Logg inn | Registrer | Hjelp

Tom Werner

Siste innlegg on, jan 5 2011 11:50 av chritor. 45 svar.
Side 1 av 4 (46 items) 1 2 3 4 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • fr, nov 5 2010 16:48

• mjagger
    • Ikke rangert
    • Registrert dato lø, mar 21 2009
    • Innlegg 23

Tom Werner

Noen som vet hvem denne karen er? Hva står han for? fått med meg at han ikke er fremmed for en 39. ligarunde som avvikles i utlandet!
  • fr, nov 5 2010 17:33 Svar til:

Re: Tom Werner

Google og wikipedia. Da faar du et bra svar
  • fr, nov 5 2010 19:05 Svar til:

mjagger:
    Noen som vet hvem denne karen er? Hva står han for? fått med meg at han ikke er fremmed for en 39. ligarunde som avvikles i utlandet!

Han gjør ikke akuratt en lovende entre ved å uttale at han er positiv for en ligarunde i utlandet. Men han er jo amerikaner, så jeg er vel ikke akuratt overrasket over hans begeistring for slike show-greier.. Så gjenstår det å se om han virkelig lytter til supporterne og vraker en slik ide.

• fr, nov 5 2010 19:09 Svar til:

Liker ikke den tanken jeg heller. Gjerne preseason-kamper, men ikke noen fast ligarunde. Men andre har jo tenkt i slike baner før. Vi overlever nok en kamp da.
  • fr, nov 5 2010 19:14 Svar til:

• lurven
    • Topp 200
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Jessheim
    • Innlegg 626

Skriver den uttalelsen på minuskontoen for Werner og NESV - men den var sannelig tom fra før!

I kraft av at mannen er amerikaner, var det egentlig ikke noe sjokk at han ville lufte en slik idé. Motstanden blant fansen - ikke bare blant Liverpools - er imidlertid så stor at jeg tviler på at Premier League vil vurdere en slik ordning innen overskuelig fremtid.

Det aller meste Henry, Werner og resten av NESV har sagt og gjort siden overtakelsen har vært rett - til og med Henrys kone har lovprist Liverpool på Twitter! Før eller siden måtte det jo komme noe som kan skrives på minuskontoen. Forhåpentligvis går Tom Werner tilbake på uttalelsen når supporterne møter ham med motvilje. I så fall har jeg ingen betenkeligheter med det.

Om han velger å neglisjere supporternes stemme blir jeg betraktlig mye mer skeptisk. Hittil har uansett NESV og Werner opptrådt forbilledlig, og jeg både tror og håper at Mr. Werner forkaster ideen.

• fr, nov 5 2010 19:30 Svar til:

Hva hadde det gjort om feks west ham Liverpool i den tredje ligarunden gikk pa et fullsatt ullevaal? Ikke jeg imot. Det hat jo ingen praktisk betydning bortsett at man far en kamp ekstra. Ikke den store saken i hisse seg opp for egentlig.
  • fr, nov 5 2010 19:39 Svar til:

• lurven
    • Topp 200
    • Jessheim
    • Innlegg 626

Hvilke klubber ville dette gagnet? Ikke Wigan, Bolton og Blackpool, men utelukkende de store klubbene.

Dessuten ville neppe kampene gått i Norge, men sannsynligvis i USA eller Asia. Det betyr lang reisetid og -vei.

For meg går det imidlertid mest på det prinsipielle. Dette er engelsk fotball. Engelsk fotball skal spilles på engelsk jord. Simples. Smile

• fr, nov 5 2010 19:51 Svar til:

Hvis PL skal prostituere seg på den måten er jeg redd for "å miste interessen". Det er en avskyelig ide og jeg ber til Gud om at det ALDRI vil skje. Du snakker om å distansere seg fra lokale supportere!!! Dyrt som **** og dra på match til å begynne med, dyrt som **** å se på TV og skal man plutselig gjøre et slikt tiltak for å få Mr Hong, Mr Lee og Mr Pung til å like engelsk fotball? Nei, NESV, ikke bli et problem ala Hicks and Gillett. Lytt til supportere, dvs de som lever for klubben. De bor IKKE i USA eller Kina!!!
  • fr, nov 5 2010 20:02 Svar til:

