Logg inn | Registrer | Hjelp

avstemingen om midtbanekonstellasjonen...

Siste innlegg on, okt 20 2010 20:59 av Lfcbleia. 23 svar.
Side 1 av 2 (24 items) 1 2 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ti, sep 7 2010 13:17

avstemingen om midtbanekonstellasjonen...

Det pågår i skrivende stund en avsteming på forsiden om hvilken midtbanesammensetning man ønsker å se sentralt. Det er stor favør Meireles og Gerrard. Det som jeg undrer meg over er at det er akkurat nå 21 stykker som ville foretrukket Poulsen og Lucas. Vil dette si at det er 21 stykker som er morsomme, eller vil det faktisk si at det er 21 stykker som med hånden på hjertet ønsker den kombinasjonen på midten?!?! Om det er noen av dere 21 som leser dette, vær så snill og begrunn valget. Er helt sjokkert over at det finnes noen som holder på Pool som ville stemt det. Velger derfor å tro at det enten er noen moroklumper som har vært innom, eller kanskje noen fra Manu sin fanskare.. -Nysgjerrig-
  • ti, sep 7 2010 14:27 Svar til:

• Dagger
    • Topp 500
    • Registrert dato ma, des 1 2008
    • Innlegg 238

Re: avstemingen om midtbanekonstellasjonen...

Tja, jag har själv inte röstat så men en förklaring skulle kunna vara att man inte vet tillräckligt om Meireles för att rösta på honom och vill ha Gerrard i en offensivare roll och då återstår ju bara Lucas/Poulsen av alternativen...sorgligt måhända men så är läget... 

• ti, sep 7 2010 14:56 Svar til:

Tror ingen Liverpoosupportere vil Liverpool så vondt, så jeg går ut ifra at det er noen morroklumper fra andre lags supportere.

• ti, sep 7 2010 14:57 Svar til:

Det nærmer seg nå 5.000 stemmer i denne voten og det er 0,56% (!) som ser for seg Poulsen/Lucas på midtbanen.

Dette er jo i prinsipp ingenting og det er nesten mer overraskende at tallet ikke er noe høyere. Vi snakker altså om ca 5 av 1000 som ser for seg denne konstalleasjonen på midtbanen. Årsakene kan f.eks være at man ønsker Gerrard lenger frem på banen, pluss at man ikke tror Meirels blir noen hit på Anfield.

Verre er det ikke.

• ti, sep 7 2010 14:58 Svar til:

Meget godt spørsmål.

Hvis det er noen som med hånda på hjertet på generelt grunnlag vil foretrekke Poulsen og Lucas sentralt på midten i stedet for Meireles og Gerrard, så vil jeg svært gjerne høre begrunnelsen.

• ti, sep 7 2010 14:59 Svar til:

GaryMacca:

Det nærmer seg nå 5.000 stemmer i denne voten og det er 0,56% (!) som ser for seg Poulsen/Lucas på midtbanen.

En halv prosent innebærer jo likevel at et ikke ubetydelig antall supportere foretrekker Poulsen og Lucas sentralt foran andre alternativer. Det klarer jeg ikke begripe, selv om jeg personlig er av den oppfatning at Lucas ikke er helt tapt bak en stol.

• ti, sep 7 2010 15:06 Svar til:

Claymore:

GaryMacca:

En halv prosent innebærer jo likevel at et ikke ubetydelig antall supportere foretrekker Poulsen og Lucas sentralt foran andre alternativer. Det klarer jeg ikke begripe, selv om jeg personlig er av den oppfatning at Lucas ikke er helt tapt bak en stol.

Nei, jeg er også helt uenig at dette er en foretrukket midtbanekonstellasjon. Allikevel er det svært mange som vil se Gerrard i en offensiv rolle. Da må uansett en av de spille. I tillegg kan det være at noen ikke har tro på Meireles i det hele tatt.

Ellers er det rett og slett en spøk.

Allikevel, når det er avgitt 5000 stemmer er det svært sjeldent at et av alternativene ikke får noen oppslutning.

• ti, sep 7 2010 16:22 Svar til:

kan jo være at vi faktisk har noen yngre fans i denne klubben som synes både Poulsen og Lucas er helt topp. ja, kanskje de til og med er favorittene. 

