Logg inn | Registrer | Hjelp

Vålerenga - Liverpool 2010

Siste innlegg ti, jun 22 2010 1:37 av Iamtimwhoareu. 102 svar.
Side 1 av 7 (103 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, apr 21 2010 8:22

• Særsland
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, okt 16 2009
    • Sauland
    • Innlegg 344

Vålerenga - Liverpool 2010

Nå er det klart at det blir ny kamp mot Vålerenga:) Kampen går 4. august på Ullevål, og jeg regner med at det blir en ny rød festaften. Kanskje vi får se et liverpool-lag med noen nye stjernespillere? Jeg har et håp om det. Får bare håpe at de får til billettsalget på et skikkelig vis i år:) Hvordan er stemninga på Kopforum fram mot denne kampen? Jeg gleder meg i hvertfall vilt:D
  • on, apr 21 2010 8:29 Svar til:

Re: Vålerenga - Liverpool 2010

Bra de bryr seg om fansen i Norge. Fin tradisjon dette.
  • on, apr 21 2010 8:49 Svar til:

• amentia
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Elverum
    • Innlegg 981

NRK bør skjerpe seg, i hvertfall radiokanalen P3. Der ble det nå nettopp sagt at Liverpool kommer ti Norge på sommerbesøk for tredje gang på rad. Alt vel så langt, men når de avslutter med å si at "i fjor tapte de 2-0 mot Lyn" så blir det litt feil. Er lov å feile, men hvor vanskelig kan det være å sjekke fakta i en slik sak...? Forøvrig moro at de kommer enda en gang. Men la oss håpe at man i Norge ikke enda en gang skal tyne fotballinteresserte og Liverpoolsipportere for alt det er verdt (mye mer enn alt det er verdt faktisk.) Husker oppstyret rundt de kanondyre billettene i fjor. Håper virkelig man unngår at familier med 2-3 barn nesten skal bli ruinerte av en mer eller mindre betydningsløs treningskamp... Ok; vi har god råd i Norge, men når en enkelt billett til en treningskamp skal koste omtrent det samme som et sesongkort til et lag i tippeligaen, da er det noen som skor seg langt mer enn de fortjener...
  • on, apr 21 2010 8:59 Svar til:

herlig at de kommer igjen, jeg er med det er helt klart =) 

• on, apr 21 2010 9:02 Svar til:

amentia:
    Husker oppstyret rundt de kanondyre billettene i fjor. Håper virkelig man unngår at familier med 2-3 barn nesten skal bli ruinerte av en mer eller mindre betydningsløs treningskamp... Ok; vi har god råd i Norge, men når en enkelt billett til en treningskamp skal koste omtrent det samme som et sesongkort til et lag i tippeligaen, da er det noen som skor seg langt mer enn de fortjener.
    Enig, det var skandaløse priser ifjor. Man må huske at det er treningskamp og IKKE cl finale når man setter prisene. Desutten var fjorårets kamp like bra som en helt middels oldboys trening. Men bevares, morro at de er tilbake. Så får vi håpe at matchen skal spilles på Ullevål og ikke friidretts arenaen, Bislett. Løpebane rundt en fotballbane skulle vært ulovlig og meeeget straffbart.
  • on, apr 21 2010 9:03 Svar til:

Blir knallbra dette!
  • on, apr 21 2010 9:18 Svar til:

SuperEnga:
    Så får vi håpe at matchen skal spilles på Ullevål og ikke friidretts arenaen, Bislett.

" Det er nå offisielt bekreftet at Liverpool skal møte Vålerenga på Ullevaal onsdag 4.august"

• on, apr 21 2010 9:26 Svar til:

Can't wait..! Big Smile

• on, apr 21 2010 9:31 Svar til:

• lyngarn
    • Topp 150
    • Registrert dato lø, jul 4 2009
    • Bodø
    • Innlegg 718
    • Moderator

Vurderer sterkt å ta turen ned til oslo fra bodø:) Kan bli gøy dette!
  • on, apr 21 2010 9:32 Svar til:

Dette blir bra, gleder meg!

• on, apr 21 2010 9:33 Svar til:

Iamtimwhoareu:

SuperEnga:
    Så får vi håpe at matchen skal spilles på Ullevål og ikke friidretts arenaen, Bislett.

" Det er nå offisielt bekreftet at Liverpool skal møte Vålerenga på Ullevaal onsdag 4.august"

Ja, det øya man blir blind på først, he he
  • on, apr 21 2010 9:41 Svar til:

Da må vi se til H.... å få mobilisert riktig, slik at vi knuser klanen på sangfronten! Bare å begynne øvinga!

• on, apr 21 2010 9:42 Svar til:

Kanonbra, godt at de ikke lar seg bli skremt av det dårlige oppmøtet i fjor. Bare vi klarer å holde griske Team Halden og de andre innvolverte fra ifjor på god avstand, så blir nok dette en folkefest anno 2008!

• on, apr 21 2010 9:44 Svar til:

Var på Lyn-Liverpool i fjor, det svei i lommeboka. Håper virkelig det blir rimeligere i år, men drar nok på kamp uansett pris tror jeg:)
  • on, apr 21 2010 9:48 Svar til:

Synes det bør være ulovlig å sitte på sangfeltene i år. Jeg skulle stå på det ene sangfeltet i fjor, men alle andre satt, så jeg fikk ikke lov å stå jeg heller. Ingen sang der heller. Det er skam, når halvparten av synfgefeltet sitter nede og ikke synger...
Side 1 av 7 (103 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »