Etter mitt syn må vi starte i ledelse/støtteapparat.Få sett i hop et styre som i tillegg til kompetanse innan ledelse og økonomi,har stor kompetanse på det sportslege plan,slik at vi kan ha evne til å knytte til oss kvalitet i alle ledd i det sportslege teamet.Det kan virke som om vi i Purslow og Ayre har bra kompetanse innan det kommersielle og ledelse/økonomi,uten at eg har inngåande kjennskap til dette. Føler meg trygg på at vi manglar en i styret som har sportsleg innsikt,dette må på plass.Dalglish?
Eg er ingen tilhengar av å sparke managerar i hytt og pine,men eg ser virkeleg ikkje Hodgson som en langvarig manager i klubben vår.Dermed kokar mi meining om dette ned til kva manager som er tilgjengeleg der ute.Vi byter ikkje ut Hodgson med en som kun er litt betre.Neste manager må vere en topp manager og ha litt meir offensive gener.Har ingen namn,men må seie eg er imponert over kva Joakim Løw har fått til med det tyske landslaget.Trene landslag er en ting,klubblag i et anna land er ei heilt anna sak,men eg ønskjer meg en manager i den gata.
Vidare må vi fokusere på kvalitet i speidernettverk, talentutvikling og trenerteam.
Når vi har fått på plass dette,er grunnlaget lagt for å skape et godt lag som kan hevde seg i toppen i alle turneringar. Når vi så forhåpentlegvis har etablert oss i toppen,kan vi bygge stadion på en eller annen måte.