Logg inn | Registrer | Hjelp

Roy Hodgson

Siste innlegg fr, mai 4 2012 17:20 av CampBeethoven. 12232 svar.
Side 1 av 816 (12233 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, jun 30 2010 6:51

Roy Hodgson

Da er det klart. Vi går fra Rafa til Roy. Hans første oppgave er å sluttføre salget av en god spiller. Håper det ikke er et omen. Lykke til Roy H., dine skeptikere vil gi deg støtte i en vanskelig jobb.
  • on, jun 30 2010 8:30 Svar til:

• sets
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Oslo
    • Innlegg 871

Re: Roy Hodgson

Jeg er skuffet og meget skeptisk. Det har kostet Liverpool FC £8 mill å bytte manager fra Rafa til Roy. Jeg håper selvfølgelig det var verdt det, men har ingen tro på at det vil bringe Liverpool FC til topps. Og nå skal Roy sin første handel være å hente inn Hangeland. En ny midtstopper? Vi har minst 4 meget gode midtstoppere. Vi trenger venstreback, ikke midtstopper! Og vi trenger ikke minst å beholde de beste spillerne våre. Nå mister vi Benayoun. Vel, det blir spennende å se hvem den neste spilleren ut porten blir....

• on, jun 30 2010 8:39 Svar til:

• FysioFC
    • Topp 50
    • Registrert dato sø, apr 6 2008
    • København
    • Innlegg 1 934

Må si jeg er skeptisk..

• on, jun 30 2010 8:52 Svar til:

sets:

Jeg er skuffet og meget skeptisk. Det har kostet Liverpool FC £8 mill å bytte manager fra Rafa til Roy. Jeg håper selvfølgelig det var verdt det, men har ingen tro på at det vil bringe Liverpool FC til topps. Og nå skal Roy sin første handel være å hente inn Hangeland. En ny midtstopper? Vi har minst 4 meget gode midtstoppere. Vi trenger venstreback, ikke midtstopper! Og vi trenger ikke minst å beholde de beste spillerne våre. Nå mister vi Benayoun. Vel, det blir spennende å se hvem den neste spilleren ut porten blir....

Galskap å ansette Hodgson! Håper imidlertid at ryktene om Hangeland (som det var rimelig åpenbart ville komme) er spekulasjoner.Som du sier er kanskje midtforsvaret den siste lagdelen som trenger forsterkninger.
  • on, jun 30 2010 9:00 Svar til:

Det skyldes nok at Hodgson liker Hangeland godt og vil ha med godgutten videre.

• on, jun 30 2010 9:10 Svar til:

Roy Hodgson som ny manager for Liverpool Football Club... Jeg merker at tilfredsstillelsen jeg hadde inni meg etter at Rafael Benitez måtte forlate klubben er erstattet med en temmelig sterk følelse av skuffelse.

Det er ikke ofte jeg har vært enig med Carragher når det kommer til spørsmålet om manager og managerens arbeidsinnsats (Ref Rafael Benitez). Men denne gangen håper jeg han har rett - Roy er ansatt som en midlertidig løsning inntil nye eiere er på plass og Liverpool F.C igjen kan starte arbeidet mot toppen av PL.
    I mellomtiden ønsker jeg Roy lykke til!

• on, jun 30 2010 9:34 Svar til:

• FysioFC
    • Topp 50
    • Registrert dato sø, apr 6 2008
    • København
    • Innlegg 1 934

Ray Clemence:
    Du må ikke ta det som et personlig nederlag at Rafa fikk fyken. Rafa tok ikke konsekvensen av å bli nr. 5 første året, og da bør du ikke slakte den nye manageren før han har begynt. 6 år og ende som nr 7. Da bør man ta hatten sin å gå.

Kanonargument Clemence.. Som å høre de riktige ekspertene. Rafa fikk oss til CL ved å vinne driten det første året. Noe som vel må ses som bedre enn 4. plass og trofeløs? Hodgsons jobb blir topp 4. Alt annet er, som det også var i fjor, et nederlag.

