Logg inn | Registrer | Hjelp

LFC/Rykter og spekulasjoner på Twitter

Siste innlegg lø, jan 28 2012 12:48 av KopLad. 7 svar.
Side 1 av 1 (8 items)
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ti, aug 17 2010 2:09

LFC/Rykter og spekulasjoner på Twitter

Hei, .no la ut en fin artikkel hvor de listet opp persone som er verdt å følge på Twitter. Jeg hadde aldri vært innpå twitter før jeg leste artikkelen, men registrerte meg umiddelbart, og la til alle som ble linket til.

Men jeg lurer på om noen har erfaringer fra Twitter, og som vet hvilke personer(enten de som .no viste til, eller egne) det er verdt å følge ekstra nøye? Vet at det helt sikkert er mye spekulasjoner på de forskjellige Twitter-brukerne, men noen er kanskje mer troverdig enn andre?

Noen som har forslag til hvem man burde følge utenom de som allerede er nevnt?

• ti, aug 17 2010 2:58 Svar til:

• lyngarn
    • Topp 150
    • Registrert dato sø, jul 5 2009
    • Bodø
    • Innlegg 718
    • Moderator

Re: LFC/Rykter og spekulasjoner på Twitter

Synes Twitter virker utrolig rotete. Har vært inne på et par brukere å sett, men kan ikke fordra nettsiden!

• ti, aug 17 2010 3:41 Svar til:

• siljee
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 112

Det var da vittelig ikke det han spurte om? Uansett, jeg registrerte meg der for kanskje en uke siden å det er ganske interessant, det er mange man kan følge der og de er gode i å oppdatere deg hva som foregår. Vet ikke flere Liverpool-liknende twitter accounts som de ikke har nevnt. Men vist du er interessert i musikk er det mange band og artister, kjendiser osv. så mange som bruker twitter nå til dags at du kan finne det mest utruligste. 

• ti, aug 17 2010 11:07 Svar til:

Jeg hater Twitter. Facebook er så mye bedre.
  • ti, aug 17 2010 11:45 Svar til:

• arild
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Bergen
    • Innlegg 129
    • Moderator

For vennskap, bilete og den slags kanskje - men for å få raske nyhetsoppdateringar og meiningsutvekslingar er twitter heilt suveren i forhold.
  • ti, aug 17 2010 13:22 Svar til:

Takker for svar! Så bl.a. at Jay Bothroyd har skrevet på sin Twitter at Bellamy har signert for Cardiff. Noen av de som ble listet opp det er verdt å følge ekstra nøye med? Det var Neil Jones som skrev at Bothroyd kan bekrefte at Bellamy har skiftet klubb. Pleier det å komme mye troverdig fra han?

• ti, aug 17 2010 14:26 Svar til:

Oliver Kay, Dominic King og Rory Smith kan være verdt å følge med på!
  • lø, jan 28 2012 12:48 Svar til:

• KopLad
    • Topp 25
    • Registrert dato sø, mai 18 2008
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 487

Twitter rykte :€40M + Kuyt for Cavani

Side 1 av 1 (8 items)