Forstår at Charlie Adam står høyt på ønskelisten. Trolig en av Premier Leagues beste pasningsspillere - kreativ i kortpasningsspillet og slår fantastiske langpasninger. Farlig på dødballer - hjørnespark som frispark - og glimrende blikk for spillet. Veldig spennende spiller, som vel ble toppscorer for Blackpool i Championship i fjor, i tillegg til å være deres beste tilrettelegger. Definitivt en klassespiller jeg gjerne vil se i rødt!
Graham Dorrans? God for West Bromwich i Championship i fjor, men han spilte spiss og scoret vel ikke mer enn 17 mål på 42 kamper? Har ikke tallene foran meg, men han hadde ingen imponerende scoringsstatistikk. I Premier League har han falt helt igjennom, og nå sliter han Baggies-benken. West Ham ville betale £5 millioner for ham i sommer, men nå har den interessen forsvunnet. Ikke Liverpool-kvalitet i mine øyne.
Dersom det er en West Bromwich-spiller jeg gjerne skulle sett i rødt, er det Chris Brunt. Scoret ni Premier League-mål forrige gang de var oppe, og har begynt denne sesongen godt. Involvert både i målprotokollen såvel som tilrettelegger. En kvalitetsspiller, som burde være interessant for større klubber. Ankepunktet mot ham, er kanskje at han mangler rå fart, men jeg føler han tar det igjen med målfarlighet, kreativitet og teknikk.