vifo:
Kinderegg:
Det virkelige skumle scenarioet her er om Hicks skulle vinne i retten, og om banken skulle sette Kop Holdings under administrasjon. Da risikerer vi som det har blitt nevnt å miste 9 poeng, og spille bortekampen mot Everton med minus (!) tre poeng. Da kan vi glemme CL i denne sesongen, som kan lede til masseflukt. Veldig viktig at de nye eierne vinner i rettsaken, men som du sier, skjønner jeg heller ikke hva Hicks vil få ut av dette.
Men uansett foretrekker jeg at banken overtar og selger til NESV selv om dette betyr -9 poeng, enn å fortsette med Hicks i førersetet. Greit nok at sesongen da vil gå helt i dass, men å fortsette med nåværende eiere ser jeg på som enda verre. Sikkert mulig å være uenig i dette da -9 poeng ikke er det man håper på. Men det sier litt om hvilken tilstand klubben er i nå under G/H.
Nå gikk hodet mitt litt i surr her. Foretrekker du at Hicks vinner i retten, vi får kanskje -9 poeng, og at deretter banken selger klubben til NESV til mye billigere pris, slik at de nye eierne kan få mer penger til transfers og utvidelse/nytt stadion? Skjønner poenget isåfall, er jo bedre langsiktig, men har jo katastrofale følger til denne sesongen. Hva med at de nye eirene vinner i retten, vi får ikke -9 poeng, og vi får penger til spillerkjøp, men ikke SÅ mye, og penger til utvidelse/nytt stadion, men ikke SÅ mye? Nå fikk jeg litt hodepine, skal selv tenke på hva som er best de neste timene....