Kom ikke ideen om kamper utenfor England fra andre til å begynne med?
  • fr, nov 5 2010 20:06 Svar til:

Hva er problemet med at et par kamper spilles i USA eller Asia med noen få lag? Hvis det skulle gå igjennom er det jo store sjanser for at det er serie åpningen slik NHL gjør i Europa idag. PL er et verdens merchandise med millioner av supportere over hele verden. Et slikt opplegg vil jo jo gjøre merkevaren PL enda sterkere og tiltrekke seg stjerner. Vi kjemper jo mot La Liga og Serie A om de store stjernene. Dette er jo tanker fra Werner for hvordan ting kan vokse. Jeg er ikke imot Tom sitt forslag, men det blir vel nedstemt om det skulle komme opp på ny. Fansen i England er nok imot pga lang reisevei. Og noen klubber vil vel ikke tenke nytt. Men sier jeg sier ihvertfall velkommen til Tom som ny Liverpool Formann
  • fr, nov 5 2010 20:08 Svar til:

Er vel kanskje bedre med preseason turneringer i asia og USA kanskje?
  • fr, nov 5 2010 20:16 Svar til:

• BillBob
    • Topp 500
    • Innlegg 427

Nei nei dukker detta opp igjen..Ikke nok en brautende fyr som snakker før han har satt seg inn i saken..?Får håpe det ikke er tillfelle.For min del kunne jeg tenkt meg en formann med god kunnskap/innsikt om premier league/liverpool.

• fr, nov 5 2010 20:17 Svar til:

lurven:

Hvilke klubber ville dette gagnet? Ikke Wigan, Bolton og Blackpool, men utelukkende de store klubbene.

Dessuten ville neppe kampene gått i Norge, men sannsynligvis i USA eller Asia. Det betyr lang reisetid og -vei.

For meg går det imidlertid mest på det prinsipielle. Dette er engelsk fotball. Engelsk fotball skal spilles på engelsk jord. Simples. Smile

Man forstår at det er dollaren og ingenting annet som snakker når han er positiv til dette. Hva han mener med "viktig" kamp vet jeg ikke,men å legge viktige/avgjørende kamper til utlandet er ikke annet enn forakt for den lokale supporteren.
  • fr, nov 5 2010 20:24 Svar til:

• lurven
    • Topp 200
    • Jessheim
    • Innlegg 626

lefse:
    men å legge viktige/avgjørende kamper til utlandet er ikke annet enn forakt for den lokale supporteren.

Helt enig. Spot on!

Den dagen Merseyside-derbyet spilles på utenlandsk jord, begynner jeg helt seriøst å følge med på lavere divisjoner i England. Det samme gjelder forsåvidt hvis en 'glup' sjel finner ut at en annen storkamp skal spilles utenfor Englands grenser. Merseyside-derbyet i USA er imidlertid et mareritt. Huff!

Selv Wigan - Blackpool i Kina vil vekke reaksjoner. Ikke minst er det respektløst overfor lokale supportere, men det både understreker og underbygger at fotballen utelukkende drives av økonomiske krefter. Heldigvis ser det ut til at klubbene forstår at forslaget er ren galskap. Så lenge klubbene setter seg på bakbena, har ikke Premier League noen makt til å tvinge igjennom forsvaret - uansett hva man måtte mene.

• fr, nov 5 2010 20:34 Svar til:

• eliasar
    • Topp 25
    • Ålesund
    • Innlegg 2 992

Lenge leve konservatismen! Jeg kan ærlig talt ikke fatte og forstå problemet. Dette gjøres i andre idretter. Hva er det med fotballen som gjør dette umulig? På tide å innse at ting kan gjøres annerledes, og det er jo tross alt ikke snakk om at man skal flytte PL verken til Asia eller USA. Trolig hadde det kun blitt snakk om en kamp av mindre betydning. Jeg ser ikke dramatikken i det. 

Side 1 av 4 (46 items) 1 2 3 4 Neste >