Logg inn | Registrer | Hjelp

Joe Januszewski

Siste innlegg ti, okt 19 2010 23:26 av Joho. 49 svar.
Side 1 av 4 (50 items) 1 2 3 4 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ti, okt 19 2010 9:50

• mariule
    • Topp 200
    • Registrert dato on, mar 24 2010
    • Innlegg 559

Joe Januszewski

Mannen som var initiativtakeren til at vi nå har NESV som eiere; har vært en lidenskapelig Liverpoolsupporter i 20 år, og etter alt å dømme en kandidat til å bli vår nye daglige leder.

Det er verdt å merke seg at hans kontor hos Boston Red Sox er mer utsmykket med Liverpool-artikler enn Red Sox'. Er denne mannen riktig for oss?

• ti, okt 19 2010 9:58 Svar til:

Re: Joe Januszewski

Vet ikke hva han står for, men det var jo hyggelig lesning! Han kan sikkert sine saker bra.
  • ti, okt 19 2010 10:01 Svar til:

Tja, utfra det lille som skriver her på .no er det ingen tvil om at han er en supporter. En amerikansk sådan, men likefullt en supporter.

Jeg kjenner ikke noe til ham utover dette. Det viktigste er at han er en god leder, men jeg skulle vel helst sett en med litt mer fotballfagligkompetanse i en slik stilling. Det vil vel, bl.a., være han som insetter nye managere i fremtiden..?

• ti, okt 19 2010 10:05 Svar til:

Er det et videointervju?
  • ti, okt 19 2010 10:07 Svar til:

• Reggi
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, mai 14 2008
    • Innlegg 84

Om han er riktig mann gjenstår å se, men at han har mange forutsetninger til å være det er det vel liten tvil om. Likte historien om hvordan hans lidenskap for Klubben startet. Etter år med ren kynisme hos eiere, er det deilig å få inn noe slikt i ledelsen! Nå skal det sies at jeg nok blir ganske fort rørt for tiden over alt og alle som viser lidenskap for Lfc.
  • ti, okt 19 2010 10:17 Svar til:

• Contram
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, sep 30 2010
    • Porsgrunn
    • Innlegg 83

Reggi:
    Nå skal det sies at jeg nok blir ganske fort rørt for tiden over alt og alle som viser lidenskap for Lfc.

Samme her:P

• ti, okt 19 2010 10:20 Svar til:

Contram:

Reggi:
    Nå skal det sies at jeg nok blir ganske fort rørt for tiden over alt og alle som viser lidenskap for Lfc.

De fleste med et hjerte for kluben blir vell lett rørt om dagen.
  • ti, okt 19 2010 10:29 Svar til:

• mariule
    • Topp 200
    • Innlegg 559

xXx:

Contram:

Reggi:

De fleste med et hjerte for kluben blir vell lett rørt om dagen.
    Henger meg på den ja :)
  • ti, okt 19 2010 10:31 Svar til:

• Contram
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, sep 30 2010
    • Porsgrunn
    • Innlegg 83

Satt på dass når jeg leste det, var ikke helt sikker på om det var intervjuet eller lukta som påvirket tårer i øyne. Syntes det er fint å få inn en leder som har hjerte for klubben, det bør jo resultere i mye bra for oss:)

Betta akuratt 1000kr med sjefen på at vi ikke rykker ned! Letttjente penger.

• ti, okt 19 2010 10:42 Svar til:

Vel og bra med en daglig leder som har følelser for klubben. Men slik jeg ser det er det viktigere at mannen har kompetanse og erfaring til å lede en klubb på toppen av europeisk fotball.

• ti, okt 19 2010 11:00 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

KingCarra:

Vel og bra med en daglig leder som har følelser for klubben. Men slik jeg ser det er det viktigere at mannen har kompetanse og erfaring til å lede en klubb på toppen av europeisk fotball.

Enig her, det viktigste er at han har peiling på fotball og hvordan en klubb skal drives. At han er Liverpoolsuporter er selvsagt et pluss, om han har kunnskapene til å lede klubben vet jeg imidlertid ingenting om.
  • ti, okt 19 2010 11:03 Svar til:

• mariule
    • Topp 200
    • Innlegg 559

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/how-an-email-helped-save-lfc
  • ti, okt 19 2010 11:23 Svar til:

Likte spesielt denne:

"I do call it football! In my house we call it football, but obviously soccer is the more familiar term in the States."

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/how-an-email-helped-save-lfc

• ti, okt 19 2010 11:26 Svar til:

How an email helped save LFC

19th Oct 2010 -
  • ti, okt 19 2010 11:50 Svar til:

Positivt med en som har følelser for klubben! Må være drømmejobben for han!

Han har iallefall motivasjonen til å lyktes sportslig, så gjenstår det å se om han har kompetansen!

Velkommen skal han være, hvis han kommer!

Side 1 av 4 (50 items) 1 2 3 4 Neste >