Jepp, tror jeg har fått med meg alle r'er og l'er i navnet nå.Føler vel at også Carroll fortjener å bli forfremmet fra ryktedelen av forumet til spillerdelen nå, selv om ikke alt er helt på stell ennå. Mods får bare slette tråden om det skulle skjære seg (juhu, en liten Newcastle-gag der gitt).Anyway, blir spennende å se hva vår dyreste spiller noensinne klarer å prestere for klubben. Og apropos klubb, så får vi håpe langemann klarer å styre unna de mest forlokkende utestedene i Liverpool. Velkommen, Andy! YNWA!
Utrolig spennende signering, men litt for høy pris. Får håpe han presterer allerede på onsdag i tospann med Suarez!
Raste:Utrolig spennende signering, men litt for høy pris. Får håpe han presterer allerede på onsdag i tospann med Suarez!
Litt bekymret for legesjekken... Skaden er litt kompleks etter det jeg forstår.
Fremdeles medisinke tester ifølge LFCTV live.
1892:Litt bekymret for legesjekken... Skaden er litt kompleks etter det jeg forstår.
Litt bekymringsfult ang. skaden til Andy. Som 1892 sier, så er det visstnok en litt komplisert skade... Men vi får inderlig håper at alt går i orden i løpet av de neste 30 min ! Carroll er en maskin ! YNWA
1892:Fremdeles medisinke tester ifølge LFCTV live.
Legesjekk er over.Han er i forhandlinger om personlig avtale, som vel er en formalitet, forhåpentligvis!
Liverpool`s Nr 9, Carroll, Carroll
Nå har vi en jævel de fleste vil frykte.Både keepere og forsvarsspillere!
YNWA
bowrus: Legesjekk er over.Han er i forhandlinger om personlig avtale, som vel er en formalitet, forhåpentligvis!Liverpool`s Nr 9, Carroll, CarrollNå har vi en jævel de fleste vil frykte.Både keepere og forsvarsspillere!YNWA
Ser på SkySportsNews, Liverpool har fullført overgangen.
SSN melder at Carrol er klar for Liverpool! Skal ha signert en 5,5 års kontrakt som Suarez