Logg inn | Registrer | Hjelp

Carroll - Geordie, leiesoldat eller spiller med integritet?

Siste innlegg sø, nov 6 2011 9:07 av hai3n. 18 svar.
Side 1 av 2 (19 items) 1 2 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, mai 8 2011 2:07

• overmakta
    • Ikke rangert
    • Registrert dato lø, apr 30 2011
    • Oslo
    • Innlegg 173

Carroll - Geordie, leiesoldat eller spiller med integritet?

Er litt overrasket over at det ikke er startet en tråd (som jeg finner i hvert fall) rundt Andy Carroll. Det er stort sprik i hva folk tenker, mener og forventer av vår nye nummer 9, og jeg er veldig i tvil om hva jeg skal synes. Jeg tror Torres egentlig ga oss en oppvåkning når det gjelder spillere for vårt kjære lag, siden vi alle forventer at de elsker å spille for oss, og dermed ikke klarer å tenke oss et slikt svik. (For å sette det på spissen, så er han ikke engang verst, siden Reina ikke avviser at han kan signere for Scum.)  Jeg vil se bilder av ansiktet til Carroll når Maxi satte første målet vårt mot Skjærene, for det er rimelig avgjørende for hvordan jeg vil føle det fremover rundt Andy. Innsatsen hans var latterlig i kampen, og selv om han har vært skadet, så skal ikke en spiss ligge på midtbanen og sutte på gress og se på angrep. Vi har alle lest om tekstmeldingen før han ble solgt, og jeg spør meg selv om han ble presset ut av klubben. Vil han være hos oss? Er han en leiesoldat som kom for penga? Jeg krisemaksimerer kanskje, men jeg har en ganske kjip følelse rundt overgangen.. Er jeg den eneste som føler dette?
  • sø, mai 8 2011 2:10 Svar til:

• overmakta
    • Ikke rangert
    • Oslo
    • Innlegg 173

Re: Carroll - Geordie, leiesoldat eller spiller med integritet?

Skjer med at ikke linjeskift vises? Har evig mye avsnitt, men alt kommer som en stor klump..
  • sø, mai 8 2011 2:26 Svar til:

Sjekk feiringa hans mot Manchester City. Liverpool-supporter eller ei; jeg tror han liker å spille for klubben vår.

• sø, mai 8 2011 2:31 Svar til:

• overmakta
    • Ikke rangert
    • Oslo
    • Innlegg 173

Så du ansiktet til Torres når han putta mot Chelsea for første gang, og sklei ned mot hjørneflagget? At du har happy face når du kommer på ei dame, vil ikke si at du elsker henne ;)
  • sø, mai 8 2011 9:33 Svar til:

Jeg synes det er noe rart her, ja. Det er jo helt annerledes med Suarez. Men det kan jo være på grunn av at de er jo helt forskjellige personer. Men det er noe som skurrer, ja helt klart.
  • sø, mai 8 2011 10:11 Svar til:

Jeg har tenkt det samme, helt siden jeg hørte om den sms'en.
    Foreløpig er det imidlertid ingen ting som tyder på at vi har noen grunn til bekymring. Synes vi skal gi ham the benefit of doubt.

Tenk bare på Fowler, da han spilte for Leeds og City og scoret mot oss. Han var profesjonell og gjorde jobben sin. Om Carroll skulle score for oss mot Newcastle og ikke juble vil jeg ikke ha problemer med det, så lenge han gjør jobben sin. Og helst jubler over mål i andre kamper - som mot City. Helt greit med spillere som også er fans!

• sø, mai 8 2011 10:54 Svar til:

don't worry, be happy 

• sø, mai 8 2011 13:07 Svar til:

• Særsland
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, okt 16 2009
    • Sauland
    • Innlegg 382

Er det noe rart i om Carroll ikke jubler når vi scorer mot Newcastle? Så klart er det Newcastle som er i hjertet hans, men når han hadde sjansen til å gå til en større klubb, så valgte han så klart det. Han ønsker å utvikle seg som fotballspiller, men hjertet vil da alltid være hjemme i Newcastle. Han er Liverpoolspiller nå. Jeg tror han elsker å spille for klubben, men så klart er det Newcastle som sitter grodd fast lengst inne i hjertet på gutten!
  • sø, mai 8 2011 13:58 Svar til:

overmakta:
    Så du ansiktet til Torres når han putta mot Chelsea for første gang, og sklei ned mot hjørneflagget? At du har happy face når du kommer på ei dame, vil ikke si at du elsker henne ;)

Haha! ;D

• sø, mai 8 2011 14:07 Svar til:

apropos carroll.. kvande twitrer om at det går rykter om at han er skadet igjen

• sø, mai 8 2011 14:14 Svar til:

• MrBarnes
    • Topp 200
    • Registrert dato sø, mai 8 2011
    • Tønsberg
    • Innlegg 539

Profeten:

Jeg har tenkt det samme, helt siden jeg hørte om den sms'en.
    Foreløpig er det imidlertid ingen ting som tyder på at vi har noen grunn til bekymring. Synes vi skal gi ham the benefit of doubt.

