Logg inn | Registrer | Hjelp

Raul Meireles

Siste innlegg fr, nov 25 2011 9:26 av KIKO. 1229 svar.
Side 1 av 82 (1230 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • lø, aug 28 2010 0:27

Raul Meireles

Raul Meireles er visstnok signert for ~10m£ fra Porto. http://www.guardian.co.uk/football/2010/aug/27/liverpool-sign-raul-meireles-porto

Liverpool have moved quickly to replace Javier Mascherano by agreeing a £10.7m package with Porto tonight for the Portugal international Raul Meireles.

Meireles, one of Portugal's more impressive players in the World Cup, is understood to have agreed personal terms and, if everything goes according to plan, the deal will be completed over the weekend, dependent on the 27-year-old passing a medical examination.

The transfer was rushed through this evening after Mascherano finally got his wish to leave Anfield, joining Barcelona in a £20m deal that freed up the money for Liverpool to bring in a cheaper replacement.

Meireles is available for a low fee because he is in the final year of his contract and Porto have been trying to sell him rather than risk losing him on a free transfer next summer.

The player has been prominently linked with Manchester United over the past month but does not fit into the club's policy under the Glazer family of not signing players for big money if they are aged 26 or above, Dimitar Berbatov being the exception to the rule.

Liverpool do not operate with such restrictions and the manager Roy Hodgson will hope Meireles can make his debut in the league game at Birmingham City tomorrow week.

• lø, aug 28 2010 0:30 Svar til:

Re: Raul Meireles

Interessant. Har en transferovergang til Liverpool noensinne gått så stille og raskt for seg?

• lø, aug 28 2010 0:35 Svar til:

• Marshall
    • Ikke rangert
    • Registrert dato lø, aug 28 2010
    • Innlegg 2

Raúl José Trindade Meireles (Portuguese pronunciation: [ʁɐˈuɫ mɐjˈɾɛl(ɨ)ʃ] ra-UL may-RELsh; born 17 March 1983 in Porto) is a Portuguese footballer who currently plays for Liverpool F.C in the Premier League

hehe, går raskt for seg på wikipedia også

• lø, aug 28 2010 0:41 Svar til:

ikke feil å lese dette før jeg legger meg Smile

• lø, aug 28 2010 0:43 Svar til:

Er ennå litt i tvil om dette kan stemme, ingen mediaspekulasjoner? Men det bekreftes nå fra Oliver kay og vår kjære Tomkins. I tillegg til denne;

http://www.portugoal.net/index.php/more-fc-porto-news/14989-meirieles-to-join-liverpool-report

• lø, aug 28 2010 0:47 Svar til:

• lø, aug 28 2010 0:48 Svar til:

Herlig! Han kan bli en fin tilvekst til troppen! Dette er bra! Og som BB lurte på, så lurer jeg også på om en transferovergang til Liverpool noensinne gått så stille og raskt for seg!

• lø, aug 28 2010 0:48 Svar til:

Enda godt vi har mannen bakerst.....

• lø, aug 28 2010 0:49 Svar til:

Som nevnt i ryktetråden bekreftes dette offisielt er det topp nyheter. Meireles er en midtbanespiller som er minst like bra som rotta. Og får vi han for halv pris fordi han har et år igjen av kontrakten, kan dette være årets kupp.

• lø, aug 28 2010 0:49 Svar til:

BreadAndButter:

Ready for round two, Giggs?
  • lø, aug 28 2010 0:51 Svar til:

TheKopKing:

Herlig! Han kan bli en fin tilvekst til troppen! Dette er bra! Og som BB lurte på, så lurer jeg også på om en transferovergang til Liverpool noensinne gått så stille og raskt for seg!

Jeg siterer en på TLW;

I love it. Proper old school, hear nothing on it and then BAM! sign a player. Didn't think this type of thing happened in this digital age.

• lø, aug 28 2010 0:56 Svar til:

Avtalen skal visstnok ikke være helt i boks, men en Telegraph-journalist skal visst sitte på mye informasjon, og det vil komme en artikkel i morgen.
  • lø, aug 28 2010 0:57 Svar til:

BreadAndButter:

TheKopKing:

Jeg siterer en på TLW;

I love it. Proper old school, hear nothing on it and then BAM! sign a player. Didn't think this type of thing happened in this digital age.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg håper eierskiftet går for seg på samme måte! Våkner opp i morgen, og BAM! så er det nye eiere å se på Anfield.

Bruken av "i morgen" betyr at det kan skje når som helst, og det håper jeg på. At ting skjer i stillhet og at det ikke er en PR-kåt fyr som kun vil skape ett navn for seg selv pga han "holdt på" å kjøpe opp selveste Liverpool Football Club!

• lø, aug 28 2010 0:58 Svar til:

TheKopKing:

Dette kan være både positivt og negativt..

Tror ikke Hodgson hadde planer om å selge Masche, men var vel mer eller mindre nødt til det når spilleren oppførteseg så barnslig og respektløst overfor han og klubben.  Det som da er hovedbekymringen er da at dette muligens var et hastekjøp, som kan vise seg å koste oss dyrt.  
    Når det er sagt, så har jeg selv sett mye fra Meireles og er en utrolig spiller spør du meg, og på bakgrunn av hans mildt sagt sterke opptredener over lengre tid i Porto, syns jeg det er veldig rart at ingen har snappet han opp før nå (viss ryktene stemmer), selv om Chelsea visstnok la £15 mill. på bordet tidligere i sommer, men trakk budet før det ble noe av.

• lø, aug 28 2010 1:02 Svar til:

For meg vil Raul Meireles være en kvalitetssignering på høyde med, om ikke enda bedre enn Joe Cole. Han har vært meget, meget god for både Porto og landslaget de siste sesongene. Håper inderlig at en slik avtale er gjennomført - og vi hadde da suksess med forrige midtbanespiller vi hentet for £10,7M Wink

Side 1 av 82 (1230 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »