Logg inn | Registrer | Hjelp

Intervjuet med Ayre, Henry og Werner

Siste innlegg on, des 15 2010 15:20 av EyWin. 52 svar.
Side 1 av 4 (53 items) 1 2 3 4 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, des 13 2010 19:13

Intervjuet med Ayre, Henry og Werner

Fant ingen tråder om dette, og tenkte det vil bli aktuelt med noen meningsutvekslinger vedrørende intervjuet osm nå utspiller seg på lfctv.no. For å begynne så må jeg jo si at dette varmer: "Hvilke tanker har dere om banedeling med Everton? Henry: - Dersom supporterne ikke ønsker dette, er ikke det aktuelt." Ser ut som de tar fansen på alvor, og at det ikke var et "salgstriks" av noe slag. Har selv sendt inn 4-5 spørsmål. noen andre?
  • ma, des 13 2010 19:16 Svar til:

Re: Intervjuet med Ayre, Henry og Werner

Mulig å se dette intervjuet uten å ha season ticket på lfc.tv?
  • ma, des 13 2010 19:17 Svar til:

• ShaLFC
    • Topp 10
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Porsgrunn
    • Innlegg 4 877

Fint at du opprettet denne tråden. 

richster:
    "Hvilke tanker har dere om banedeling med Everton? Henry: - Dersom supporterne ikke ønsker dette, er ikke det aktuelt." Ser ut som de tar fansen på alvor, og at det ikke var et "salgstriks" av noe slag.

Nei.  Foreløpig gir de et minst like godt inntrykk som vi har hatt av dem siden de dramatiske oktoberdagene.  Gode svar som tyder på at de har langsiktige planer.  Samtidig så viser svaret og på spørsmålet nedenfor, at de har en sunn sportslig utplmodighet - heldigvis:

Spm:Vi står i fare for å miste Reina og Torres, vil klubben bli satt tilbake mange år. Hva vil eierne gjøre for å beholde disse to spillerne?

Werner: - Vi forventer en umiddelbar forbedring av resultatene, og vår intensjon er å styrke stallen.

• ma, des 13 2010 19:26 Svar til:

"Er eierne klar over at minst 80% av Liverpools supportere ønsker at Roy Hodgson skal få sparken? Programleder mente at dette spørsmålet allerede var besvart... " Jeg ser ikke intervjuet selv, men av det som er sitert på .no, så er det svært lite som tyder på at dette er besvart. Skal vi tro at programlederen har fått beskjed om å skygge unna konkrete spørsmål vedr Roy og hans fremtid?
  • ma, des 13 2010 19:26 Svar til:

• habjerke
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, aug 12 2009
    • Innlegg 27

Hogdson får kjørt seg noe sinnsykt i intervjuet...Godt å vite at eierne ihvertfall vet akkurat hvor supporterne står.

• ma, des 13 2010 19:28 Svar til:

• ShaLFC
    • Topp 10
    • Porsgrunn
    • Innlegg 4 877

richster:
    "Er eierne klar over at minst 80% av Liverpools supportere ønsker at Roy Hodgson skal få sparken? Programleder mente at dette spørsmålet allerede var besvart... " Jeg ser ikke intervjuet selv, men av det som er sitert på .no, så er det svært lite som tyder på at dette er besvart. Skal vi tro at programlederen har fått beskjed om å skygge unna konkrete spørsmål vedr Roy og hans fremtid?

Ingen bør forvente - og heller ikke håpe - at eierne svarte på et slikt spørsmål.  Programlederen håndterte dette riktig, etter min vurdering.  Svaret de gav ifbm at de forventet umiddelbar bedring av de sportslige resultatene, sier ganske så direkte at Hodgson må levere bedre - og det fort - dersom han skal inneha jobben videre.

• ma, des 13 2010 19:29 Svar til:

• bootroom
    • Topp 25
    • Registrert dato ma, mar 29 2010
    • oslo/sandnes
    • Innlegg 3 677

80 prosent er en underdrivelse, men et slagkraftig nok tall likevel.
  • ma, des 13 2010 19:31 Svar til:

• leivarne
    • Ikke rangert
    • Registrert dato lø, jun 21 2008
    • kopervik
    • Innlegg 110

Mange av di som ringte sa i fra hva de syntes om Hodgson.

• ma, des 13 2010 19:32 Svar til:

ShaLFC:

richster:

Ingen bør forvente - og heller ikke håpe - at eierne svarte på et slikt spørsmål.  Programlederen håndterte dette riktig, etter min vurdering.  Svaret de gav ifbm at de forventet umiddelbar bedring av de sportslige resultatene, sier ganske så direkte at Hodgson må levere bedre - og det fort - dersom han skal inneha jobben videre.

det ble vel besvart ved at de vet at resultatene i år ikke har vært i nærheten av gode nok og managment teamet er klar over dette. de vil derimot ikke ta avgjørelser på refleks, de vil se ann alternativer og hva som er best for klubben både på kort og lang sikt, ikke bare en "quick fix". 

• ma, des 13 2010 19:32 Svar til:

De har fått et par temmelig direkte meldinger om RH og blitt informert om hva mesteparten av supporterne mener om saken. Jeg har stor tro på disse gutta og er sikker på at også managersituasjonen i LFC blir ordnet opp i. De høres ut til å mene buissniss, de har og fått med seg at Dalghlish er en nøkkelperson fremover. De sier videre at de har en 3-5årsvisjon på når LFC er tilbake på topp. Jeg gir demYesYes

YNWA

• ma, des 13 2010 19:35 Svar til:

Hendry var og klar på at hvis supporterne ikke ville ha delt stadion med blånissene så var det ikke akuelt.

• ma, des 13 2010 19:39 Svar til:

Henry virket litt eh.. um... uh... ubestemt, usikker. Klødde mye på nesa... hva nå det måtte bety?! Noen som har studert menneskelig atferd her? ;-) Kunne heller ikke uttale Premier League... ble noe som premira league. Ayre og Werner derimot virket som de hadde gjort hjemmeleksa si.
  • ma, des 13 2010 19:39 Svar til:

ShaLFC:

richster:

helt enig! Det jeg tenkte var at programlederen ikk elot de svare. De kunne snakket seg rundt det, men i og med at programlederen stoppet det, så tenkte jeg bare at personen hadde fått beskjed om å hindre slike spørsmål som kan gi tvetydige svar. Spør dere meg, så svarer de "rikitg" på hvert spørsmål. Det er faktsik deilig å vite at vi har disse folkene ombord. Det gjør tap som mot newcastle og dagens tabellposisjon lettere å svelge...
  • ma, des 13 2010 19:42 Svar til:

• ShaLFC
    • Topp 10
    • Porsgrunn
    • Innlegg 4 877

TTT:
    Henry virket litt eh.. um... uh... ubestemt, usikker. Klødde mye på nesa... hva nå det måtte bety?! Noen som har studert menneskelig atferd her? ;-)
    Du mener at han lyver?Hmm.. hehe... la oss håpe at så ikke er tilfelle...

• ma, des 13 2010 19:42 Svar til:

ShaLFC:

richster:

helt enig! Det jeg tenkte var at programlederen ikk elot de svare. De kunne snakket seg rundt det, men i og med at programlederen stoppet det, så tenkte jeg bare at personen hadde fått beskjed om å hindre slike spørsmål som kan gi tvetydige svar. Spør dere meg, så svarer de "rikitg" på hvert spørsmål. Det er faktsik deilig å vite at vi har disse folkene ombord. Det gjør tap som mot newcastle og dagens tabellposisjon lettere å svelge...
Side 1 av 4 (53 items) 1 2 3 4 Neste >