Tenk bare på Fowler, da han spilte for Leeds og City og scoret mot oss. Han var profesjonell og gjorde jobben sin. Om Carroll skulle score for oss mot Newcastle og ikke juble vil jeg ikke ha problemer med det, så lenge han gjør jobben sin. Og helst jubler over mål i andre kamper - som mot City. Helt greit med spillere som også er fans!

Godt svartYes

Og det er det de er betalt for, å gjøre sin jobb.

Men legg merke til hans kontakt med Kenny D, når han skal innpå/av banen og på banen. Ser stadig et helhjertet smil rundt hans munn.

Hjertet hans, vil nok alltid være i Newcastle, men han viser allerede stor spillergleder når han scorer selv, OG når hans medspillere scorer.

MrBarnes 

• sø, mai 8 2011 14:53 Svar til:

• toeb
    • Topp 200
    • Registrert dato on, mar 24 2010
    • Innlegg 623

Jeg ser virkelig ikke problemet her. Carroll ble sviktet av klubben sin, og at han har sterke følelser ovenfor klubben er helt naturlig. Jeg tar en lojal spiller som han any day over en type som Owen. Når Carroll ble jaget ut av døren på den måten han ble så er det utrolig viktig at han finner seg til rette i Liverpool. Det er ikke tilfeldig at Kenny Dalglish har brukt ekstra tid (og fritid!) på Carroll, da dette mest sannsynlig er et psykologisk sjakktrekk for framtiden.

Det er ingen grunn til at Liverpool nå ikke blir hans nye hjem i lang tid framover, og byen/klubben som tar han imot blir hans fosterforeldre. Med tiden er det nok gode sjanser for at han vil føle det like sterkt som oss som for den "biologiske" klubben sin.

Noen vil sikkert mene at denne sammenligningen er litt søkt, men jeg syns det er interessant. Les f.eks litt her om tilknytningen mellom fosterbarn og fosterforeldre, men les det heller i fotballsammenheng der Carroll er fosterbarnet, Liverpool fosterforeldrene, og Newcastle som de biologiske foreldrene. 

http://www.psykologtidsskriftet.no/index.php?seks_id=31738&a=2

• ti, aug 2 2011 23:37 Svar til:

Sånn er liver som profesjonell fotballspiller, noen ganger blir spillere ofret for klubbens videre drift. Selv aldri hørt/lest sitater fra Carroll selv om at han ikke ønsket å gå til Liverpool eller noe lignende, men det er vel liten tvil om at han er Newcastle gutt innerst inne. På en annen notat tipper jeg Carroll får en kanonsesong i år, bare de får sortert ut rollene rundt han. Synes han ser friskere ut enn på lenge nå!
  • lø, aug 6 2011 20:53 Svar til:

• Tronn
    • Topp 500
    • Registrert dato lø, aug 6 2011
    • Innlegg 504

Har fortsatt mine tvil med Carroll etter de kampene jeg har sett i forrige sesong og treningskampene i sommer, inkludert mot Valencia i dag.

Carrol er stor og sterk, men litt dårlig balanse til tider.
    Føler heller ikke at vi har sett hans sterkeste side hodespillet for fullt ennå.

Er veldig spent på hvordan holdningene hans vil være utover sesongen.

Det jeg er mest positiv til er at han forhåpentligvis utfyller den bevegelige Suarez veldig bra.

Men jeg frykter at han kan være Heskey med hjernen til Collymore Indifferent

• sø, sep 4 2011 16:08 Svar til:

• Mantaur
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, sep 1 2008
    • Innlegg 166

Har lagt merke til at mange er skeptisk til Carroll sine holdninger, samtidig som de velger å overse Suarez sine "episoder" i Ajax og på Uruguay :)

Side 1 av 2 (19 items) 1 2 Neste >