Logg inn | Registrer | Hjelp

Fans Buy-out?

Siste innlegg fr, apr 11 2008 2:48 av oosnes. 203 svar.
Side 14 av 14 (204 items) « Første ... < Forrige 10 11 12 13 14
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, mar 10 2008 19:12 Svar til:

Re: Fans Buy-out?

Om vi skal tro på at DIC nå er helt ute er det på tide å legge mer alvor i fans-buy-out-planene.

Jeg er klar.

• to, apr 10 2008 17:09 Svar til:

Nå må noen glupe hoder komme opp med noe. Ser ut til at vi sitter fast med Hicks som eier for øyeblikket, og det er tilnærmet katastrofe.

• to, apr 10 2008 17:18 Svar til:

Det ser mørkt ut angående oppkjøp av fans her...For det første må vi sannsynligvis ha masse med penger for å overtale stabeistet, og vi mangler fortsatt stadionet, gjør vi ikke? Jeg er ikke sikker på hva jeg håper nå, men jeg er fortsatt positiv til at fansen skal eie klubben. Kanskje må vi være tålmodige, og satse på at Hicks finansierer stadionet, og så prøve å kjøpe opp klubben?

• to, apr 10 2008 17:25 Svar til:

• AndersS
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 163

Jeg trur det er mulig med et oppkjøp! Det har vært mye interesse og se bare på Barca! Dem er eid av fansen og de gjør det bra. Men jeg er litt mer skeptisk til stadionet. Kanskje litt for mye penger i bildet, men da er det alltids en eller annen riking som kan spytte litt inn i klubben sånn som i Barcelona. Få inn fansen!

• to, apr 10 2008 17:40 Svar til:

Jeg forstår dem, men dette kommer aldri til å skje. Velment, men naivt toskeskap fra ende til annen. En fin måte å demonstrere misnøye på og en bra ventil å blåse frustrasjon ut gjennom. Men å tro - på ordentlig - at dette kan bli en realitet i den moderne fotballkapitalismens tidsalder - forget it!

• to, apr 10 2008 17:41 Svar til:

Liverpoolreke:

Det ser mørkt ut angående oppkjøp av fans her...For det første må vi sannsynligvis ha masse med penger for å overtale stabeistet, og vi mangler fortsatt stadionet, gjør vi ikke? Jeg er ikke sikker på hva jeg håper nå, men jeg er fortsatt positiv til at fansen skal eie klubben. Kanskje må vi være tålmodige, og satse på at Hicks finansierer stadionet, og så prøve å kjøpe opp klubben?

Hicks finansierer stadion!? Har du ikke fått med deg hvordan mannen gjør dette? Han låner pengene han trenger og lemper hele gjelden over på supporterne! Hicks har til nå ikke brukt en eneste dollar av egne penger på Liverpool FC!!

Og hvis Hicks kan få lånt disse pengene til stadion, så kan ihvertfall ShareLiverpoolFC få det. Hadde det blitt noe av det oppkjøpet, ville klubben vært gjeldsfri - noe den ikke er nå - og det ville vært lettere å fått lån med sikkerhet i fremtidige billettinntekter.

• fr, apr 11 2008 0:35 Svar til:

50 lapper er mye på engang. Skulle kunne gått sammen flere av oss...  spyttet i feks 5000 hver...

• fr, apr 11 2008 0:39 Svar til:

Er det mulig for shareLiverpoolFc å generere penger til Stadion og Kjøp av nye spillere, samt lønne de vi har, med bare billettinntekter,reklameinntiketer, TV ,supportereffektsalg og sponsorinntekter... ?

• fr, apr 11 2008 2:48 Svar til:

De som står bak ShareLiverpoolFC har nok gjort alle utregninger som trengs for å kunne drive klubben uten eksterne eiere. Det er profesjonelle folk som har startet dette, ikke bare en tilfeldig gjeng fra den lokale puben. Klubber som Barcelona og Real Madrid blir drevet på samme måte og er to av verdens rikeste klubber, så jeg hadde absolutt ikke vært bekymret for den økonomiske biten. De har selvfølgelig større stadion og dermed større billettinntekter enn Liverpool, men med ny stadion vil dette ordne seg for Liverpool også.

Dessuten vil vi starte uten gjeld. (Begge spanske klubbene har etter det jeg har forstått, stor gjeld). En stadion med 60000-70000 solgte seter til hver kamp vil kunne garantere store billettinntekter og lett kunne gi et fordelsaktig lån. Nye folk i ledelsen vil helt sikkert kunne klare å utnytte Liverpools kommersielle aspekt langt bedre enn hva Parry & co. har klart, og folk får ihvertfall ikke mindre lyst å kjøpe supporter-effekter når de vet at inntektene går til klubben og ikke i lomma til en grådig, løgnaktig amerikaner...

I tillegg er fjernsynsinntekter og prispenger fra PL og CL såpass høye at det vil kunne generere nok penger til at vi vil kunne være konkurransedyktige på transfermarkedet også før en ny stadion står klar. Det Benitez har brukt på spillerkjøp under sin tid i Liverpool har faktisk kun kommet fra CL-inntekter og egne spillersalg. Og da har han måtte bygge opp et helt lag fra grunnen av. En god, solid stamme i laget begynner å sette seg og vi vil nok se mindre utskiftinger framover enn tidligere.

Stadig høyere PL-inntekter vil kunne være med i transfer-potten istedet for å betjene lån, og vi kan da begynne å se for oss at Liverpool snart kan tillate seg det våre konkurrenter har gjort i mange år nå, nemlig å kjøpe inn få, men dyre spillere. (Ikke at jeg mener at klubben kun bør gå etter dyre spillere, men det er ihvertfall godt å vite at man da vil få muligheten til å være med i kampen om dem). Og den dagen Liverpool har råd til å konkurrere økonomisk om de aller beste spillerne tror jeg ikke vi er noe mindre attraktiv enn scum, Arsenal eller Chelsea når en spiller skal velge mellom disse lagene - heller tvert imot.

Dette ser jo vel og bra ut på papiret, og jeg tror også at dette er noe som ville fungert i praksis. Problemet er bare å få samlet sammen nok penger. Foreløpig mangler ShareLiverpoolFC en god del på å få kontroll over klubben, men de har ikke gitt opp og det hadde vært en drøm å se dette gå gjennom. Jeg vet ihvertfall at jeg stiller opp med en gang hvis dette en dag blir en realitet!

Side 14 av 14 (204 items) « Første ... < Forrige 10 11 12 13 14