• ti, sep 7 2010 16:30 Svar til:

• Xar
    • Topp 50
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 154
    • Moderator

Det finnes helt legitime argumenter for en midtbane bestående av Poulsen/Lucas.

1) Meireles vil ha hatt få treninger med sine nye lagkamerater og basert på erfaringen med Poulsen mot Arsenal så vil man kanskje både tro at Roy velger denne løsningen og mene at det er den beste.

2) Cole er ute med suspensjon og Pacheco har kanskje ikke vist seg god nok i vedkommendes øyne og man vil heller satse på en "trygg" løsningbestående av Poulsen/Lucas.

Dette er argumenter jeg ikke vil være enig i, men jeg ser hvorfor noen tenker på denne måten. 

Xar

• ti, sep 7 2010 16:45 Svar til:

• peco85
    • Ikke rangert
    • Registrert dato fr, jun 20 2008
    • Stavanger
    • Innlegg 134

XAR:

2) Cole er ute med suspensjon

No var vel dette eit spørsmål om fast midtbaneduo på lang sikt og ikkje berre birmingham-kampen??

• ti, sep 7 2010 17:48 Svar til:

Om noen mener det, hva så? Skal de settes i gapestokk, slik man kan få inntrykk av at målet for denne tråden er?

Alle skal mene det samme, ingen skal mene noe basert på egne konklusjoner, ikke skill deg ut. KopForum i et nøtteskall.

• ti, sep 7 2010 18:05 Svar til:

At det er mange Scum og Ch€£$ki supportere innom Liverpool.no er vel ingen hemmelighet.

Ellers må folk få mene hva de vil... er tross alt mange uten fotballforståelse der ute Stick out tongue Det er jo mange som stemmer FrP også uten at de settes i gapestokk. Big Smile

• ti, sep 7 2010 18:08 Svar til:

• Rabben
    • Topp 50
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Oslo
    • Innlegg 1 964

Noen foretrekker salat og juice under en fotballkamp, andre pizza og øl.
  • ti, sep 7 2010 18:15 Svar til:

Jeg har ikke stemt, men ser helt legitime grunner for å resonnere frem Lucas/Poulsen. Dersom man vil ha Gerrard som hengende spiss (hans beste posisjon etter min oppfatning), Cole ute til venstre (trolig vår beste spiller der) og Torres på topp, sitter vi igjen med Lucas, Poulsen og Meireles som alternativer for den mer defensive sentrale midtbanen. Ikke minst siden kreative/offensive Maxi og Pachecho blir mulighetene til høyre i Kuyts skadefravær. Siden Meireles er helt ny, knapt har rukket å trene med laget siden landslagspause, er det faktisk veldig forståelig at noen stemmer på Lucas/Poulsen. Det er faktisk rart at ikke flere gjør det, siden denne varianten er høyst reell de kommende ukene.
  • ti, sep 7 2010 18:23 Svar til:

Carragher:
    Jeg har ikke stemt, men ser helt legitime grunner for å resonnere frem Lucas/Poulsen. Dersom man vil ha Gerrard som hengende spiss (hans beste posisjon etter min oppfatning), Cole ute til venstre (trolig vår beste spiller der) og Torres på topp, sitter vi igjen med Lucas, Poulsen og Meireles som alternativer for den mer defensive sentrale midtbanen. Ikke minst siden kreative/offensive Maxi og Pachecho blir mulighetene til høyre i Kuyts skadefravær. Siden Meireles er helt ny, knapt har rukket å trene med laget siden landslagspause, er det faktisk veldig forståelig at noen stemmer på Lucas/Poulsen. Det er faktisk rart at ikke flere gjør det, siden denne varianten er høyst reell de kommende ukene.

Helt enig med deg.

Som jeg antydet tidligere er jeg overrasket over at denne konstellasjonen ikke fikk flere stemmer. Jeg er ganske sikker på at vi får flere kamper med Lucas og Poulsen på midtbanen i år.

Jeg skjønner også at enkelte mener det er den beste konstellasjonen, sett at Gerrard spiller offensiv midtbane. Vi har ennå ikke sett Meireles i Liverpooltrøya. Lucas har spilt mange kamper og Poulsen omtrent en håndfull.

Side 1 av 2 (24 items) 1 2 Neste >