Logg inn | Registrer | Hjelp

Live webcam ved spillertunnelen...

Siste innlegg ti, jan 29 2008 12:14 av johnarvelien. 6 svar.
Side 1 av 1 (7 items)
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, jan 27 2008 21:02

• Raste
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Drammen
    • Innlegg 513

Live webcam ved spillertunnelen...

Var på Anfield for og se kampen mot Villa forrige helg, og var da på omvisning på Anfield også. Når vi sto ved spillertunnelen viste damen som viste oss rundt et live webcam som var og finne på de offisielle sidene. Fant den ikke, og lurte på om noen av dere visste om det. Hadde vært morsomt og sett spillerne gå ut på banen på kampdag, eller vis en ny spiller har signert så kan man se at Rafa og den nye spilleren posere ved This Is Anfield-skiltet.

• sø, jan 27 2008 21:11 Svar til:

• 23
    • Topp 50
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 2 203

Re: Live webcam ved spillertunnelen...

Det er vel bare noe piss guiden sier for å få tiden til å gå? Han babla noe om det da jeg var der også, og sa det ble overført til hele verden. Tror det bare er det kameraet som blir brukt når spillerene står klare til å gå inn på banen.

• sø, jan 27 2008 21:39 Svar til:

• Joey78
    • Topp 500
    • Innlegg 501

Linket har ligget på e-season ticket.. Men jeg har ikke sett etter den etter at de skiftet konsoll. Er grense på hvor mange ganger man gidder å sitte å se den Stick out tongue

Det finnes også et webcam som viser The Kop.

• sø, jan 27 2008 21:43 Svar til:

• De Stijl
    • Topp 150
    • Registrert dato ti, jan 15 2008
    • en vårdag med snøstorm og navlelo i skoene
    • Innlegg 884

Jeg har selv sett bilder fra dette webkameraet ved hjelp av e-season, men det er fryktelig lenge siden jeg klikket meg inn på webkameraet. Mener det er/var ett av valgene under kampsenteret der en kan høre kampen og få oppdateringer osv.  

• sø, jan 27 2008 21:43 Svar til:

• Raste
    • Topp 500
    • Drammen
    • Innlegg 513

Så man må ha e-season ticket? Flotters...

• ti, jan 29 2008 5:24 Svar til:

Webcameraet finner man på http://www.liverpoolfc.tv/interact/virtualtour/

Men tviler på om det er live, for om man sjekker f.eks. utenfor butikken midt på natten (som nå når jeg skriver), så er det dagslys der... I tillegg viser bildene fra dugouten Reebok-logoen på Anfield Road End...

• ti, jan 29 2008 12:14 Svar til:

Profeten:

Webcameraet finner man på http://www.liverpoolfc.tv/interact/virtualtour/

Men tviler på om det er live, for om man sjekker f.eks. utenfor butikken midt på natten (som nå når jeg skriver), så er det dagslys der... I tillegg viser bildene fra dugouten Reebok-logoen på Anfield Road End...

Linken du viser til Profeten er selvsagt ikke web cam. Dette er sikkert reklame om hva man kan få se på web cam. Forresten er dette gamle bilder, for den reeboklogoen var ikke der i sept. '06.

Side 1 av 1 (7 items)