• on, jun 30 2010 9:39 Svar til:

Dette er en sorgens dag for meg. Vi som kritiserte Benitez for sin rigiditet, og manglende evne til å få gjenomslag for en form for fotball hvor man dominerer spillemessig, og har flere strenger å spille på, står nå nærmest svar skyldig.

Motargumentene var bl.a: "vi vet jo ikke hvem vi får", noe som bryskt ble avvist av meg selv, og de fleste andre som ivret dor spanjolens avskjed. Alt er bedre enn Rafa, var omkvedet. Nå er svaret her, og det er en 62 år gammel mann med mesteparten av sin fartstid fra skandinavisk og sveitsisk fotball, med korte perioder i Italia og England. 

I følge mange spillere gjennomfører han drepende kjedelige trennger, for å drille inn hvordan man flytter seg i sonene på banen. Han legger også klare begrensninger i bevegelsesfriheten til f.eks. backene, som sjelden eller aldri kommer over midtstreken, men som må ha en god fot, for å kunne spille lange oppspill mot et fyrtårn på topp, som skal stusse ballen videre til en annen på løp. Hvordan en spiller som Glenn Johnson kan få muligheten til å spille på¨styrkene sine med en slik manager er helt gresk for meg.

Fulham er en relativt liten klubb, som han reddet fra fortapelsen, og deretter har styrt inn til to plasseringer rundt midten av tabellen. I tillegg har han altså dette eventyret som endte med tap i Hamburg bak seg. Hvis det er slike resultater som skal avgjøre at man ikke gikk for en manager med en mer definert offensiv filosofi, og som i større grad ville begeistre fansen, stiller jeg meg nok en gang meget tvilende til om Purslow er en Anti-Krist for Liverpool Football Club.

• on, jun 30 2010 10:02 Svar til:

FysioFC:

Ray Clemence:
    Du må ikke ta det som et personlig nederlag at Rafa fikk fyken. Rafa tok ikke konsekvensen av å bli nr. 5 første året, og da bør du ikke slakte den nye manageren før han har begynt. 6 år og ende som nr 7. Da bør man ta hatten sin å gå.

Kanonargument Clemence.. Som å høre de riktige ekspertene. Rafa fikk oss til CL ved å vinne driten det første året. Noe som vel må ses som bedre enn 4. plass og trofeløs? Hodgsons jobb blir topp 4. Alt annet er, som det også var i fjor, et nederlag.

Dette blir tankespinn av tåkedotter. Vi vet ikke hva som blir utfallet av transferkabalen før sesongen begynner. Først når vi har mannskapet klart kan vi begynne å orientere oss om hva som er realistisk å forvente- eventuellt hva manageren sier er realistisk.

Hvis Hodgson får lite eller ingen midler fra salget av spillere så må vi altså legge lista realistisk an. Da blir sammenligning til Benitez sin første sesong uansett på gale premisser da Benitez fikk midler å bruke.

Når vi snakker om cup-prestasjoner når det gjelder forventninger- så blir dette litt på siden da cup har det tombolapreget som det har. Forventninger gjelder ligaen- og der tror jeg Hodgson kan gjøre det bedre enn 7. plass uten Torres, Gerrard og Mascherano.

Forventninger: Hurtigst mulig salg.

• on, jun 30 2010 10:03 Svar til:

FysioFC:

Ray Clemence:

Mhm. Enig i det du skiver. Liker dog ikke bruken av hersketeknikken i innlegget ditt. Synes vi bør gi Hogson en sjans før vi krever managerens/coachens hode på et fat.

• on, jun 30 2010 10:20 Svar til:

Jeg var en stor tilhenger av å få fjernet Rafa, men når jeg nå ser hva vi har fått i erstatning, skal jeg også være snar til å innrømme at det var feil å sparke ham. Men jeg trodde selvsagt da at styret og eierskapet kom til å gå for noe litt mer merittert enn en tidligere tippeligatrener uten særlig suksess å vise til. Så blåøyd har jeg altså vært. Styret og eierskapet var selvfølgelig aldri ute etter en manager som kunne få klubben på rett kjøl igjen, de var kun på utkikk etter en marionett uten bein i nesa til å gå imot styret/eierskapet i store spørsmål. Den mest kjente marionetten for oss nordmenn er vel Titten Tei, men nå har Tei altså fått sin arvtager i from av Roy Hodgson.

