Carragher:Jeg har ikke stemt, men ser helt legitime grunner for å resonnere frem Lucas/Poulsen. Dersom man vil ha Gerrard som hengende spiss (hans beste posisjon etter min oppfatning), Cole ute til venstre (trolig vår beste spiller der) og Torres på topp, sitter vi igjen med Lucas, Poulsen og Meireles som alternativer for den mer defensive sentrale midtbanen. Ikke minst siden kreative/offensive Maxi og Pachecho blir mulighetene til høyre i Kuyts skadefravær. Siden Meireles er helt ny, knapt har rukket å trene med laget siden landslagspause, er det faktisk veldig forståelig at noen stemmer på Lucas/Poulsen. Det er faktisk rart at ikke flere gjør det, siden denne varianten er høyst reell de kommende ukene.
Helt enig med deg.
Som jeg antydet tidligere er jeg overrasket over at denne konstellasjonen ikke fikk flere stemmer. Jeg er ganske sikker på at vi får flere kamper med Lucas og Poulsen på midtbanen i år.
Jeg skjønner også at enkelte mener det er den beste konstellasjonen, sett at Gerrard spiller offensiv midtbane. Vi har ennå ikke sett Meireles i Liverpooltrøya. Lucas har spilt mange kamper og Poulsen omtrent en håndfull.