Logg inn | Registrer | Hjelp

Charlie Adam

Siste innlegg on, mar 28 2012 7:53 av Romario. 1521 svar.
Side 1 av 102 (1522 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, okt 17 2010 19:59

Charlie Adam

Utrolig undervurdert spiller jeg har fulgt nøye siden Blackpool rykket opp. Kaptein og lagets viktigste spiller, som har en spillestil som minner om Alonso, og idag herjet han tidsvis med City. Han hadde blant annet en fantastisk pasning til Varney som førte til straffe mot Liverpool for de som husker det. Hadde vært morsomt og sett han i rød drakt på Anfield! Hva sier dere?
  • sø, okt 17 2010 21:09 Svar til:

• SteveG.
    • Topp 500
    • Registrert dato ti, okt 27 2009
    • Innlegg 415

Re: Charlie Adam

Ja takk!!! I denne mannen er det kreativitet helt ut til fingertuppene. Fantastiske pasninger, fantastiske dødballer og fantastiske skudd. Han er ikke mer enn 24 år heller!!

Få mannen til Pool !Yes

• sø, okt 17 2010 21:32 Svar til:

Han har imponert sålangt i PL og man skal ikke se bort ifra at han kan være en tilvekst sentralt i banen. Inn med Adam, ut med Lucas og Paulson!
  • ma, okt 18 2010 21:27 Svar til:

• SteveG.
    • Topp 500
    • Innlegg 415

Tror ikke han er så dyr akkurat heller. Men hvis han går til en annen storklubb og ikke Liverpool (som er veldig sannsynelig) kommer han til å bli svindyr. Garantert.

• ma, okt 18 2010 21:31 Svar til:

Ja takk, men jeg frykter vi vil bli overbydd av russere eller sjeiker.

• ma, okt 18 2010 21:40 Svar til:

Ja takk!Yes

Det jeg har sett av ham har imponert meg og jeg må innrømme at jeg har fulgt ham en del jeg også. Fantastisk fotballspiller etter min mening og jeg håper at vi henter ham, beste spilleren med stor margin i Blackpool. Han har en utrolig god pasningsfot og blikk for spillet. Han har også en annen dimensjon i spillet sitt som vi har manglet i Liverpool, nemlig dødballer. Han er farlig på frispark, straffe og hjørnespark.

Påtide å få inn en ny god skotte i klubben igjen.Wink

• ma, okt 18 2010 21:51 Svar til:

Henger meg på den. Hadde gjerne sett skottene Charlie Adam og Graham Dorrans inn porten.
  • ma, okt 18 2010 21:57 Svar til:

• Olaa
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, okt 17 2010
    • Innlegg 129

HELT ENIG! Han er en veldig god. Han spilte helt sykt bra mot oss på Anfield også. Jeg så Blackpool - City også, han briljerte. Sykt. Meget spennende spiller.

• ma, okt 18 2010 22:01 Svar til:

• SteveG.
    • Topp 500
    • Innlegg 415

Luke Varney er heller ikke dårlig. Han er vel på lån fra Derby??

• ma, okt 18 2010 22:02 Svar til:

• lurven
    • Topp 200
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Jessheim
    • Innlegg 626

Forstår at Charlie Adam står høyt på ønskelisten. Trolig en av Premier Leagues beste pasningsspillere - kreativ i kortpasningsspillet og slår fantastiske langpasninger. Farlig på dødballer - hjørnespark som frispark - og glimrende blikk for spillet. Veldig spennende spiller, som vel ble toppscorer for Blackpool i Championship i fjor, i tillegg til å være deres beste tilrettelegger. Definitivt en klassespiller jeg gjerne vil se i rødt!

Graham Dorrans? God for West Bromwich i Championship i fjor, men han spilte spiss og scoret vel ikke mer enn 17 mål på 42 kamper? Har ikke tallene foran meg, men han hadde ingen imponerende scoringsstatistikk. I Premier League har han falt helt igjennom, og nå sliter han Baggies-benken. West Ham ville betale £5 millioner for ham i sommer, men nå har den interessen forsvunnet. Ikke Liverpool-kvalitet i mine øyne.

Dersom det er en West Bromwich-spiller jeg gjerne skulle sett i rødt, er det Chris Brunt. Scoret ni Premier League-mål forrige gang de var oppe, og har begynt denne sesongen godt. Involvert både i målprotokollen såvel som tilrettelegger. En kvalitetsspiller, som burde være interessant for større klubber. Ankepunktet mot ham, er kanskje at han mangler rå fart, men jeg føler han tar det igjen med målfarlighet, kreativitet og teknikk.

• ma, okt 18 2010 22:07 Svar til:

Tror ikke B'pool vil selge han for mindre enn 15 millioner pund faktisk før sesongen er avgjort, da å holde seg i PL er verdt mye mer enn som så. Hvis de rykker ned kan han bli langt billigere og som andre nevner er det på tid med en ny skotte!
  • ma, okt 18 2010 22:08 Svar til:

• SteveG.
    • Topp 500
    • Innlegg 415

lurven:
    Dersom det er en West Bromwich-spiller jeg gjerne skulle sett i rødt, er det Chris Brunt.

Hva med Peter Odemwingie??

• ma, okt 18 2010 22:18 Svar til:

lurven:
    Graham Dorrans? God for West Bromwich i Championship i fjor, men han spilte spiss og scoret vel ikke mer enn 17 mål på 42 kamper?

Dorrans er (offensiv) midtbanespiller, hvilket gjør dette til en meget imponerende statistikk.

• ma, okt 18 2010 22:20 Svar til:

TheReds9879:

lurven:
    Dersom det er en West Bromwich-spiller jeg gjerne skulle sett i rødt, er det Chris Brunt.

Hva med Peter Odemwingie??

To gode spillere, Brunt med en veldig fin venstre fot og Odemwingie med god fart og smarte avslutninger.
  • ma, okt 18 2010 22:26 Svar til:

Henger meg også på å hente Chris Brunt, brukbar spiller.Smile

Side 1 av 102 (1522 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »