Logg inn | Registrer | Hjelp

Oppfordrer til massesøksmål mot H&G

Siste innlegg fr, okt 15 2010 22:10 av Odd12. 46 svar.
Side 1 av 4 (47 items) 1 2 3 4 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, okt 14 2010 13:26

Oppfordrer til massesøksmål mot H&G

En supporterer på forumet til Liverpoolfc.tv. oppfordrer at alle Liverpool-supportere går til massesøksmål mot Hicks og Gillett for stress, lidelser og traumer eierne har påført supporterne:

http://forums.liverpoolfc.tv/showthread.php?t=206477

Her er det bare å ramse opp: Tapt arbeidsfortjeneste, ødelagt nattesøvn, angst og andre psykiske problemer deres eierforhold har medført. You name it...

• to, okt 14 2010 13:28 Svar til:

Re: Oppfordrer til massesøksmål mot H&G

scouse_viking:
    En supporterer på forumet til Liverpoolfc.tv. oppfordrer at alle Liverpool-supportere går til massesøksmål mot Hicks og Gillett for stress, lidelser og traumer eierne har påført supporterne:

http://forums.liverpoolfc.tv/showthread.php?t=206477

Yes 

• to, okt 14 2010 13:29 Svar til:

Får vi en amerikansk domstol så kan vi jo vinne også. Big Smile

• to, okt 14 2010 13:30 Svar til:

Hvordan går man da frem? Det er meget fristende, men så koster det jo meget med penger noe ikke alle har inkludert meg selv.Sad

• to, okt 14 2010 13:34 Svar til:

Kenny Dalglish:

Hvordan går man da frem? Det er meget fristende, men så koster det jo meget med penger noe ikke alle har inkludert meg selv.Sad

Noe av hele poenget med et "massesøksmål" er at kostnadene ikke blir så veldig store per supporter.
  • to, okt 14 2010 13:35 Svar til:

scouse_viking:
    Noe av hele poenget med et "massesøksmål" er at kostnadene ikke blir så veldig store per supporter.

Når det kommer flere detaljer frem om hvordan man ska gå frem og hva kostnadene blir per person gi beskjed!

• to, okt 14 2010 13:47 Svar til:

• hai3n
    • Topp 200
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 668

Hadde det ikke vært lurere om da alle supporterorganisasjoner og klubber for hvert land og område da går til søksmål for den store masse ?.. Istedet for at en og henver supporter skal gjøre det ?

• to, okt 14 2010 13:55 Svar til:

• Xar
    • Topp 50
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 374
    • Moderator

hai3n:

Hadde det ikke vært lurere om da alle supporterorganisasjoner og klubber for hvert land og område da går til søksmål for den store masse ?.. Istedet for at en og henver supporter skal gjøre det ?

Bare å maile det! Wink

Mal fra .tv

"Dear Partners,

I am sure you are aware in the about the Liverpool FC situation involving the sale of the club.

However due to the stress that Tom Hicks has brought to the people of the club and supporters I would like you to advise us on wether we can claim damages from Tom Hicks for his past 3/4 years of distress he has caused us. He has lied to everyone on every opportunity.

Therefore we would like to start a class action claim against him.

Yours

Liverpool FC Supporters"

Xar

• to, okt 14 2010 13:56 Svar til:

Dette er jeg med på! Etter å ha vært høyt oppe i går, våknet jeg i dag med hodepine og dårlig form. Det vil jeg ha erstattet! Count me in..
  • to, okt 14 2010 13:57 Svar til:

Foreløpig er det vel abre noen som ønsker at noen skal ta tak i dette, uten at det har skjedd noe mer konkret.
    Er gjerne med dersom det blir åpning for at også norske supportere kan bli med!

• to, okt 14 2010 14:08 Svar til:

Profeten:

Foreløpig er det vel abre noen som ønsker at noen skal ta tak i dette, uten at det har skjedd noe mer konkret.
    Er gjerne med dersom det blir åpning for at også norske supportere kan bli med!

Enig i dette.
  • to, okt 14 2010 14:10 Svar til:

• bowrus
    • Topp 75
    • Registrert dato sø, des 13 2009
    • ナムソス
    • Innlegg 1 667

Count me in..Om noen finner en mal, eventuelt vet hvordan man går fram i slike saker, tas det i mot med takk..

Hva med E-Mail kampanjer?Noe vi kan bidra med der på kort sikt?Noen som er inne på det bør opprette en tråd for dette, så det blir lettere å finne i jungelen av nye tråder!

• to, okt 14 2010 14:21 Svar til:

• Xar
    • Topp 50
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 374
    • Moderator

charles@4harper.com

Mail han. Bruk google!

Draft:

"Dear Partners,

I am sure you are aware about the Liverpool FC situation involving the sale of the club.

Over the last 3 years Tom Hicks And George Gillett have done nothing but lie, place debt and deface our once proud club. Due to this the stress levels within fans has rocketed. I would like you to advise us on wether we can claim damages from Tom & George for the past 3 years of distress caused.

We would like to start a class action claim against him and are in need of advice as to wether this is possible and where we should go next to get the claim rolling.

Yours

Liverpool FC Supporters"

Xar

• to, okt 14 2010 14:30 Svar til:

• bowrus
    • Topp 75
    • Registrert dato sø, des 13 2009
    • ナムソス
    • Innlegg 1 667

XAR:
     charles@4harper.com

Mail han. Bruk google!

Mulig det er jeg som er treg her, men:Er dette en advokat alle oppfordres å sende samme spørsmål til, eller skal vi bare finne advokatkontor over hele verden:)?

Litt kjedelig om 100 000 skriver den samme malen, til den samme advokaten, eller?Jeg hadde hvertfall ikke gitt noe råd om innboksen min hadde blitt fylt opp av "spam".

• to, okt 14 2010 14:36 Svar til:

• Xar
    • Topp 50
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 374
    • Moderator

bowrus:

XAR:
     charles@4harper.com

Mail han. Bruk google!

Mulig det er jeg som er treg her, men:Er dette en advokat alle oppfordres å sende samme spørsmål til, eller skal vi bare finne advokatkontor over hele verden:)?

Litt kjedelig om 100 000 skriver den samme malen, til den samme advokaten, eller?Jeg hadde hvertfall ikke gitt noe råd om innboksen min hadde blitt fylt opp av "spam".

Jeg har bare brukt google og sendt mail til en random advokat, dog virker det som om man har fått kontakt med en villig advokat her:

My name is Michael Flannery.

I'm a class action lawyer in St. Louis, Missouri.

Here is my website: www.careydanis.com.

I am a life-long LFC supporter. Yes, I know who Shankly, Paisley and Dalglish are, and I can sing YNWA and I know that Smicer scored the second goal in Istanbul (and scored in the penalty shoot-out, as did Cisse).

Contact me at 1-800-721-2519, if anyone wants to seriously discuss the possibility of bringing a class action lawsuit. I have been practicing in this area since 1994, and have litigated cases in state and federal court across the nation.

Seriously, if you want to talk about it, call me and let's talk.

YNWA and JFT96.

Cheers.

Michael J. Flannery, Esq.

Carey, Danis & Lowe

8235 Forsyth Boulevard

Suite 1100

St. Louis, MO 63105

Telephone: (314) 725-7700

Facsimile: (314) 721-0905

e-mail: mflannery@careydanis.com

website: www.careydanis.com

Xar