Dersom denne ansettelsen nå også fører til at King Kenny gjør alvor av truslene sine om å forlate klubben (antageligvis for aller siste gang), må dette gå inn i Liverpools stolte historie som en sorgens dag, bare overgått av Heysel og Hillsborough. 

Det er selvsagt ikke den godeste Roy Hodgsons feil (selv om ikke han heller kan ha unngått å få med seg fansens bastante krav om King Kenny), men jeg håper virkelig at når den nye manageren skal prsenteres på Anfield, så vil denne seremonien gå for helt tomme tribuner, evt. at de frammøtte tydelig viser sin avsky for det som nå har skjedd. Dette er selvsagt ikke i tråd med The Liverpool Way, men sannelig er det ikke mye (for ikke å si ingenting) som har vært i tråd med nevnte æreskodeks fra høyere hold i det siste heller. På tide å ta igjen med samme mynt...

• on, jun 30 2010 10:34 Svar til:

Nå er det klart for Hodgson.Det blir spennende å se hvor mange av stjernene som vil være med videre.Det blir neppe festfotball i tiden framover,men streng defangsiv organisering.Og det kan kanskje være bra viss våre beste spillere forsvinner.Hvem vet kanskje det er duket for enda ett Nevland comback iPL?Hva skjer med Dalglish? Styre har jo gjordt det stikk motsatte av hans anbefaling.Ser att alle Rafa tilhengerne står klare til å samenligne resultater.Det blir urettferdig for Hodgson.I rafa`s 4-5 første år hadde han like bra transfer budsjetter som de andre og muligheten til å handle.Hodgson får vel knapt bruke det han selger for til nye spillere.Tror uansett dette er en mellomløsning til klubben er solgt,og det igjen kan satses på å utfordre topp 4.Lykke til Roy det trenger du!

• on, jun 30 2010 10:36 Svar til:

• Piggy
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 357

amentia:

Jeg var en stor tilhenger av å få fjernet Rafa, men når jeg nå ser hva vi har fått i erstatning, skal jeg også være snar til å innrømme at det var feil å sparke ham. Men jeg trodde selvsagt da at styret og eierskapet kom til å gå for noe litt mer merittert enn en tidligere tippeligatrener uten særlig suksess å vise til. Så blåøyd har jeg altså vært. Styret og eierskapet var selvfølgelig aldri ute etter en manager som kunne få klubben på rett kjøl igjen, de var kun på utkikk etter en marionett uten bein i nesa til å gå imot styret/eierskapet i store spørsmål. Den mest kjente marionetten for oss nordmenn er vel Titten Tei, men nå har Tei altså fått sin arvtager i from av Roy Hodgson.

Dersom denne ansettelsen nå også fører til at King Kenny gjør alvor av truslene sine om å forlate klubben (antageligvis for aller siste gang), må dette gå inn i Liverpools stolte historie som en sorgens dag, bare overgått av Heysel og Hillsborough. 

Det er selvsagt ikke den godeste Roy Hodgsons feil (selv om ikke han heller kan ha unngått å få med seg fansens bastante krav om King Kenny), men jeg håper virkelig at når den nye manageren skal prsenteres på Anfield, så vil denne seremonien gå for helt tomme tribuner, evt. at de frammøtte tydelig viser sin avsky for det som nå har skjedd. Dette er selvsagt ikke i tråd med The Liverpool Way, men sannelig er det ikke mye (for ikke å si ingenting) som har vært i tråd med nevnte æreskodeks fra høyere hold i det siste heller. På tide å ta igjen med samme mynt...

Du tar 100% feil i alt du skriver her. Godt gjort egentlig..Ick!No
  • on, jun 30 2010 10:39 Svar til:

Gofi:
    Du tar 100% feil i alt du skriver her. Godt gjort egentlig..Ick!No

Av ren nysgjerrighet så vil jeg gjerne vite hva du tror er rett!

• on, jun 30 2010 10:40 Svar til:

Eneste feilen Amentia har her, er at han ikke var blåøyd. Blind er mer korrekt.

Side 1 av 816 (12233 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »