Logg inn | Registrer | Hjelp

Styret i LFC

Siste innlegg fr, mai 6 2011 12:36 av jan0889. 72 svar.
Side 1 av 5 (73 items) 1 2 3 4 5 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, okt 21 2010 9:26

Styret i LFC

Hei!

Kunne ikke finne noen tråd om styre i LFC så tenkte jeg kunne lage en tråd hvor all diskusjon rundt styre kan fåregå.Om det allerede finnes en slik tråd kan moderator redigere inn spørsmåla mine under i den tråden og slette denne.

Vi har fått nye eiere og styre til de nye eierne er vell ikke bekreftet enda selv om det er mange rykter på denne fronten?

Noen som vet om suporterne fikk en plass i styre?

• to, okt 21 2010 14:11 Svar til:

Re: Styret i LFC

Er nå ihvertfall på vent på hjemmesiden http://www.liverpoolfc.tv/corporate/directors , skal bli spennende å se om det kommer en supporter inn på styrerommet ja, men da håper jeg på at det er faglig og sportslig bakgrunn som vektlegges og ikke bare det faktum at vedkommende er supporter.
  • ma, des 13 2010 8:07 Svar til:

Ser på .no at styret er spikra det er skrevet en god artikkel om dette på .no.

Sammensetningen av styret er klar

Sammensetningen av styret er klar

Sammensetningen av det nye Liverpool-styret er offentliggjort. I tillegg til formann Tom Werner, har John W. Henry innsatt tre øvrige NESV-involverte i styret: David Ginsberg, Michael Gordon og Jeffrey Vink.

Av Håvard Sæle

John W. Henry sitter selv i styret, som en av åtte direktører. Tim Werner har som kjent fått vervet som Liverpool-formann.

Christian Purslow beholder sin plass i styret. Finansiell direktør Phillip Nash og komersiell direktør Ian Ayre sitter også styret; det samme gjør tre personer med forankring i New England Sports Ventures (NESV).

David Ginsberg er en av dem. Han er en av to viseformenn i NESV, og skal nå altså også være med i styrerommet på Anfield. Investor Michael Gordon har også fått en plass i styret, sammen med en av sine forretningspartnere, Jeffrey Vinik.

Sistnevnte eier den Florida-baserte ishockeyklubben Tampa Bay Lightning, og har forbindelser til NESV gjennom Michael Gordon.

• ma, des 13 2010 16:31 Svar til:

Altså ingen fra supportersiden i styret. Det var ikke overraskende, men likevel skuffende.
  • ma, des 13 2010 16:47 Svar til:

Er det noen engelske klubber som har supporterrepresentanter i styrene sine?
  • ti, mar 22 2011 18:11 Svar til:

Ser på LFC TV, Ian Ayre er visst utnevnt til ny managing director. Bra løsning, absolutt velfortjent. Forstår klubben, er selv fan, om ikke 100% ansvarlig for den økonomiske veksten i klubben så kan han ta en stor del av æren.

Hva tror dere?

• ti, mar 22 2011 18:19 Svar til:

Kenny Dalglish:

Ser på LFC TV, Ian Ayre er visst utnevnt til ny managing director. Bra løsning, absolutt velfortjent. Forstår klubben, er selv fan, om ikke 100% ansvarlig for den økonomiske veksten i klubben så kan han ta en stor del av æren.

Hva tror dere?

Jeg er avventende.

Men han har vel gitt et godt nok inntrykk til at han får sjansen.

Det er derimot viktig å huske på at Liverpool FC sin fremtid avgjøres på den grønne matte. De siste års bråk rundt eierskapet har i for stor grad flyttet fokuset bort fra det sportslige. Det er ikke veldig avgjørende hvem som er daglig leder i jakt på ligagullet. 

Så lenge det er ro i ledelsen, alle trekker i samme retning og finansene er i orden, så har Dalglish og Clarke det beste grunnlaget på å skape suksess.

For jeg sier som Shankly. Styret er sjekkheftet og resten skal de overlate til manageren.

• ti, mar 22 2011 18:41 Svar til:

Enig.Yes

• ti, mar 22 2011 18:50 Svar til:

• lurven
    • Topp 200
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Jessheim
    • Innlegg 626

Ayre fortjener forfremmelsen på bakgrunn av innsatsen som kommersiell direktør. Klubben har tatt store steg i riktig retning siden han fikk jobben sommeren 2007. Dessuten har han lokal forankring og et langt supporterliv bak seg - og i tillegg bidro han sterkt til at vi ble kvitt de forrige eierne. Når også John W. Henry og Tom Werner mener han er rett mann som Managing Director, fester jeg 100 prosent lit til det. Henry og Werner har imponert meg hittil, og jeg har full tiltro til både FSG og styret. Nå bør fokus rettes mot å vinne trofeer på det grønne gresset.
  • ti, mar 22 2011 19:23 Svar til:

• bootroom
    • Topp 25
    • Registrert dato ma, mar 29 2010
    • oslo/sandnes
    • Innlegg 3 677

Om Ayre: Litt fantasløst kanskje, når de har lett i 6 måneder og ender med en intern søker. Diskubel søkeprosess?
    Men det er da bedre langt bedre enn å satse på en ekstern banditt.

Om Commoli: forholder meg skeptisk til denne mannen i en diskutabel rolle. Har ikke hatt lang tid til å peke ut transfermål, men er det noe som gjør at jeg er skeptisk Commoli så er det hans nære forhold og uttalte respekt for Hodgson. Det er bare helt på tryne. Håper det mest var for å  høflighetens skyld.

• ti, mar 22 2011 19:38 Svar til:

• hansi
    • Topp 500
    • Innlegg 380

bootroom:
    Håper det mest var for å  høflighetens skyld.

Det er jeg 100% sikker på at det var. Tipper vi må vente på 'sannheten' til Comolli evt. gir ut en selvbiografi.

• ti, mar 22 2011 19:45 Svar til:

• bootroom
    • Topp 25
    • Registrert dato ma, mar 29 2010
    • oslo/sandnes
    • Innlegg 3 677

hansi:
    bootroom:
    Håper det mest var for å  høflighetens skyld.

Det er jeg 100% sikker på at det var. Tipper vi må vente på 'sannheten' til Comolli evt. gir ut en selvbiografi.

De to er visst venner..Uff, vil ikke engang tenke på om Commoli er medskyldig i at FSG nølte så lenge med å fjerne Hodgson. Det har kostet klubben en CL plass neste sesong
  • ti, mar 22 2011 19:53 Svar til:

• olasin
    • Topp 100
    • Fenstad
    • Innlegg 1 263

Dette er jeg meget positiv til. Det faktum at de valgte Ayre etter en lang prosess hvor flere veldig dyktige personer ble vurdert velger jeg å se på som en enorm tillitserklæring til Ayre.

Comolli har kanskje et rykte på seg for å være vanskelig og arrogant, men gjennom hans jobb hittil i Liverpool kan jeg ikke se noe særlig negativt. Handlekraftig, hardtarbeidende og god til å finne de riktige talentene (spesielt Suarez) er det som slår meg så langt.

Jeg tror og håper at Liverpool nå har på plass en lederstruktur som vil bringe suksess i årene fremover. Lykke til!

• ti, mar 22 2011 19:59 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Registrert dato ti, nov 16 2010
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Velkommen skal du iallefall være, Ayre!
  • ti, mar 22 2011 20:29 Svar til:

RaNaR:
    Velkommen skal du iallefall være, Ayre!