain U16 2 (0)
    2005 Spain U20 4 (0)
    2006– Spain U21

3    (1)

Dette er Jose Enrique

Jose Enrique Sanchez Diaz ser ut til å bli Kenny Dalglish sitt neste spillerkjøp. Venstrebacken ble født i Valencia den 23.januar 1986.

Av Einar Kvande

Enrique går under klengenavnet «El Toro» (Oksen), på grunn av sin hurtighet og sterke fysikk.

- Det kallenavnet fikk jeg av en lagkamerat på det spanske U21-landslaget. Jeg ser på det som et kompliment, sier han selv om den saken.

Enrique ble kåret til Newcastles offisielle «Årets spiller» i 2009/10-sesongen, og kom med på Championship PFA Team of the Season samme sesong. Forøvrig sammen med Andy Carroll.

Som ung gutt måtte Enrique ta valget mellom å satse på en karriere som sprinter eller fotballspiller, etter å ha vært medlem av en friidrettsklubb i Valencia. Hurtighet er med andre ord en av hans sterkeste egenskaper.

Han startet karrieren i Levante, og ble snappet opp av Valencia etter å ha imponert for Levantes B-lag. Han ble umiddelbart lånt ut til Celta Vigo for en sesong. Sommeren 2006 gikk ferden videre til Villarreal. Ett år senere ble han hentet til Newcastle av Sam Allardyce, og skrev under på femårskontrakt med «skjærene».

Enrique spilte 36 kamper for Newcastle sist sesong. Samtlige i Premier League. Han har scoret kun ett mål etter at han kom til England. Den scoringen kom i Newcastles 2-0 seier over Nottingham Forest i mars 2010.

Kilde: Liverpoolfc.tv

Enrique på Melwood: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/photos-enrique-at-melwood

Enrique in 10 facts: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/jose-enrique-in-10-facts

Enrique mot Chelsea: http://www.youtube.com/watch?v=8r1IhSl4d-g

Jeg synes vår nyeste spiller fortjener en ny tråd, ryktene er endelig over han er vår nye venstre back. nye kapitler skal skrives i hans karriere, de kan skrives i denne tråden. Velkommen til Liverpool FC José !!

• fr, aug 12 2011 2:18 Svar til:

• Klingeer
    • Topp 200
    • Registrert dato fr, jun 12 2009
    • Trondheim
    • Innlegg 612

Re: José Enrique Sanchez Diaz

Velkommen skal du være, Jose!
  • fr, aug 12 2011 2:59 Svar til:

• Zevs
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 10 2008
    • Bømlo
    • Innlegg 465

Velkommen Jose! :D
  • fr, aug 12 2011 3:26 Svar til:

Velkommen Enrique. Yes

• fr, aug 12 2011 3:54 Svar til:

• M.S.L pool
    • Topp 200
    • Registrert dato sø, jun 15 2008
    • Tromsø
    • Innlegg 648

Velkommen, El Torò! Har stor tro på deg! Yes
  • fr, aug 12 2011 7:42 Svar til:

Han måtte vist velge som liten om han ville satse på fotballspiller eller sprinter. Dette kan vel bety at vi har vår egen lille Bolt på venstresiden! Tror dette blir et bra kjøp, lykke til Enrique!

• fr, aug 12 2011 7:47 Svar til:

Dette ser bra ut. Lynrask skal han være, dessuten ekstremt tilpasset fysisk engelsk fotball etter et vellykket år i Championship. Ser vi på Downings evne til å jobbe både offensivt og defensivt, kan dette bli Liverpools beste venstreside på mange, mange år. SIden når, egentlig?

Noen minnet meg forresten på at vi i sommer har kjøpt "Årets spiller 2010/11" i fire klubber: Blackpool (Adam), Sunderland (Henderson), Aston Villa (Downing) og Newcastle (Enrique). Litt kult.

• fr, aug 12 2011 8:04 Svar til:

Ønsker ham velkommen og håper dette er starten på noe stoooort. :-)
  • fr, aug 12 2011 8:50 Svar til:

• Live4ever
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, jan 13 2009
    • Rogaland
    • Innlegg 15

Velkommen skal han være. Endelig en venstre back som (på papiret) har det en venstre back skal ha. For ikke snakke om hele venstre sia vårs nå :)

Må si jeg er VELDIG spent på denne sesongen nå. Tror virkelig KK er på randen av noe stort nå, med det laget han har sydd sammen siden han overtok. I motsetning til visse andre *hostRoyhost*!! Big Smile

• fr, aug 12 2011 8:52 Svar til:

• DJ
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, des 11 2008
    • Innlegg 23

Velkommen skal han være! Men han var vel årets spiller i 2009/2010 og ikke forrige sesong? Enrique og Downing på venstresiden lukter svidd!
  • fr, aug 12 2011 9:01 Svar til:

• haba
    • Topp 500
    • Innlegg 295

Live4ever:

Velkommen skal han være. Endelig en venstre back som (på papiret) har det en venstre back skal ha. For ikke snakke om hele venstre sia vårs nå :)

Må si jeg er VELDIG spent på denne sesongen nå. Tror virkelig KK er på randen av noe stort nå, med det laget han har sydd sammen siden han overtok. I motsetning til visse andre *hostRoyhost*!! Big Smile

Nå skal det vel sies at KK har hatt noe bedre arbeidsforhold hva gjelder transfers enn hva Roy hadde. Roy måtte slite med H&G mens KK har fått fantastisk backup av FSG.

Når det så er sagt tenker jeg med skrekk å gru på hva Roy hodgson hadde gjort med penga fra FSG. Vi hadde vel stilt med Carlton Cole på topp......

• fr, aug 12 2011 10:41 Svar til:

• positrond
    • Topp 500
    • Oslo
    • Innlegg 270

Var det ikke meldt om en pressekonferanse med KK kl 10? Sikkert engelsk tid. Men det er kanskje bare den vanlige før-kamp-seansen. Han blir vel presentert på en egen sesjon?

Uansett et glimrende kjøp i mine øyne. Altfor lenge siden vi har hatt en rask back.

• fr, aug 12 2011 10:45 Svar til:

Velkommen José, du er en etterlengtet forsterkning! Innehar meget bra fart, god arbeidsmoral og er sterk i kroppen: Veldig mye som taler for at dette er et meget godt kjøp, og spesielt til denne prisen!

Tror også at José fort kan vise seg som et av de beste kjøpene som er gjort på en stund, i hvert fall til den prisen. Venstresiden vår har tidvis vært en skikkelig akilleshæl, men José i kombinasjon med Downing gjør meg optimistisk. José har også som abisjon å spille mer på Spanias landslag, og vil helt sikkert jobbe beinhardt for å spille godt for oss.

Igjen, velkommen skal du være José, jeg tror du blir en meget sentral brikke i å få LFC tilbake til topp fire og CL-spill igjen. Og så får jo Pepe en ny spansk kamerat å spille FIFA med, det var jo en grineunge som stakk når alt var i ferd med å snu i januar, synes jeg å huske.

• fr, aug 12 2011 10:50 Svar til:

• Ninjenz
    • Ikke rangert
    • Registrert dato fr, feb 5 2010
    • Innlegg 175

Velkommen oksen. :D

• fr, aug 12 2011 11:55 Svar til:

Velkommen skal du være, håper du blomstrer i Liverpool!
Side 1 av 10 (137 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »